Deskundig

Deskundige man, goede aanpak van de klachten . Betrokken , vriendelijk en je krijgt goed advies.

Kundige behandeling.

Goede behandeling van mijn rug en nekklachten. Vriendelijk gastvrij personeel.

Het gevoel dat je gehoord wordt

Er wordt altijd goed naar je geluisterd en de behandeling wordt daarop afgestemd. Altijd ga ik weer weg met een goed en fitter gevoel.

Professionele praktijk

Kundige en rustige chiropractor. Heeft alle tijd en legt alles duidelijk uit. Al jaren een vertrouwd adres.

Deskundig, goede adviezen en met een goed gevoel weer naar huis.

Als ik de praktijk verlaat, voel ik me beter en kan ik er weer een paar maandjes tegenaan.

altijd zeer correct behandeld en met een goede uitleg.

Zowel aan de balie als ook in de behandelkamer zeer vriendelijk en correct.

Professioneel, top!

Vakkundig, correct en vriendelijke benadering!

Altijd een luisterend ook en een goede behandeling. Ik kan weer maanden vooruit zonder pijn in mijn onderrug.

Persoonlijke gerichte effectieve aandacht

Sinds ik hier kom zijn mijn rugklachten sterk verminderd. Op het moment dat er iets opspeeld is er ruimte voor overleg en zn consultatie.

Wim Brussee is a true professional

Excellent service and treatment for me and my family for more than 15 years both in Den Haag and Vught.

Na een paar behandelingen al van mijn klachten af.

Ik woon in de buurt van Rotterdam en ga speciaal naar Vught om geholpen te worden. Na een paar behandelingen al van mijn klachten af. Vriendelijk en deskundig personeel. Ik zou het iedereen aanraden.

Heel professioneel en vakkundig

Snel, to the point en vakkundig

Professionele en vakkundige behandeling. Erg vriendelijk en betrokken personeel.

Zonder lang wachten een snelle behandeling

Mijn ervaringen zijn erg goed. Een persoonlijk en kundig contact in een mooie schone praktijk. Ik heb wel de mening dat de behandeling steeds korter duurt. Ik ken hier niet de oorzaak van maar ik ervaar het niet altijd als prettig.

Goed , kundig en vriendelijke ontvangst en behandeling

Verhaal en klachten worden gehoord en serieus genomen. Ik ben tevreden en boek resultaat en maak vorderingen

Ik heb volledig vertrouwen in de kundigheid en het resultaat.

Er is een goede klik. Ik krijg duidelijke uitleg en er is een positief resultaat.

De behandelingen slaan goed aan!

Ik loop/fiets al jaren met klachten aan mijn linkerbeen. De oorzaak zit in mijn (scheve) onderrug, maar door de goede behandelingen van Wim Brussee ben ik inmiddels bijna klachten vrij na slechts een paar behandelingen, terwijl dit soort klachten bij de fysio vaak een traject van enkele maanden wordt....

professioneel en zorgzaam

Er wordt tijd genomen om een goede diagnose te stellen, waarbij er goed geluisterd en doorgevraagd wordt; de basis van een goede behandeling. Behandelaar geeft voorafgaand aan een handeling goed aan wat hij gaat doen, zodat het prettig en voorspelbaar verloopt. Klachten waar ik eerder al jaren mee heb gelopen, zijn in een paar behandelingen stabiel. Nadien even lekker op het massagebed om te ontspannen. Heeeeerlijk!

Na intensieve behandeling weer als nieuw.

Door fysieke en intensieve levenstijl diverse lichamelijkebeperkingen ontstaan. Na korte behandelingperiode weer optimaal inzetbaar.

Geweldig en effectief!

Ik kom al jaren bij Wim. De standaard klachten waarvoor ik incidenteel langs kom. Ik kan zelf eenvoudig een afspraak maken via de website. Na elke behandeling zit ik een stuk beter in m'n vel en krijg altijd super fijne tips mee!

Professionele en toegewijde behandeling

Een oude compressiefractuur in m’n rug veroorzaakt regelmatig rugklachten, een stijve nek of bekkenproblemen. Bij Chiropractie Vught lossen ze dat snel en effectief op. Bovendien krijg ik advies en oefeningen om terugval in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen en verergering tegen te gaan. Ik vind de benadering van Chiropractie Vught professioneel en toegewijd! Er hangt een prettige en energieke sfeer.

Dhr Brussee komt op mij over als een deskundige, betrokken en zeer ervaren chiropractor.

Vanwege knie en liesklachten ben ik bij dhr Brussee terecht gekomen. Na een aantal behandelingen, thuisoefeningen en deskundig advies en een doorverwijzing naar de podotherapeut ben ik helemaal van mijn klachten af en kan ik weer volop sporten.