Fijn

Een aardige, lieve en goede taxi chaffeusse die mij en mijn moeder vorige maand een paar keer naar het ziekenhuis heeft gebracht. Bedankt en top!

precies zoals het moet

duidelijk snel netjes gezellig en goedkoop! Perfect

Ik vind het een zeer gezellige taxi

Taxi tamtam is een vrolijke taxi chaffuese en is altijd op tijd op der afspraken, daarnaast is ze altijd in voor een gezellig praatje.

Goede service , perfect op tijd.

Taxi was op afgesproken tijd aanwezig.

Een fijne rit,gezellig met tamara!

We bevelen haar zeker aan !!

De allerbeste chauffeuse die er is.

Of je nou in de ochtend, middag of middenin de nacht een taxi nodig hebt, TamTam staat altijd met een glimlach voor je klaar. Altijd gezellig in de taxi, van serieuze onderwerpen tot dollen alles kan. Een keurig opgeruimde auto, waar je veilig mee van A naar B wordt gebracht. Aanvulling in Maassluis en omstreken. Eindelijk een taxibedrijf die aandacht voor de klant heeft.

Super!

Zelf nu ik naar den haag ben verhuisd kan ik altijd op deze taxi rekenen zelfs midden in de nacht of overdag!

Tamtam is de beste taxi van Maassluis en omstreken.

Ze komt altijd mij en m'n hond bailey ophalen. Tamara is een hele aardig meid ik kan altijd met haar lachen. Dus bel taxi tamtam dan zit je altijd goed. Miranda en bailey

Vriendelijke benadering en goede behandeling met goede prijzen.

Maak regelmatig gebruik van taxi TamTam uit Maassluis en naar volle tevredenheid. Bespreek ook regelmatig vooraf een rit en wordt dan keurig op tijd opgehaald, zodat ik op tijd op mijn bestemming ben.

geweldig!

Onze zoon werd 2 x per week gehaald en gebracht door taxi Tam Tam naar de peuter-behandelgroep in Rotterdam. Het was best spannend om zo'n kleintje mee te sturen met iemand die je niet kent. Maar dat gevoel was al snel verdwenen toen we je leerde kennen, door je persoonlijke benadering, afspraken werden na gekomen en was altijd op tijd. We hadden geen betere taxichauffeuse kunnen bedenken. Helaas hebben we pas afscheid moeten nemen omdat hij nu naar de basisschool gaat. Ik zou je aan iedereen aanraden!