Echt betrokken, vertrouwd en deskundig

De Oude Eik voorziet in de grote behoefte om grafverzorging uit te voeren, zoals je het zelf graag zou willen, door goede communicatie, betrokkenheid, oplossingsgericht en professioneel.

Ben heel tevreden met met de wijze waar op ik behandeld ben. Goed overleg en komt afspraken na .Meld het ook als afspraken niet na gekomen kunnen worden en maakt nieuwe afspraak.Toen de werkzaamheden klaar waren ,foto`s van het graf toegestuurd gekregen Het graf ziet er weer super uit .Een goede prijs en goede kwaliteit

Snelle reactie. Vakwerk afgeleverd.

Eén mailtje en ik kreeg een buitengewoon schappelijke offerte. Resultaat van restauratie grafmonument is verbluffend. Zeer tevreden!

Prettige communicatie en zeer nette grafverzorging

Ivm werk heb ik geregeld contact met Grafverzorging De oude Eik, de communicatie verloopt zeer prettig, wij worden goed op de hoogte gebracht van de werkzaamheden middels foto's en alles wordt altijd mooi verzorgd.

Betrouwbare en goede betaalbare grafverzorging

De firma Oude Eik verzorgt al ruim twee jaar het graf van onze vader. Zeer betrouwbaar en komt alle afspraken op tijd na. Van harte aanbevolen.

Goede service en proffesionele dienstverlening. Wordt keurig op de hoogte gehouden, met foto’s hoe het graf erbij ligt.

Zeer zorgvuldig en respectvol

Begin 2015 ben ik in contact gekomen met Grafverzorging de Oude Eik te Geldermalsen. Ik heb gevraagd om het graf van mijn ouders te renoveren. Dat was hard nodig omdat er jaren niet naar om was gekeken . Grafverzorging de Oude Eik kwam met het voorstel om meerdere schetsontwerpen te maken waar we uit zouden kunnen kiezen. Alle voorstellen zagen er smaak- en respectvol uit d.m.v. een combinatie van planten, groen, steentjes etc. Uiteindelijk hebben we een keus uit de schetsontwerpen gemaakt en is Grafverzorging de Oude Eik aan de gang gegaan. Wij zijn erg tevreden over het resultaat en zijn ook blij dat Grafverzorging de Oude Eik het periodiek onderhoud voor zijn rekening neemt! Grafverzorging de Oude Eik agendeert en regelt dat zelf. Bovendien houdt hij ons d.m.v. mailing en foto's op de hoogte van e.e.a. en overlegt als hij een voorstel heeft om iets te wijzigen. Ook verzorgd Grafverzorging de Oude Eik de Bloemstukken bij speciale gelegenheden waarvoor onze dank.

correcte voorbereiding en afhandeling

Duidelijke offerte, de prijs was acceptabel. De communicatie was prettig.

Goede service en uitstekende kwaliteit.

Grafverzorging De Oude Eik verzorgt al jaren 2 familiegraven van onze familie. Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop de graven worden onderhouden. Ze zien er keurig verzorgd uit. De kosten van het verzorgen van de graven zijn uitermate redelijk. Elias de Deugd