in korte termijn op een ervaren wijze van mijn klacht verlost

Heb bij de eerste kennismaking mijn klacht verteld en deze is door gedetailleerde ondervraging en fysiek onderzoek van de behandelaar gelokaliseerd en vastgesteld, waarna de behandeling meteen begon en ik gelijk ook oefeningen voor thuis meekreeg. Na zo`n drie a vier intensieve behandelingen nam de klacht duidelijk af en werd de termijn tussen de behandelingen wat ruimer tot de klacht grotendeels verdwenen was.

gewoon goed geholpen.

Pijnklachten tijdens en na het fietsen zijn met therapie vlot verholpen. Was voor mij de eerste keer bij een chiropractor. Deskundige uitleg gehad in goed geoutilleerde praktijk, ook advies en oefeningen voor thuis. Prettig contact met behandelaar.

Professionele behandeling!

Goede uitleg over manier van behandelen en waarom. Meestal goede resultaten en aanbeveling van oefeningen om thuis te blijven doen

Ik wordt behandeld voor een dubbele hernia. Súper uitleg en vriendelijke benadering. Heb gelukkig ook baat bij de behandeling. Aanrader!

Barbara kan zonder enige uitleg precies de punten vinden waar ik last van heb. Het voelt altijd als een verrijking als ik weer ben geweest, haar behandelingen verlichten mijn klachten aanzienlijk en het helpt me weer beter te functioneren.

Persoonlijke aandacht en wordt serieus genomen.

Warm en toegankelijk ,van voor naar achter.

Professionele behandeling met vriendelijke benadering!

Goede ervaring

Bijzonder vriendelijke praktijk en bovenal zeer kundige Chiropractor.

Vanaf het begin als patiënt bij deze praktijk. Zeer kundige Chiropractor. Heb er zeer veel baat bij.

Fijn dat ik hier regelmatig terecht kan. Voel mij op mijn gemak.

Voor mij is het belangrijk om regelmatig een behandeling te hebben. De werkwijze is rustig, niet overhaast. Het "kraken" voelt niet altijd prettig, maar is goed te doen.

Goed contact en goede behandelingen

Topzorg!

Zorg is professioneel en op maat, en gezellig!

Vriendelijk , eerlijk , goede uitleg en deskundig

Ik kwam voor frozen shoulder , maar chiropractor Kijkt naar heel je lichaam , bleek dat ik ook gekanteld bekken had, Het is zo fijn dat alle klachten gelijk behandeld worden zover dat mogelijk is.

Zoals altijd weer tevreden. Voor beste resultaat nog xtje terug, maar dan kan ik er ook weer tijdje tegen. Aanrader; zowel Wim als Barbara.

goede behandeling

Goede behandeling en prettige benadering, geen 10 omdat het qua tijdsbewaking iets beter kan. Afspraken voor mij waren uitgelopen waardoor ik later aan de beurt was.

Kundig

Zeer kundig

Goede behandeling voor mijn onderrug.

Na de lockdown periode zat mijn onderrug helemaal vast. Nu na één behandeling is de pijn al enorm afgenomen. Echt top.

Behandeling waar je écht verder mee komt!

Eerlijke diagnose, snelle en doelgerichte behandeling, goede tips en oefeningen voor thuis. Kortom, daar kan je iets mee!

Geweldige behandeling

Geweldige behandeling meteen verbetering van veel klachten .

Gewoon meer dan goed!

2 jaar geleden kwam ik bij Wim en die vroeg wat mijn doel was. ‘Als ik weer pijnvrij 10 km zou kunnen hardlopen dat zou mooi zijn!’ Na een paar behandelingen was mijn lijf weer gereset en rechtgezet. Sindsdien behandelt Wim mij preventief en loop ik blessurevrij met regelmaat een halve marathon!

Deskundige behandeling die m.i. af en toe nog intensiever kan.

Barbara is fantastisch

Verrijking

Heeft me enorm geholpen om spanning los te laten. Mijn rug klachten zijn sterk afgenomen, net als mijn spanningshoofdpijn.

Vakkundig praktijk!

Fijne praktijk, Barbara is vakkundig en prettig in omgang. Lichamelijk gaat het een stuk beter ! Bedankt!

Mijn ervaring is heel goed, kom twee keer per jaar.

Wim is kundig, neemt altijd de tijd voor je en is ook heel sociaal.

Prettig, kundig, betrokken en realistisch!

Barbara is zeer kundig ze is in haar diagnose realistisch waardoor er geen valse verwachtingen worden gewekt. Daarnaast is ze ook erg betrokken. Ik kan haar zeer aanbevelen.