TOP zorg

Betrokken, zorgzaam, deskundig!!

Mijn ervaring is zeer positief

Het is steeds erg fijn om een behandeling te krijgen. Erg professioneel maar ook zeer betrokken. Er is veel aandacht voor de klachten waarmee je komt.

Altijd goed!

Blij dat ik hier af en toe terecht kan om weer los gemaakt te worden. Word altijd goed geholpen!

Vertrouwd en fijn geholpen.

Ga al enige tijd hiernaar toe. Klantvriendelijk, en de klachten verdwijnen na behandeling(en) je wordt serieus genomen. En bij klachten kun je altijd bij ze terecht.

uitstekende APK keuringen 1x per 2 maanden

Ik heb baat bij het 1x per 2 maanden laten behandelen van alle vastzittende plekken op mijn lijf: nek, rug, schouders, benen. Ik noem dat mijn APK-keuring.

Professionaliteit en klantvriendelijkheid

Barbara is een gedreven professional die ook empathisch en op een plezierige manier sociaal communicatief is. Oog voor de klant/patiënt, luisterend oor maar ook weloverwogen handelend. Mijn klachten zijn (nagenoeg) weg. Barbara heeft mij bijzonder goed geholpen en ik beveel haar van harte aan.

Nette ontvangst en netjes te woord gestaan.

Kundig en meedenkend

Ik had een tijd last onder in mijn rug. Na 3 behandelingen bij Barbara was dit verholpen. Bij volgende bezoeken, ging het steeds beter. Erg fijn dat er meegedacht wordt en pragmatisch hulp wordt verleend. Daarbij wordt je niet direct in een lange termijn behandelplan 'geduwd', maar heb je zelf de vrijheid obv het advies om te komen wanneer dit goed voelt. En dat is prettig!

Dekundige behandelling

Fijne sfeer

Chiropractie Vught is een hele fijne plek als je klanten hebt die de fysio nét niet kan verhelpen. Mijn behandelaar, Barbara, is heel goed in wat ze doet en je merkt echt dat ze weet waar ze het over heeft. Ik heb mijn behandelingen nooit als oncomfortabel ervaren en ik loop altijd weg met een heerlijk fris gevoel. Mijn nek - en rugklachten zijn zodanig verminderd dat ik nu weer beter slaap en mijn hoofdpijnen zijn ook een heel stuk minder geworden.

Deskundig

Zeer fijne persoonlijke deskundige behandelingen door Barbara vd Sande

Erg kundig, prettig in de omgang!

Kan het iedereen aanraden!

Positief, professsioneel en zeer betrokken

Vanaf het eerste contact met Wim, had ik een goed gevoel. Hij is oprecht, eerlijk en zeer betrokken. Professionele houding en aanpak wat goed bij mij past. Zijn oprechtheid maakt dat ik voor hem blijf kiezen.

Wim is een held!

Bij de huisarts weg gestuurd met een vage tinteling in mijn been. Wim heeft deze klacht in een aantal behandelingen volledig weg gewerkt. Nu kom ik hier 1x/half jaar voor "onderhoud". Een fijn, kundig persoon.

Perfect!

Mijn klachten werden in enkele behandelingen geëlimineerd, waardoor ik mijn sport weer probleemloos kan uitoefenen. Erg tevreden!

Wim heeft mij geholpen bij een blessure. Hij kijkt niet alleen naar de blessure zelf maar gaat op zoek naar de oorzaak. Op basis van een nauwkeurige diagnose wordt de behandeling bepaald en die heeft bij mij in ieder geval zeer goed geholpen.

Fijne behandelingen en goed advies

Mijn behandeling omvatte het weer mobiel maken van de lage onderrug, na een terugval in een hernia-situatie. Wim heeft vooraf een inschatting gedaan over behandelmethode en hoeveelheid benodigd behandelingen en dit is volledig uitgekomen. Ik zit weer 100+ km's pijnvrij op de racefiets per week, dankzij Wim.

Enorm geholpen!

Zeer kundig en uiterst vriendelijk!!

Na tijden uit de running geweest te zijn met een muis-/tennisarm heeft Wim me er in korte tijd vanaf geholpen. Daarbij heeft hij me ook gelijk van een slecht bewegelijke enkel/voet en last van mijn onderrug afgeholpen. Fijne kadootjes!!

Professioneel en vakkundig.

Uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen.

Pijn vrij!

Ik ben super fijn geholpen door Wim Brussee. Hij heeft de tijd genomen om naar mij te luisteren en heeft haar fijn uitgelegd wat hij wilde doen. Al na de eerste behandeling merkte ik verbetering en na 3/4 behandelingen ben ik nu pijn- en spanningsvrij in mijn rug na 3 jaar kwakkelen. Echt een aanrader!

Professioneel en vriendelijk

Er is een goede analyse gedaan van mijn zadelpijn klachten. Doormiddel van een zadeldrukmeting en fietsmeting en deskundig advies kan ik nu weer pijnvrij wielrennen

Eindelijk van de pijn af!

Na maanden van zeer pijnlijke klachten, ben ik door Wim in 6 behandelingen van mijn pijn verlost. Geweldig! Prettige, vakkundige chiropractor met humor. Praktijkruimten zeer netjes en verzorgd.

persoonlijke aandacht geresulteerd in enorme vooruitgang

Nu al een aantal maanden word ik voor mijn rug geholpen door Wim. Na veel bezoeken aan ziekenhuizen en andere specialisten, nooit echt vooruitgang geboekt. Bij Wim gelijk goed geholpen, werd serieus genomen en gehoord. Zou de praktijk voor 100% aanraden.

Deskundig en vriendelijk

Er wordt goed geluisterd naar mijn klachten en ik krijg hier goed advies over. Ze zijn vriendelijk en nemen de tijd.