Duidelijk beeld van de geplaatste beveiligings camera’s door Asat.

Beveiligings camera’s laten ophangen door monteur Mo van Asat, perfect gedaan, helaas maar 1 camera van de 4 die beeld gaf. Na lang zoeken was de verkeerde internet verbindings kabel door ons geplaatst, nu vervangen op advies, en fantastisch beeld. Mo en Appie lossen dat wel op, inderdaad!

Teleurstellend ! Nooit meer!

Wij hebben als bewijs onze bankafschrift dat wij aan u betaald hebben. Bovendien was Het product niet beschadigd. Wij wilden het vorige week al terug brengen toen zeiden jullie ik geef je een nieuwe batterij. Blijkbaar is dit mankement al bekend bij jullie. Wie is de leverancier van jullie? Anders neem ik zelf wel even contact met hun ? Ik hoop morgen dat jullie ons bellen dat we een nieuwe krijgen. Btw folie erop laten zitten dan zie je toch niet wie aan de deur staat ? ....