Vakkundige behandeling!

Van begin tot eind aandacht. Luistert goed naar je wensen.

De prothese wordt op goed aangemeten .Naast zes maal terug te zijn geweest kreeg ik hem in de mond .Tot nu toe geen pijn in de mond gehad dus het is een goede dokter

Ben zeer tevreden.

Ben heel tevreden met de behandeling die ik heb gehad de prothese zit perfect .heb nergens last van zou jullie bij ieder een aanbevelen.

vakmanschap bovenal

korte wachttijden, vriendelijke benadering, geweldig vakmanschap!

Snel, efficiënt, vriendelijk, vakkundig

Zoals hierboven al beschreven :meer dan tevreden

Ik heb het hele proces als zeer prettig ervaren en ik kan iedereen uw praktijk aanbevelen.ik ben happy met mijn nieuwe gebit.

Kan iedereen verwijzen k

Alles was prima in orden een vriendelijke man en goed bedrijf

Prettig

Vriendelijke mensen en denken mee.

Dat ze goed met de mensen omgaan en altijd luisteren naar de cliënt.

Ik heb hogendijk als een zeer fijn tandprotheticus ervaren niet alleen kundig vriendelijk en zeer schoon bedrijf en een hartelijk ontvangst

zeer goed geholpen

Goede begeleiding fijne mensen en je weet waar je aan toe bent.

Zij begrijpen hun vak, Fantastisch

Wat ben ik blij dat ik daar ben terecht gekomen! Zeer klantvriendelijk, vakkundig. Dit is wat je wil een protese die direct past wat een verschil met hiervoor. Mijn geduld is meer dan beloond. Dank je wel nogmaals.

Heel fijn

Heel fijn behandeld en rustig alle tijd

Heel vriendelijk en de tijd voor de klant hebben

Zeer fijne behandeling, nemen uitgebreid de tijd voor het maken van een prothese.

Uiterst tevreden

Hele nette service en top kwaliteit

Fantastische tandtechniker, kundig en zeer vriendelijk

Mijn nieuwe prothesen n.a.l.v 2 implantaten in de onderkaak zien er niet alleen mooi en heel natuurlijk uit, maar passen ook perfect! Op advies van John eerst 2 implantaten in de onderkaak laten zetten. Een heel traject , maar het resultaat mag er zijn! Het voelt nu alsof er weer echte tanden in mijn mond zitten.

Goede afspraken, en correct gewerkt. Iedereen aan te bevelen.

Wij zijn goed geholpen,

Dat wij goed geholpen zijn en een goede nazorg krijgen. Bedankt hiervoor, Joop en Annie de Ruiter-Kaspers

Je ruikt daar de professionele kwaliteit

Bekwaam en een echte vakman!!

Sympathiek persoon,levert vakwerk en ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe prothese.

Fijn ervaring in omgang en vriendelijke

hele goede ervaring

Hij is vriendelijk, werkt netjes en precies, altijd op de tijd die afgesproken is. en dit is mijn tweede gebit bij hem. Ik beveel hem ook aan iedereen aan

Zeer vakkundig

prettige snelle een vakkundige afronding van de behandeling

Zeer vakkundig en prettig contact !