Verwachtingen niet alleen waargemaakt maar zelfs overtroffen.

Fijn bedrijf dat zijn afspraken nakomt en kwaliteit levert. Prettige mensen die ook service leveren. Kan dit bedrijf zeker aanraden.

Een bedrijf wat kwaliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel heeft staan.

Komt afspraken na. Een uitgebreide offerte . Leveren goed werk af . Hard werkend en vriendelijk personeel.

Vakbekwaam bedrijf aanrader!

Goede service en een vakbekwaam bedrijf. Mijn dak van mijn dakkapel laten maken door Garant dakbedekkingen goede afspraken en komen deze ook na. Zeer tevreden over de service.

Fantastisch

Het dak van mijn garage keurig gemaakt door: GARANT DAKBEDEKKINGEN!!! Keurig en correct personeel, en netjes alles opgeruimd, zeker een aanrader voor ieder. Ben er erg blij mee!!!

Ondanks een temperatuur van plm 35 graden snel en netjes gewerkt

Een goed team met plezier in het werk

Deskundige vakmensen

07.00 uur waren de mannen al aan het werk om de twee platte daken, van 35,5 m2 en 53,5 m2 te voorzien van een pakket damp remmende laag PE-folie 0.2 mm op de ondergrond OSB ( 18 mm) en EPS-afschot isolatie ca. 50/60 mm mechanisch te bevestigen. Natuurlijk zorgde ik voor de koffie om 09.00 uur. De mannen waren ca. 16.00 uur gereed met de werkzaamheden. Afval keurig opgeruimd en zelf meegenomen. Top! Vele collega vakmensen kunnen hier een voorbeeld aannemen!

Zeer tevreden over gemaakte werk

Wij zijn zeer tevreden over de communicatie, nakomen van gemaakte afspraken en gemaakte werk.

Garant heeft uitstekend werk geleverd.

Heb onlangs mij garagedak en de aansluitende voordeur overkapping door Garant laten renoveren. Werk is goed en netjes uitgevoerd, binnen een dag zat de boel weer dicht. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van evt. bevindingen die zij deden tijdens het werk en hoe dit werd opgelost. Tevens is mijn garage en omgeving keurig netjes weer opgeleverd, geveegd en alle afval netjes afgevoerd. Hoewel best een dure renovatie was de prijs alleszins redelijk te noemen.

Prima werk, efficiënt uitgevoerd.

Deze manschappen verlosten mij in 5 uur tijd van een netelig probleem met lekkages in mijn plat dak met zelfs het risico van stroomuitval door kortsluiting.

Super service!

Dakbedekking geplaatst op onze tuin overkapping. Snelle en uitstekende service.

Deskundig en vakkundig bedrijf

Onze ervaring met Garant is zeer goed. Afspraak is afspraak en Dave weet waar hij over praat. Prettig en kundig met een mooi resultaat van ruim 175 vierkante meter dak met best een paar uitdagingen qua constructie.

Super netjes en zeer klant gericht

De mensen van garant dakbedekkingen hebben heel net werk geleverd. Omdat mijn dak uit 2 delen bestaat waren zij ook zo flexibel om dat appart van elkaar te maken wat bij ons beter uit kwam.

Keurig volgens afspraak, vriendelijk en correcte vaklui

Keurig volgens afspraak, vriendelijk en correcte vaklui, prettige manier van werken.

goed werk, snel en zonder problemen gedaan.

Alles netjes en op een zeer vriendelijke manier afgewerkt. Aan te bevelen.

Wij zijn dik tevreden

Het vriendelijke personeel heeft het werk vakkundig en snel uitgevoerd. Ook hebben ze alles keurig netjes opgeruimd. Het dak ziet er perfect uit.

Zeer tevreden!

Ná een goed en vakkundig advies van heeft ons huis weer een fraai dak gekregen. We zijn erg tevreden over de professionele aanpak en we raden dit bedrijf zeker bij anderen aan. Iedereen die zijn bijdragen heeft geleverd: dankjewel met dit mooie resultaat!

Positief

Ik heb per ongeluk een recentie geplaatst op jullie site, die niet voor jullie, maar voor een ander bedrijf was bedoeld. Nog bedankt voor de fijne telefonische afwikkeling. Met vriendelijke groet, Leo van Eijndhoven

zeer tevreden

Zeer vriendelijk zijn heel bereikbaar, houden zich aan de afspraken en leveren goed werk. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

Fijne snelle service

Lekkage snel tijdelijk opgelost. Nieuwe dakbedekking snel en professioneel gelegd.

Super service!

Als je een offerte vraagt wordt er meteen een afspraak gemaakt om langs te komen voor een offerte. Ontzettend spontaan personeel die hard doorwerkt. Zeer zeker aan te bevelen!

Een net bedrijf wat kwaliteit levert en de gemaakte afspraken nakomt, een aanrader!

Het bedrijf Garant Dakbedekkingen B.V. heeft de platte daken van mijn woning en garage voorzien van nieuwe isolatie en bitumineuze dakbedekking. Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd. Het bedrijf kenmerkt zich door > duidelijke correspondentie en een inzichtelijke offerte > komen afspraken op tijd na > goede bereikbaarheid > leveren goed kwalitatief werk > nette mensen. Een bedrijf wat ik zou aanbevelen.

prima, aanrader !

vriendelijke service, vlotte afhandeling, doen wat ze beloven en leveren goed werk !

vakkundig en klantvriendelijk.

na een lekkage ergens in het platdak van de keuken Garant gebeld en ze hebben alles gedaan om ons te helpen en het lek te vinden. We zijn erg tevreden en blij met het meedenken en verhelpen van de lekkage.

Chapeau

Prima werk geleverd. Vriendelijke mensen die doen wat ze hebben beloofd.

Snelle Service met Super Vakmensen.

Snelle Service met super vakmensen.