Dé kapper voor het hele gezin

Met en zonder afspraak, buiten staat een stoplicht hieraan kun je zien of het druk is of niet, erg handig! Vriendelijke dames, altijd perfect geknipt.

Oké

Vakmensen, schoon, goede sfeer.

Mijn vaste kapster Yvonne weet precies hoe ik het wil !!!

Goede bediening, leuke kapsters.

Vakwerk!!

De beste en aardigste kapsters van heel Leiden.....en omstreken.

Morena is goud waard!

Ik ben al jaren klant en ik word altijd perfect geholpen door mevrouw Morena. Zij is daadwerkelijk een voorbeeld kapster en ik kom altijd met veel plezier bij haar. Ik kan iedereen Het Kap Perron aanraden en dan in het bijzonder een knipbeurt bij Morena.

Goed model in haar knippen

Alle jaren ben ik klant het Het Kap Perron. Heb het een aantal keren geprobeerd bij een kapsalon dichter bij huis maar toch ben ik weer teruggekomen. Niet iedere kapper blijkt goed sterk krullend haar te kunnen knippen. Maakt het ook extra lastig omdat je voor je gevoel maar door één kapper geknipt kunt worden,

Vriendelijk personeel, goed geknipt en vlot geholpen

Vriendelijk personeel, goed geknipt en vlot geholpen.

Vriendelijk en goed geschoold personeel. De sfeer is prettig en ontspannen.

Ik ben al jaren vaste klant bij Het Kap Perron en heel tevreden met de manier waarop ik word behandeld. Het is gastvrij en gezellig. Het personeel is professioneel, betrokken, gemotiveerd en flexibel. Iedereen die binnenloopt wordt serieus genomen, vaste klant of niet. Het is fijn om in deze sfeer gekapt te worden.