Zeer goede service

Zeer goede service en vakkundig werk geleverd. Heel erg tevreden over het resultaat.

Prima vakwerk geleverd, lekkage probleem opgelost.

Prima vakwerk geleverd, volgens afspraak uitgevoerd met goede materialen door een efficiënte en vriendelijke, vakkundige medewerker. Enige minpuntje de lange wachttijd, maar daar heb ik begrip voor in deze drukke tijd en gezien de weersomstandigheden met kou en regen die niet meewerkten.

Zeer goede firma

Zij maken een duidelijk advies en een passende aanbieding, de uitvoering wordt tijdig aangekondigd en de uitvoering is prima verlopen. Zeer voorkomende en hardwerkende medewerkers zorgen voor een goed uitgevoerd werk. Een absolute aanrader voor dakdek- en isolatiewerkzaamden.

Geweldige vakmensen, wat ze beloven maken ze waar!!

Zo als beloofd is het dak van onze nieuwe bijkeuken in een dag gemaakt. Hele nette vaklieden, ga zo door!!

Zeer snelle en vakkundige montage!

De werkplaats was is een werkdag waterdicht, vriendelijke dakdekkers!

Snel geholpen en goede service

De weg erheen was wat hobbelig, m'n opdracht was van de radar geglipt, maar goed verholpen en fijne nazorg

Werk zoals beloofd

Vlot en kundig werk, tijdig extra handen erbij om te zorgen dat het binnen 1 dag gefikst is

Werk zoals beloofd

uitstekende service

Garant Dakbedekkingen staat letterlijk garant voor goede service, vakmanschap en aandacht. Via mail, app of telefonisch is altijd gemakkelijk contact te leggen. Je krijgt dezelfde dag nog antwoord. Er wordt netjes gewerkt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden.

Eén aandachtspunt

Het geleverde werk is uitstekend van kwaliteit, niets dan lof. Des te teleurstellender was het dat vergeten was om de leidingen op het platte dak voor de airco-unit weer netjes op hun plaats terug te leggen en te fixeren. Op zich een kleine moeite om dit zelf te doen, maar toch een verbeterpunt dat ik ze in positieve zin mee wil geven. Zonder dit was ik voor de volle 100% tevreden geweest.

Zoals je altijd hoopt dat het zal verlopen! Dikwijls is het anders.

Mijn eerste contact met Dave was in het voorjaar 2022 voor een reparatie. Vanaf dat eerste contact was ik erg tevreden over de manier waarop hij te werk gaat. Vriendelijk, geduldig, doelgericht, duidelijk en met veel kennis van zaken enz. enz. die reparatie is zonder offerte uitgevoerd en de rekening strookte redelijk goed met mijn gedachtegang wat het eventueel zou kosten. Dit heeft geleid tot het vernieuwen van twee andere daken van totaal ± 750 vierkante meter wat ook weer naar alle tevredenheid verlopen is. Prima personeel inclusief zijn zoon , die op termijn zeker in pa zijn schoenen zal passen, Top bedrijf !!

Super snelle service

Super snelle service en prima werk geleverd door de jongens. Zelfs geen tijd om iets te drinken zijn steeds bezig geweest.

Goede Service, snelle reactie en vakwerk

Goede service en vakmensen

Vakkundig, netjes gewerkt en duidelijke communicatie

Opdracht vakkundig uitgevoerd

Afspraken zeer goed nagekomen. Netjes gewerkt, alle afval meegenomen van werkplek. Ervaren mensen aan het werk met de juiste materialen voor een goed eind resultaat. Ook flexibel om in het werk aanpassingen te doen ter verbetering. Daken zijn weer helemaal in orde!

Snel en vakkundig

Snelle reactie op offerteaanvraag en op korte termijn konden we een afspraak maken. Dakbedekking vakkundig aangebracht door een echte vakman.

Uitvoering en nazorg uitstekend.

Dak is voorzien van een nieuwe bitumen laag zodat de zonnepanelen geplaatst kunnen gaan worden. Zeer tevreden over Dave en zijn collega's!

Een vertrouwt vakkundig bedrijf.

Vakkundig betrouwbaar biedrijf.

Geweldig goed

Een geweldig goed bedrijf met goede en keurige mensen in dienst. U vraagt zij draaien…

Zeer tevreden over werkwijze en communicatie daarover.

Wij hebben een plat dak van 84 M2 en een dakterras laten vernieuwen (en isoleren). Alle werkzaamheden hebben plaatsgevonden op de afgesproken tijden en zijn uitgevoerd door zeer deskundige en prettige vakmensen. De communicatie vooraf, tijdens en na afloop was zeer correct en plezierig, we wisten steeds wat er wanneer zou gebeuren, heel fijn. Wij zijn zeer tevreden en kunnen dit bedrijf absoluut aan ieder aanbevelen.

Hartstikke tevreden over de werkzaamheden. Ze komen de afspraken altijd na, zijn deskundig, denk goed mee en ook zeer flexibel

betrouwbaar en vertrouwbaar

Open communicatie zowel met de calculator ( dave ) als met de dakdekkers die het werk goed gedaan hebben.

Hele fijne benadering, goede afspraken en deskundig advies.

Keurige mensen waar ik vol vertrouwen het dak door heb laten isoleren en opnieuw laten bedekken. Neven werkzaamheden die door een ander bedrijf gedaan moesten worden, werden ook keurig geregeld, geen werk mee gehad. Goede duidelijke communicatie. Dankjewel Dave en je team.

Prima werknemers. Afspraak is afspraak.

Fijne samenwerking

Goede communicatie en snel ingepland. Vriendelijke en kundige dakdekker.

Prof Oppenheimstraat 6 5463ED Veghel