Fijne samenwerking

Goede communicatie en snel ingepland. Vriendelijke en kundige dakdekker.

Bijzonder goed werk geleverd!

De afspraken werden prima nagekomen. Het dak moest wachten op een ander deel van de verbouwing, dus de offerte was al geruime tijd in ons bezit maar ondanks dat en de stijgende materiaalprijzen werden de afspraken prima nagekomen. De mensen van Garant Dakbedekking werkten hard en nauwkeurig. Wij zijn bijzonder tevreden met het resultaat en zouden voor een volgend dak ook weer naar Garant gaan.

Toppers

Ons dakterras ziet er voor de komende jaren weer spik en span uit. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid verricht. Vriendelijk personeel die tevens met je meedenken. Kortom: jullie zijn toppers en hebben topwerk verricht. Bedankt.

Jullie leveren vakwerk.

Vanaf het eerste kontakt tot realisering was er een heldere en prettige communicatie. De monteurs die het werk gerealiseerd hebben verstonden hun vak. Ze waren vriendelijk,werkte netjes. Kortom het was prettig om zaken met jullie bedrijf te doen.

Wij zijn tevreden met de kwaliteit van het uitgevoerde werk.

De vervanging van onze dakbedekking bestaande uit shingles is uitgevoerd in 13 dagen. Tijdens deze periode hebben we in goede harmonie met medewerkers van garant samengewerkt. Enige minpuntje is dat het beter was geweest wanneer Garant ons terras had afgedekt met een zeil. Nu zijn er nogal wat tegels die door teerstrepen zijn vervuild.

Goede deskundige reparatie op korte termijn geregeld

Vlak voor de renovatie van overstek en dakgoot nog op zoek naar een andere dakdekker. Gelukkig was Dakgarant bereid om op korte termijn (1 week later) de goot te voorzien van EPDM en zinken kraaldelen. Ook hebben ze de kunststof afvoer pijpen vervangen door zink. Binnen een week alles geregeld. Kost iets maar dan heb je ook wat.

Goede communicatie en professioneel bedrijf. Komt afspraken na.

Dit bedrijf beveel ik aan iedereen aan.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Professioneel, vriendelijk, betrouwbaar.

prettige mensen

prettige mensen die alles goed uitleggen ( ook bij de eerste schouw in september) Wel een begrijpelijke tegenvaller dat de materiaalprijzen in de tussentijd een stuk hoger zijn geworden.

Uitstekende service en klantvriendelijk

Alles volgens afspraak. Duidelijke offerte, goede levertijd, uitstekende uitvoering . Correct en klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en degelijke resultaat

Wij zijn in zee gegaan met Garant Dakbedekkingen omdat het meteen goed voelde. Goed en duidelijk contact. Uiteraard is het dan afwachten op het resultaat maar dat bleek ook zeer degelijk en profesioneel uitgevoerd. Bij een volgende klus zou ik zeker weer voor Garant kiezen.

Keurig gewerkt en netjes volgens afspraak

Fijn contact en snelle reactie op vragen en offerte. Jongens hebben hard gewerkt en de werkzaamheden zeer netjes uitgevoerd. Top! Wij zijn zeer tevreden! Prijs kwaliteit verhouding ook top.

Uitmuntend

Zoals de naam zegt, Dave had maanden geleden een uitgebreide opname gedaan en een duidelijke offerte gegeven. Na aanvaarding zei hij al ik bel zodra we een gaatje hebben. Kort geleden belde Dave dat hij de week erna wou beginnen. Dag voor de afgesproken datum, belde Dave hoe laat hij en zijn mannen er zouden zijn, zoals verwacht stipt op tijd. Daarna hebben ze alles geïnspecteerd voordat ze aan de slag gingen. Ik heb de mannen zelf bezig gezien en ik heb respect gekregen voor het vakwerk wat geleverd is. Verder gaven ze duidelijke uitleg waarom zij dit zo maken om te zorgen dat wij jarenlang plezier hebben. Omdat wij nu het dak geïsoleerd is zonnepanelen willen laten plaatsen is de leverancier hiervan langs geweest, zij zeiden ook dat is top kwaliteit afwerking wat je hedendaags niet vaak ziet. Alle complimenten voor Dave en zijn team. Er zullen vast anderen bedrijven goedkoper zijn als Dave en zijn Team, maar ik geloof dat er geen betere zijn dan hen!! Ik zou Garant Dakbdekkingen eenieder aanbevelen als ja dak vervangen moet worden

Correct bij aanvraag en begeleiding nam het project.

Prima volgens afspraak netjes gewerkt

Garant dakbedekkingen heeft goed volgens afspraak met nette werknemers de werkzaamheden uitgevoerd

Snel, duidelijk en goed

Telefonisch contact was snel gelegd, duidelijke afspraken zijn gemaakt en er is goed werk geleverd.

In 1 woord Top

Jongens van Garant Dakbedekking hebben fantastisch werk verricht, ze werken hard en weten wat ze doen en nemen hun werk echt serieus. Ik beveel Garant Dakbedekkingzeker weten aan. Dave, Hans, thijs en Daan nogmaals dank jullie wel voor de goede service en hulp.

niks te klagen

ben zeer te vrede, alles ging zoals ze gepland hadden. netjes afgewerkt en opgeruimd . ben een tevreden klant, dank jullie wel.

alles is naar tevredenheid verlopen zoals was afgesproken

van offerte tot uitvoering is alles correct verlopen zoals was afgesproken, en het dak van de schuur heeft op ons verzoek voorrang gekregen omdat daar een lekkage zat, ook al het afval wat van het dak is afgekomen is netjes opgeruimd en meegenomen en Garant Dakbedekkingen geeft schriftelijk garantie op het geleverde werk en daardoor heb ik vertrouwen in de after service indien het noodzakelijk mocht zijn, al met al zeer tevreden en daarom beveel ik Garant dakbedekkingen aan als dakbedekker en dakreperateur.

Supper tevreden

Goed vakwerk en volgens afspraak je kunt gerust in zee gaan met Garant Dakbedekking

Nette en snelle service

Doen wat er gevraagd wordt en alles wordt netjes opgeruimd

Geweldig snelle en goede service!

Helaas door een flinke lekkage met spoed hulp nodig gehad. Belletje en binnen no-time kwamen ze langs. Kundig, beleefd en vriendelijk! Erg fijn bedrijf en zijn er als je met spoed hulp nodig hebt! Top!

Zeer goed geholpen

Zeer snelle noodoplossing en zeer goede verdere afwerking Ben super geholpen Uitstekend bedrijf

Professioneel, komt zijn afspraken goed en tijdig na!

Kwalitatief zaken goed op orde, levert vakwerk!

Professioneel, meedenkend en vriendelijk!

We hebben ons dak laten renoveren door Garant Dakbedekkingen. Het contact hierover verliep vlot en gemoedelijk. Dave was erg vriendelijk en dacht mee met onze wensen. Ook aardige collega's. We zijn tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Prof Oppenheimstraat 6

5463ED Veghel