Deskundig, ervaren, persoonlijk. Een dikke 10

‘Scheiden is lijden’ zeggen ze wel. Nou het is zeker een ontzettend emotioneel proces. Wij dachten dat we zelf wel een convenant konden opstellen, we hebben geen kinderen en waren al snel eens hoe we het wilden. Tot onze hypotheekadviseur ons adviseerde een mediator in te schakelen. Bij Elvira Peters hadden we direct een goed gevoel en konden we vanwege de afstand ook de afspraken online doen. Het werd al snel duidelijk dat er wet- en regelgeving is die wij niet kenden en dat we ook onze huwelijkse voorwaarden verkeerd hadden geïnterpreteerd. Dankzij de deskundige begeleiding van Elvira Peters is er uiteindelijk een echtsscheidingsconvenant gekomen dat klopt aan alle kanten en ook voor ons allebei goed voelt. Elvira gaf ons bovendien de tijd en het luisterend oor die we nodig hadden. Een dikke 10 voor Elvira, dus zeker een aanrader!

Dag, Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Heel mooi hoe jullie afspraken hebben gemaakt waar jullie beiden helemaal achter staan. Fijn dat ik daar een bijdrage heb kunnen leveren. Hartelijke groet, Elvira

Zonder de fijne mediation van Elvira, was het niet gelukt!

Moeilijke, emotionele ontmoetingen gehad. Elvira heeft onze belangen en wensen, uitstekend begeleid. Prettig ook dat al onze fiscale en juridische vraagstukken goed en duidelijk zijn beantwoord en uitgelegd en onze emoties de ruimte hebben gekregen. Bedankt!

Dag Eugène, Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Heel fijn dat je de mediation zo hebt ervaren. Dit is waar we het voor doen. Hartelijke groet, Elvira

Zeer kundig en empathisch

Elvira heeft mij begeleid bij de afwikkeling van mijn 'scheiding'. Heel fijn dat ze meelas en meedacht bij alle stappen die er telkens te nemen waren. Elvira is benaderbaar, kundig en empathisch. Als ik even niet meer wist hoe nu verder, dan wist zij de juiste snaar te raken en richting te geven.

Goed en snel geregeld

Elvira heeft ons uitstekend geholpen met alles wat op ons afkwam. Professioneel en toch persoonlijk. Er werd rekening gehouden met beide partijen. Het maken van het ouderschapsplan ging vlekkeloos en dat is fijn voor de kinderen die er toch meestal het ergste onder lijden. De scheiding was snel geregeld (ongeveer 3 maanden). Nogmaals bedankt voor alles!

positief

Ik ben heel tevreden over de begeleiding die Elvira heeft gegeven tijdens onze scheiding. Ze is doortastend en heeft oog voor alle belangen. Als ik het even niet zag zitten over hoe ik mijn situatie financieel rond moest krijgen, stelde ze me gerust. En ook terecht want het is goed gekomen. Fijn in zo'n verdrietige en onzekere situatie, is dat net wat je nodig hebt. Elvira is ook goed bereikbaar als je haar nodig hebt, en altijd kon ze meteen antwoord geven op mijn vragen. kortom een dikke pluim!

Dag, Ontzettend bedankt voor deze mooie review! Ik ben erg blij om te lezen dat je de begeleiding zo hebt ervaren. Dat is de bedoeling en daar doen we het voor. Met hartelijke groet, Elvira Peters Apart Verder

Prettige mediator met persoonlijke benadering en oog voor kind(eren)

Ik heb Elvira als warme persoonlijkheid ervaren met een duidelijke zakelijke structuur. Ik vond het prettig dat de belangen van ons kind in elk gesprek duidelijk voorop stonden.

Dag Mirte, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je de begeleiding op deze manier hebt ervaren! Hartelijke groet, Elvira Peters Scheidingspraktijk Apart Verder

Kundig, empathisch en daadkrachtig

Scheiden is en blijft een heel pijnlijk proces. Zeker als de liefde nog enorm groot is, kan het zelfs verwarrend zijn. Elvira begrijpt dat als geen ander. Ze heeft ons gedurende het proces super fijn geholpen. Ze is geduldig, luistert goed en communiceert helder. Wat ik ook fijn vond is dat ze thuis en in de avond tijd vrijmaakt. In een persoonlijke omgeving is er meer ruimte voor emotie. Heel fijn! Ik zou haar daarom absoluut aanbevelen!

Als je op dit verdrietige punt in jouw leven staat, kies dan voor een goede en prettige manier!

Ik heb de gesprekken met Elvira als heel helder en steunend ervaren. Elvira is duidelijk en tegelijkertijd heel empathisch. Ik kon voelen dat ze het in haar heeft om echt naast je te staan. Vreselijk veel taaie onderwerpen die zij met veel geduld en rust keer op keer kon uitleggen. Dat maakte het voor mij fijn om mezelf te kunnen zijn en me op mijn gemak te voelen. Voor mij was Elvira een hele fijne gesprekspartner. Hoe verdrietig en pittig dit proces ook is, ik kwam meestal wel met vertrouwen uit de gesprekken met Elvira naar buiten. Als je deze zoektocht aangaat om het voor beide partijen (en de kinderen) goed af te sluiten, ben je volgens mij bij Elvira aan het goede adres! Heel veel sterkte, wijsheid en vertrouwen gewenst!

Dag Anieke, Dank je wel voor deze prachtige review! Fijn dat je de begeleiding op deze manier hebt ervaren, daar doen we het voor! Hartelijke groet, Elvira Peters Apart Verder

Fijne samenwerking in een moeilijke tijd

We hebben in een moeilijke tijd erg veel hulp gehad aan de hulp van Elvira. Fijn om goede begeleding te hebben door iemand met kennis van zaken.

Vriendelijk, begripvol en kundig

Wanneer je in harmonie wil scheiden, moet je bij Elvira zijn. Ze voelt de situatie goed aan.

Professionele begeleiding op een persoonlijke manier

De samenwerking met Apart Verder hebben wij beide als erg fijn ervaren. Op een persoonlijke manier zijn we prettig begeleid door het gehele proces.

Dag Tom, Ontzettend fijn dat je de begeleiding zo hebt ervaren. Hartelijke groet, Elvira Peters

Fijne samenwerking met oog voor verdriet

Wij hebben de samenwerking met apart verder als erg fijn ervaren. We zijn erg goed geholpen en alle regelzaken zijn ons uit handen genomen. Er werd tijd voor ons genomen en er was ruimte om dingen te bespreken die er op dat moment misschien helemaal niet toe deden. Bij vragen konden we direct contact opnemen. In deze moeilijke en verdrietige periode zijn wij er door apart verder doorheen gesleept.

Dag Shannon, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat jullie de samenwerking zo hebben ervaren. Daar doen we het voor. We wensen jullie het beste voor de toekomst. Hartelijke groet, Elvira Peters

Deskundige begeleiding op een persoonlijke maar ook zakelijke manier

Elise heeft ons op een persoonlijke maar ook zakelijke manier geholpen. Verder is zij erg betrokken en neutraal.

Persoonlijk, betrokken en vertrouwd.

Elise Janssen heeft mij met haar persoonlijke kwaliteiten in combinatie met deskundigheid als mediator mij in de moeilijke periode rondom de scheiding goed geholpen. Ze verstaat haar vak uitstekend. Elise kon mij met haar uitleg geruststellen en mee door de 'papierwinkel' helpen. Ik kijk met een goed gevoel terug op een juiste afwikkeling van onze scheiding, waar tijdens onze gesprekken ook plaats is geweest om emoties te bespreken. Ze heeft niet geoordeeld, andere voorbeelden erbij gehaald of partij getrokken. Wij waren uniek en zo voelt het op dat moment ook. We kunnen nu met een gerust gevoel 'Apart Verder'.

Begeleiding van echtscheiding ging op mijn tempo

Ik kreeg de tijd om alle stappen van de echtscheiding in mijn eigen tempo te doen. Dit bracht rust in een emotioneel proces. Tijdens de gesprekken met de mediator en (ex)partner was er ook tijd voor onze emoties en onduidelijkheden. We kregen alle documenten ruim op tijd om deze te bestuderen en werden deskundig afgehandeld.

Professioneel en betrokken

Scheiding was snel rond , hele fijne gesprekken gehad waarbij we zeer deskundig maar ook persoonlijk zijn behandeld. Er word de tijd voor je genomen en perfect geholpen van a tot z!!!

Zeer positief

Elise heeft ons van A tot Z door het hele scheidingsproces begeleid. Goede tips gegeven betreffende zorgregeling van ons kind en welke zaken na de scheiding moeten geregeld worden. Elise is ook een hele goede psycholoog en heeft begrepen wat het belangrijkste voor allebei is en hoe we een compromis daarin kunnen vinden.

Een zeer vertrouwde, betrokken maar ook professionele dame!

Elise heeft ons bijzonder goed geholpen om de echtscheiding tot een goed einde te brengen. Buiten al het verdriet van uit elkaar gaan heeft zij er voor gezorgd dat we dit hoofdstuk goed hebben afgesloten. Ze is een hartelijke en bevlogen mediator. Zonder ook maar een seconde het gevoel te hebben dat ze "partij koos" heeft ze het allerbeste voor mijn ex en mijzelf aangehouden. Ze luisterde heel goed naar onze verhalen, omstandigheden en wensen hoe wij het graag wilden hebben. Bij onduidelijkheden legde ze alles goed en helder uit. Soms wel vaker dan een keer. Want als je hoofd zo vol is heeft zij het geduld om het nog eens te vertellen. Wat heel erg prettig was, ze begon ieder gesprek met het vragen hoe het met ons was. Niet gelijk to the point, maar eerst naar de mens toe. Elise, enorm bedankt!

Mijn ervaring met Apart verder is super goed (niet dat het dagelijkse kost voor me is). We zijn echt goed begeleid en geholpen. Daarvoor alle dank aan Elise.

Positieve onafhankelijke begeleiding

Elise heeft een zeer positieve opbouwende persoonlijkheid die tracht onafhankelijk beide partijen zo goed mogelijk tijdens dit proces te begeleiden.

Meelevend en professioneel

Elise heb ik ervaren als iemand die goed in de gaten heeft met wie ze te maken heeft en hoe zij zich voelen. Hierdoor is alles soepel verlopen met goede begeleiding en uitleg.

Elise is een aardige vakkundige vrouw die met beide partijen meedenkt een echte aanrader, voor een soepele scheiding Judith

Tevreden

Heb er een tevreden gevoel aan over gehouden Alles is open en eerlijk verlopen . En wat betreft persoonlijke benadering ben ik zeer tevreden . over de kennis en hulpvaardigheid van Elise alleen maar lof

Vakkundig en met rust!

Elise schat de situatie en omstandigheden zeer goed in. Het resulteerde dat ze zeer waardevolle aanbevelingen en aandachtspunten had. Ook in de nazorg was en is het prettig met Elise. Ben blij dat wij gekozen hebben voor Scheidingspraktijk Apart Verder en trots op het resultaat. Dank je Elise!

Elise combineert op een prettige manier zakelijkheid met persoonlijke aandacht. Ze heeft zowel oog voor het proces als voor de emoties die bij een scheiding komen kijken.

Door Elise's deskundigheid en rust verliep het proces vlot en vlekkeloos

Een scheiding is niet leuk of eenvoudig maar door de zeer professionele en vriendelijke begeleiding werd het proces overzichtelijk, helder en verliep het vlot en probleemloos.

Super fijne en snelle begeleiding!

Van Elise, kregen we fijne begeleiding bij het regelen van onze scheiding. We konden het snel en goed regelen en ze voorzag ons van allerlei praktische tips!

Respectvol en veilig, samen zijn.

Ik voelde mij gehoord en gezien. Ruimte voor ieder zijn eigen manier van omgaan met de situatie. Zorgvuldige handelswijze. Elise, dankjewel voor deze prettige ervaring.

In een woord Elise is een Professionele, compassievolle, oprecht mens met een berg begrip en geduld.

Onze scheiding was een niet alle daagse voor Elise omdat wij alles uit de kast hadden getrokken om te voorkomen dat het een vechtscheiding zou worden. Door allerlei omstandigheden en rare obstakels van buiten af duurde het traject een paar jaar. Het begrip en geduld dat Elise voor ons had was waarschijnlijk gevoed door dat zij zag hoe veel moeite wij zelf deden om alles in goede banen te leiden. Nu dat alles achter de rug is gaan we met een gerust hart dat alles perfect geregeld is ons nieuwe hoofdstuk tegemoet. We hebben ieder een eigen pad maar we zijn nog altijd de beste vrienden. Hoe zeggen ze dat "if you love someone set them free" Elise, je zag dat in ons en heb ons pad en onze keuzes met respect en geduld behandeld. Namens Mijn beste vriendin en Mij Hartelijk Dank ;)

Erg prettig

Elise is een erg prettige en kundige mediator. Ze heeft de scheiding op een goede manier vormgegeven en daardoor mij veel rust en duidelijkheid gegeven. Het is erg fijn om op deze manier door een moeilijk proces te komen.

Een veilige, betrouwbare haven in moeilijke tijden.

Elise Jansen van het bureau Apart Verder is een prettig mens, een aimabele vrouw die met veel kennis van zaken ons door een zeer moeilijke periode heen geloodst heeft. Op een heel professionele manier heeft ze ons begeleid door het hele echtscheidingsproces. Met name de openingszin bij iedere ontmoeting: "hoe is het met jullie?", vond ik heel prettig. Het gaf ruimte gevoelens van verdriet, onzekerheid, twijfel en vragen te uiten en te bespreken. Ik ben haar heel dankbaar voor haar hulp.

Fijne en professionele benadering

In een periode waar alles even op zijn kop komt te staan zorgt Elise voor een rustige en duidelijke aanpak. Er is oor voor je persoonlijke verhaal en daarnaast neemt ze je mee door alle dingen die geregeld moeten worden.

Elise heeft veel kennis en stelt zich onpartijdig op.

Kundig en alles liep vlgs planning.

Zeer goed geholpen bij alles. Echt een aanrader. Ze heeft een luisterend oor en blijft menselijk. En denkt goed mee Complimenten.

top vrouw!

hoe vervelend scheiden ook is. toch gingen we elke keer met een goed gevoel weg. ze helpt je met alles van a tot z en neemt ook de tijd voor je. 1 een woord een top vrouw. ik hoop dat niet veel mensen het nodig hebben maar mocht je gaan scheiden moet je bij scheidingspraktrijk apart veder zijn!

Heel prettig en betrouwbaar contact.

Heldere en open communicatie. Prettig contact en betrouwbaar voor beide partijen.

Rust en duidelijkheid tijdens het scheidingsproces

We waren opzoek naar een goede mediator in Nijmegen. Elise gaf ons tijdens het (vrijblijvende) oriënteringsgesprek al direct duidelijkheid over haar manier van handelen. Fijn om in roerige tijden hierin goede, professionele begeleiding te hebben. We hebben beide haar onpartijdigheid ervaren. Ik vond het ook prettig om vooraf al duidelijkheid over de kosten te krijgen. Iets wat onze jurist niet kon aangeven. Kortom, wij zijn erg blij dat Elise ons geholpen heeft onze scheiding zo goed mogelijk te regelen. Dit geeft je uiteindelijk weer ruimte om je op de toekomst te gaan richten. Elise bedankt! R. en E.

Deskundig, empatisch met een helder eindresultaat

Super goede deskundige aanpak. Op basis van vriendelijke meelevendheid met als eindresultaat een helder geformuleerd echtscheidingsconvenant waarin in alle partijen goed vertegenwoordigd zijn. Heel knap werk! Ik raad iedereen Apart Verder aan. Scheiden blijft een emotioneel en zakelijk lastig proces maar met de hulp van Elise lukt het dan toch op ‘samen apart verder te gaan’ Top!

Deskundige en professionele begeleiding

Dank je wel Elise, voor je deskundige begeleiding. Wij hebben jou als mediator zeer betrokken ervaren.

Zeer betrokken en onpartijdig

Ik heb Elise als een zeer betrokken en onpartijdige mediator ervaren. Daadkrachtig en oog voor wat er speelt. De samenwerking verliep erg prettig. Mails werden vlot beantwoord en de afwikkeling is goed verlopen.

Ik heb Elise ervaren als zeer professioneel met veel empathie en warmte

Ze heeft in mijn zaak bewezen dat ze echt voor beide partijen staat zonder iemand tekort te doen. Het was een verwarrende periode dus fijn dat alles nu zo goed is geregeld en vast gelegd. Als je wil scheiden kan ik Elise als mediator van harte aanraden.