Een zeer vakkundig en gedreven ondernemer!

Anton Rots Elektra heeft een goed beeld van de mogelijkheden op zijn vakgebied, is vakkundig , klantgericht en prettig mee samen te werken. Zijn planning en afspraken zijn altijd zoals afgesproken.

Anton Rots is een heel secure netwerkende elektricien

Anton Rots beoordeelt de situatie eerst grondig alvorens hij aan de slag gaat. Hij werkt heel secuur en nauwkeurig. Hij gaat niet weg voordat er een oplossing is gevonden voor het werk en zorgt ervoor dat alles tip top in orde is als hij klaar is. Korotm een fantastiche elektricien met een berg ervaring.

Levert uitstekende kwaliteit, zijn zeer betrouwbaar, komen afspraken na

Zijn altijd bereikbaar en geven goed advies. Zeer nauwkeurig in het uitvoeren van de werkzaamheden en voeren geen werkzaamheden uit waar zij niet achter staan. Vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Netjes, correct en servicegericht

Anton Rots Elektra B.V. heeft bij onze verbouwing zorg gedragen voor al het elektra werk. Van centrale afzuiging, meterkast vervanging tot aan afwerking van de wandcontactdozen in de keuken, alles werd tot in de puntjes verzorgt. Fijn dat er goed overleg mogelijk is en flexibiliteit wanneer bijvoorbeeld ander afhankelijk werk uitloopt.

Professioneel, betrouwbaar en vriendelijk personeel

Al meerdere malen een zeer positieve ervaring opgedaan. Adviezen en uitgevoerde werkzaamheden zijn volledig naar wens geweest. Het personeel is vriendelijk en betrouwbaar.

Zeer gedegen en betrouwbaar

Ik heb Anton meerdere malen meegemaakt als elektriciƫn, zowel bij mij thuis als in mijn bedrijf. Anton maakt uitgebreide tekeningen en voert die zeer zorgvuldig uit. Alles klopt en hij neemt geen enkel risico door te besparen op zaken die ook mogelijk later nog kunnen opspelen. Ook zijn service is uitstekend, altijd goed bereikbaar of hij belt snel terug en reageer alert. Dus voor gedegen en betrouwbaar werk: top. Anton doet geen concessies aan kwaliteit. Dus vraag hem niet voor low budget plak en knip werk, dat weigert hij gewoon.

Zeer deskundig en nauwkeurig

Al vele jaren doen wij zaken met Anton Rots Elektra BV maar ook met andere gelijksoortige bedrijven. Anton Rots steekt echter met kop en schouders uit boven zijn conculega's. Dit merk je in de voorbereiding en offerte van het project, tijdens de uitvoering ervan maar ook zeker erna met goede revisietekeningen, groepenkaart en service. Beter zijn wij in de afgelopen 10 jaar nog niet tegen gekomen.

Zeer deskundig, betrouwbaar en altijd een 100% uitvoering.

Ik kan iedereen die iets aan te leggen heeft op het gebied van elektra Anton Rots BV van harte aanbevelen. De deskundigheid van Anton Rots staat garant voor een 100% uitvoering. Vooraf een (ook voor de leek) goed leesbare offerte met vaak meerdere opties wat de uitvoering betreft. De afgesproken prijs en ook uitvoeringsdatum worden altijd waargemaakt. Na uitvoering volgt er een uitgebreid installatierapport, zodat later alles goed is terug te vinden. Meerdere, vaak ingewikkelde, projecten van mij zijn door hem uitgevoerd, in alle gevallen werkte alles direct perfect. De bouwplaats wordt netjes opgeruimd achtergelaten.