Super lekker eten

Klaas heeft heerlijk voor ons gekookt in een ontspannen sfeer. Zeker een aanrader!

Heerlijk eten en gezellige kok

Wij hebben afgelopen week mogen genieten van een heerlijk diner, met daarbij heerlijke wijnen. Klaas is daarbij ook nog eens een gezellige man die goed aanvoelt wanneer hij mee kan kletsen en wanneer hij zich beter even afzijdig kan houden. Het was een top avond!

Geweldige maaltijd

Wij zijn pas getrouwd en we kwamen thuis toen de kok al bezig was. Op de tafel stonden mooie borden opgemaakt met een heerlijk voorgerecht. Alles tot in detail geregeld. Ook voor de kinderen was er wel iets.

Geslaagde avond, zorgeloos genieten.

Genoten van het diner waarbij alle zorgen werden weggenomen. Van aankleding van de tafelsetting tot opruimen van alle vaat. Aan alles was gedacht en ook het eten was lekker!

Uitmuntend

Klaas gaf zaterdag 22 mei een thuis diner voor ons 40 jarig huwelijk. Samen met de kinderen waren we met 6 pers. Klaas heeft een feestelijke tafel gedekt en heeft een heerlijk 5 gangen diner gemaakt. Het begon met een klein hapje vooraf met prosecco geserveerd. Het eten was heel mooi opgemaakt en was over heerlijk. De wijnen erbij waren er perfect bij. Mijn man had de primeur met een bier arrangement (hij lust geen wijn) en vond de bieren heerlijk. Klaas wist de weg in de keuken goed te vinden, en de keuken was daarna weer netjes achtergelaten. Klaas is zeker aan te bevelen. Het was allemaal boven verwachting. Fam. Boekhout Ede

Klaas Culinair kookte bij ons aan huis voor mijn 62ste verjaardag.

Klaas Hoekstra was op zaterdag 15 mei onze thuiskok voor mijn 62ste verjaardag. Hij heeft ons (mijn vrouw en ik, onze kinderen met aanhang en mijn moeder, totaal 8 personen) een onvergetelijke avond bezorgd. Wij hebben genoten van een heerlijk vijfgangen-verrassingsmenu, met wijnarrangement. Klaas had de regie, maar onopvallend: hij dekte een feestelijke tafel, vond zelf uit hoe alle keukenapparatuur werkte, zorgde voor een soepele bediening, schonk ook nog op tijd de wijn bij en toen hij vertrok was de keuken opgeruimd! Op het laatst kwam hij nog even bij ons aan tafel zitten en hadden we een fijn gesprek. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Geweldig!

Klaas heeft bij ons een 5 gangen diner gekookt; het was alsof we thuis in een sterrenrestaurant aten, echt alles was boven verwachting, de kwaliteit van het eten, de presentatie, de aandacht voor de gasten, de opgeruimde keuken na afloop, kortom wij hebben genoten en bevelen Klaas bij iedereen aan!

Compleet verrast

een diner laten verzorgen door chef Maarten. We hadden Maarten de vrije hand gegeven, behalve dat we geen lever lusten. Het resultaat een geweldig diner met mooie wijnen. Ook voor de kinderen was alles uitstekend geregeld.

DE restaurant ervaring bij je thuis!!

Chef René heeft voor ons een 5-gangen diner verzorgd, wat echt voortreffelijk was. Super gezellig en heerlijk eten, kan menig restaurant nog niet aan tippen.

Professioneel netwerk

Ter ere van de 60ste verjaardag van mijn echtgenoot was ik op zoek naar een thuiskok op zeer korte termijn. Via google kwam ik Klaas Culinair tegen en na een uitgebreid telefoongesprek met hem wist ik dat ik aan het goede adres was. Hij heeft Karim Homri voor ons geboekt voor een verrassingsdiner voor 4 personen bij ons thuis. Tijdens Corona geen makkelijke opgave ..... maar Karim heeft ons kennis laten maken met gerechten uit diverse verre oorden. Een culinaire wereldreis in smaken met prachtige bijpassende wijnen. Met zijn tweetjes zetten Karim en Britt een mooie ontspannen sfeer neer waarbij ‘geniet met volle teugen’ hun motto is. Kortom, een absolute aanrader! En Klaas .... alle dank voor het regelen van een onvergetelijke 60ste verjaardag!

Heerlijk!

We kregen het cadeau van onze kinderen, maar wat was het leuk en bovendien heerlijk. De tafel wordt gezellig gedekt en alles wordt prima geregeld in de keuken. Een heel gezellige kok die uitstekend kan koken! Aanbevolen!

Voortreffelijk

Geweldige ervaring. René Machiels heeft gekookt voor ons 40 jarig huwelijk als verrassingscadeau van de kinderen. Voortreffelijk eten, aangenaam gezelschap. Toffe avond.

Heerlijk gegeten

Klaas zorgt ervoor dat alles goed geregeld is en dat je ongestoord kunt dineren. Goede voorbereiding, aandacht en goede smaken zijn de trefwoorden...

Goeie service en heerlijk eten van uitermate goeie kok!

Een perfecte uitstraling voor elke gelegenheid. Met heerlijke gerechten!

Geweldige dinerervaring met dito contact en service!

Klaas heeft op professionele en boven verwachting invulling gegeven aan een feestelijk diner op locatie. Hij werd ons aanbevolen door vrienden en ook wij zullen hem zeker aanbevelen.

Heerlijk gegeten, met genoeg humor

We hebben gegeten als afscheid van een tweetal bestuursleden. Het was een heerlijke avond in onze eigen prachtige kunstruimte.

Heerlijk, gevarieerd en verrassend gegeten

Van tevoren het menu besproken via de mail, er was veel mogelijk qua opties. We hebben heerlijk gegeten en er werd rekening gehouden met verschillende dieetwensen. De kok vertelt over de gerechten, maar is verder op de achtergrond en niet storend aanwezig. Fijne en lekkere ervaring!

Ontspannen en hoge kwaliteit

Tijdens een directie-meerdaagse heeft Klaas op locatie voor ons een wijnproeverij verzorgd met heerlijke bijpassende gerechten. Naast dat de smaak voortreffelijk was, is het ook fijn dat Klaas flexibel was in zijn programma. Een aanrader.

Heerlijk eten en snel geregeld.

Klaas heeft ons verrast met zijn voortreffelijke gerechten. Hij wist op een bijzondere wijze onze culinaire wensen te vervullen. De communicatie ging snel en stond open voor onze voorstellen. Onze grote groep wist hij met gemak te verzorgen. Ik kan Klaas van harte aan bevelen.

Lekker gegeten met een uitstekende dienstverlener.

Klaas is een uitstekende kok die je daadwerkelijk ontzorgt zodat je je aandacht kunt focussen op je gasten.

"Lekker eten".

Zodra het busje van Klaas Culinair komt voor rijden, kun je alles rondom de te verzorgen maaltijd(en) uit handen geven en alle aandacht aan de genodigde gasten besteden. Klaas is de rust zelve, vindt zonder moeite de weg in de keuken, dekt een feestelijke tafel en serveert intussen een lekkere drankje met een paar verrassende amuses erbij. Wanneer jij aan tafel wilt, wordt er door Klaas in een passend tempo, in ons geval, een lichte 3-gangen lunch of een 4-gangen diner uitgeserveerd. Wij hebben vooraf geen menuwensen aangegeven maar ons, vegetariers inclusief, door Klaas laten verrassen. Wij kunnen Klaas Culinair werkelijk in alle opzichten aanbevelen. Door zijn vriendelijke en bescheiden aard, voel je je prettig in je eigen omgeving en kun je onbekommerd thuis "lekker eten".

Geweldige beleving aan huis voor klein gezelschap

Het eten was voortreffelijk en de wijnen perfect en een opgeruimde schone keuken na afloop. 10 dol enthousiast zussen.

Magische avond, mede dank zij het voortreffelijke eten!

Klaas heeft een geweldig Italiaans diner gekookt voor mijn verjaardagsfeest! Het voorstel voor het menu was top en de voorbereiding heel soepel. En het eten was echt geweldig! Samen met de fijne bediening zijn we helemaal in de watten gelegd. Dank je Klaas en team!

Verrassend en goed verzorgd!

Meerdere gangen aan een mooi aangeklede lange tafel. Geruisloze bediening en heerlijk eten. Ons bouwteam was verrast in alle opzichten en heeft ervan genoten! Geen twijfel over mogelijk, dikke aanrader!

Topservice en topkok

Persoonlijke aandacht, vriendelijk, heerlijk eten, opvallend goed verzorgd, in alle opzichten verrassend