Professioneel en volgens afspraak

Na het aanvragen van een offerte voor schilderwerk van de buitenkozijnen via de mail kreeg ik een snelle reactie van Abi en hij kwam snel langs om de kozijnen te bekijken. Ik kreeg snel een duidelijke offerte en na akkoord zijn ze dezelfde week nog begonnen. Het schilderwerk hebben ze netjes en professioneel gedaan en met een steiger de kozijnen boven. De kozijnen en deuren zien er weer netjes uit en voor een goede prijs. Ik zou Abi en z'n team zeker aanbevelen en weer bellen voor een volgende klus!

Goede, snelle, correcte en vriendelijke service

Abi was vorig jaar bij onze overburen de buitenboel aan het schilderen toen wij met hem in gesprek raakten. Omdat zijn werk er goed uit zag hebben we hem toen gevraagd of hij eventueel ook tijd had om ons huis te doen. En binnen twee weken stond ook ons huis weer strak in de lak. Abi kwam zijn afspraken na en leverde goed werk tegen een nette prijs. Bovendien was hij niet te beroerd om terug te komen om de puntjes op de i te zetten. Begin dit jaar wederom bij hem aangeklopt voor een wat omvangrijker klusje. Mijn moeder ging verhuizen en tussen de overdracht van haar oude huis en de oplevering van haar appartement in Haarlem zat slechts 1 week. In die tijd moest het hele appartement (de muren, de plafonds en al het houtwerk inclusief de 12 deuren) geschilderd worden. Er moesten wat ontbrekende plinten worden geplaatst, een koof in de keuken getimmerd worden en nog wat van die kleine klusjes. Of dat ging lukken in 1 week? Moest net kunnen volgens hem. Op verschillende plekken zat echter pleisterwerk los (liet hij zien) dus uiteindelijk moesten 2 kamers en de gang volledig opnieuw gestuct worden. Veel extra werk maar hij heeft het toch voor elkaar gekregen en gewoon binnen die week. Er is een week lang keihard gewerkt van ‘s-ochtends vroeg tot ’s-avonds laat om alles toch op tijd af te krijgen en op het moment van verhuizen was de verf bij wijze van spreken nog nat. Maar ook nu werden afspraken nagekomen, werd goed overlegd bij onverwachte zaken, en ook nu kwam hij terug om de laatste puntjes op de i te zetten. Een aanrader!

Hartelijke bedankt Iwan

Zeer tevreden.

Absoluut geen tegenvallers. Ik had ad hoc iemand nodig voor schilder 3n begand werkzaamheden. De volgende dag stond al iemand van Rezende klussen voor de deur. Perfect werk afgeleverd. Zeer tevreden.

Betrouwbare vakman!

Abi heeft onze trappen geschilderd en behangen en de buitendeur geschilderd. Hij werkt erg netjes en laat alles schoon achter. Bij een volgende klus in huis gaan we zeker vragen of Abi dat wil doen. Wij zijn zeer tevreden!

Top kwaliteiten

Fantastisch werk geleverd met het stuc- en schilderwerk van onze gang, voordeur en trappenhuis. Ze werken netjes, snel, komen afspraken na, denken mee en gaan pas weg als jij maar ook zij zelf tevreden zijn. Dit was de tweede klus die we lieten uitvoeren door Rezende en de derde klus, het schilderen, stucwerk en vloerrenovatie in onze huiskamer komt er aan en laten wij in vol vertrouwen ook door hen uitvoeren. We kijken er naar uit!

Top bedrijf

We hebben Abi voor onze casco opgeleverde nieuwbouwwoning ingeschakeld voor een belangrijk deel van de werkzaamheden. (een grote klus) Abi heeft onze tegelvloer (tegels 80 cm X 80 cm) uitstekend gelegd. Wat betreft de badkamer hadden we behoorlijk wat wensen. (inloopdouche, plaatsen draine, bad met oa lichttherapie en een tv boven het bad). Ondanks dat leveranciers ons soms lieten wachten bleef Abi geduldig en dacht mee in oplossingen en heeft hij een prachtige badkamer gemaakt met alles erop en eraan. Ook heeft Abi ons toilet gemaakt die er keurig uit ziet. Abi is: een eerlijke hardwerkende perfectionistische man met twee rechter handen. Wat wij daarnaast erg op prijs hebben gesteld is dat hij ook waar het ging om leggen van laminaat en andere klusjes ons heeft voorzien van de juiste tips en gereedschap. Abi bedankt en heel veel suc6 met je bedrijf. Mvg Pedro

Zeker aan te raden!

Rezende heeft bij ons de slaapkamer gestuct, eerst alles netjes afgeplakt. daarna echt super strak gestuct. en daarna alles schoon achter gelaten. Zeer tevreden over de service.