Bijzonder vriendelijke praktijk en bovenal zeer kundige Chiropractor.

Vanaf het begin als patiënt bij deze praktijk. Zeer kundige Chiropractor. Heb er zeer veel baat bij.

Fijn dat ik hier regelmatig terecht kan. Voel mij op mijn gemak.

Voor mij is het belangrijk om regelmatig een behandeling te hebben. De werkwijze is rustig, niet overhaast. Het "kraken" voelt niet altijd prettig, maar is goed te doen.

Goed contact en goede behandelingen

Topzorg!

Zorg is professioneel en op maat, en gezellig!

Vriendelijk , eerlijk , goede uitleg en deskundig

Ik kwam voor frozen shoulder , maar chiropractor Kijkt naar heel je lichaam , bleek dat ik ook gekanteld bekken had, Het is zo fijn dat alle klachten gelijk behandeld worden zover dat mogelijk is.

Zoals altijd weer tevreden. Voor beste resultaat nog xtje terug, maar dan kan ik er ook weer tijdje tegen. Aanrader; zowel Wim als Barbara.

goede behandeling

Goede behandeling en prettige benadering, geen 10 omdat het qua tijdsbewaking iets beter kan. Afspraken voor mij waren uitgelopen waardoor ik later aan de beurt was.

Kundig

Zeer kundig

Goede behandeling voor mijn onderrug.

Na de lockdown periode zat mijn onderrug helemaal vast. Nu na één behandeling is de pijn al enorm afgenomen. Echt top.

Behandeling waar je écht verder mee komt!

Eerlijke diagnose, snelle en doelgerichte behandeling, goede tips en oefeningen voor thuis. Kortom, daar kan je iets mee!

Geweldige behandeling

Geweldige behandeling meteen verbetering van veel klachten .

Gewoon meer dan goed!

2 jaar geleden kwam ik bij Wim en die vroeg wat mijn doel was. ‘Als ik weer pijnvrij 10 km zou kunnen hardlopen dat zou mooi zijn!’ Na een paar behandelingen was mijn lijf weer gereset en rechtgezet. Sindsdien behandelt Wim mij preventief en loop ik blessurevrij met regelmaat een halve marathon!

Deskundige behandeling die m.i. af en toe nog intensiever kan.

Barbara is fantastisch

Verrijking

Heeft me enorm geholpen om spanning los te laten. Mijn rug klachten zijn sterk afgenomen, net als mijn spanningshoofdpijn.

Vakkundig praktijk!

Fijne praktijk, Barbara is vakkundig en prettig in omgang. Lichamelijk gaat het een stuk beter ! Bedankt!

Mijn ervaring is heel goed, kom twee keer per jaar.

Wim is kundig, neemt altijd de tijd voor je en is ook heel sociaal.

Prettig, kundig, betrokken en realistisch!

Barbara is zeer kundig ze is in haar diagnose realistisch waardoor er geen valse verwachtingen worden gewekt. Daarnaast is ze ook erg betrokken. Ik kan haar zeer aanbevelen.

TOP zorg

Betrokken, zorgzaam, deskundig!!

Mijn ervaring is zeer positief

Het is steeds erg fijn om een behandeling te krijgen. Erg professioneel maar ook zeer betrokken. Er is veel aandacht voor de klachten waarmee je komt.

Altijd goed!

Blij dat ik hier af en toe terecht kan om weer los gemaakt te worden. Word altijd goed geholpen!

Vertrouwd en fijn geholpen.

Ga al enige tijd hiernaar toe. Klantvriendelijk, en de klachten verdwijnen na behandeling(en) je wordt serieus genomen. En bij klachten kun je altijd bij ze terecht.

uitstekende APK keuringen 1x per 2 maanden

Ik heb baat bij het 1x per 2 maanden laten behandelen van alle vastzittende plekken op mijn lijf: nek, rug, schouders, benen. Ik noem dat mijn APK-keuring.

Professionaliteit en klantvriendelijkheid

Barbara is een gedreven professional die ook empathisch en op een plezierige manier sociaal communicatief is. Oog voor de klant/patiënt, luisterend oor maar ook weloverwogen handelend. Mijn klachten zijn (nagenoeg) weg. Barbara heeft mij bijzonder goed geholpen en ik beveel haar van harte aan.

Nette ontvangst en netjes te woord gestaan.

Kundig en meedenkend

Ik had een tijd last onder in mijn rug. Na 3 behandelingen bij Barbara was dit verholpen. Bij volgende bezoeken, ging het steeds beter. Erg fijn dat er meegedacht wordt en pragmatisch hulp wordt verleend. Daarbij wordt je niet direct in een lange termijn behandelplan 'geduwd', maar heb je zelf de vrijheid obv het advies om te komen wanneer dit goed voelt. En dat is prettig!