Prima en snel werk geleverd.

Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Deskundig én komen afspraken na!

Al jaren nr. 1 in Breda en omstreken.

• Nazorg en Garantie

Kwaliteit en komen afspraken na

Communicatie verloopt soepel, afspraken worden nagekomen en er wordt kwalitatief goed werk geleverd

Onbetrouwbaar

Als iemand 2 uur werk rekent terwijl deze een uur bezig is geweest, bestaat daar in de volksmond 1 woord voor. Desbetreffende persoon liet ook geen werkbon tekenen, wat wel gebruikelijk is. De werkzaamheden zijn in principe wel goed uitgevoerd. Na aantal keren bellen en mailen is er met moeite een half uur minder gerekend, hetgeen ook niet juist is met de werkelijke gewerkte tijd. Als iemand dit bedrijf inschakelt, ga er met een stopwatch naast staan.

• Nazorg en Garantie

Beste relatie, Bedankt voor uw reactie en jammer dat het volgens u niet helemaal is gegaan zoals het had moeten gaan m.b.t. uren. Ik heb nog even nagekeken voor u en zag dat wij bij de eerste factuur 0.75 uur hadden gerekend i.p.v. 2 uur wat u aangeeft. Hiervoor hebben wij netjes een credit gestuurd van 0.25 uur, daar wij altijd standaard een starttarief hebben van 30 minuten om dit soort zaken te voorkomen en één eenmalig voorrijkosten om bij u langs te kunnen komen. Deze tarieven staan ook open en transparant vermeldt op onze website. Ik ben het wel met u eens dat onze buiten collega de registratie beter had kunnen doen m.b.t. reizen en monteren, gelukkig heeft hij de werkzaamheden waar zijn kwaliteiten liggen goed uitgevoerd en hebben wij voor u een creditnota gestuurd. Bedankt voor uw feedback en een prettige dag nog verder. Met waterdichte groet, Team Zandberg.

Gewoon goed bedrijf.

Eindelijk een bedrijf waar je op kan vertrouwen. Gewone mensen met fatsoen die de ketel vakkundig komen plaatsen. Heb ook wel eens wat anders meegemaakt. Even een klein detail ontdekt de volgende dag maar er stond binnen 15 min iemand om te helpen. Was overigens dat ik iets niet begreep en dus geen fout bij het installeren.

• Nazorg en Garantie

Staan altijd gelijk klaar en leveren altijd goed werk

Doe al jaren zaken met loodgietersbedrijf Zandberg en in al die jaren is het gewoon goed en betrouwbaar. Eerste klas bedrijf welke ik aan iedereen zal aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Vakwerk. En doen wat je belooft

Werk (plaatsen thermostaat douchekraan en douchesteun) in volle tevredenheid en met groot vakmanschap uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Plezierig en prima geholpen bij ongemak

Een zeer vriendelijke en deskundige medewerker heeft mij geholpen bij lekkage en verstopping. Hiervoor moest hij zelfs terug naar kantoor om aanvullende gereedschap te halen. Ik ben blij dat ik goed geïnformeerd werd tijdens de reparatie en dat ik goed geholpen ben.

super snel en kwaliteit

Normale prijzen en snelle levering en ook goede en vriendelijke monteurs. Deskundig en ook advies.

Uitstekend werk!

De loodgieter die mijn douche mengkraan heeft vervangen was er snel en heeft uitstekend werk geleverd ! Hartelijk dank Compliment! Als ik nog eens een loodgieter nodig mocht hebben, weet ik jullie te vinden. Vriendelijke groet Diny Griep

In elk opzicht een 10!

Het kan niet beter!

Prima geholpen

Uitstekend geholpen door de loodgieter in kwestie. Echter, het inplannen van de afspraak en het contact daarover ging minder soepel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ben er zeer tevreden over.de monteurs vriendelijk en vakmensen.maar ook aan de telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan.

• Nazorg en Garantie

weten wat je moet doen om het probleem op te lossen

het gaat om een lekkage bij een huurder, dus heb de man zelf niet gezien nog gesproken

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Vakkundig en vriendelijke mensen

Ik ben zeer tevreden over het werk wat in mijn huis is gedaan. Nieuwe ketel geplaatst en leidingen onder het huis vervangen. Alles volgens afspraak en door vriendelijke vakmensen. Snel en netjes, oude spullen werden afgevoerd.

Afspraken worden keurig nagekomen

Vreemde manier van kennismaken. Ik belde voor loodgietersbedrijf Joosen en dat bleek overgenomen door De Zandberg, zonder kennisgeving. Contacten lopen goed. Wachttijd was misschien wel wat lang. Monteur moet binnenkort terugkomen.

• Nazorg en Garantie

op tijd gekomen op afgesproken tijdstip, reparatie vlot uitgevoerd

Tevreden. Snelle reactie en reparatie

Snel en vakkundig

• Kwaliteit N.v.t.

Billijk

De firma was gekomen. Moest weer naar beneden om een hogedrukapparaat te pakken terwijl ze wisten dat het om een jaarlijkse beurt van de geiser ging. Eenmaal boven, 2 tellen en de klus was geklaard. Het bedrag was erg hoog voor de tijd die er gewerkt was. Ze hebben na mijn klacht sportief gereageerd en een gedeelte terugbetaald. Erg sportief.

Prima vakwerk

Afspraken worden goed nagekomen

Tevreden

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelheid ten koste van klantgerichtheid.

Al jaren deden wij zaken met Joossen, recent overgenomen door Zandberg. Degelijke dienstverlening en redelijke prijzen. Dat is anders dan bij Zandberg. Het begint met een telefoniste die op een correcte maar al te zakelijke (afgemeten) manier toelicht hoe een en ander (anders) werkt bij Zandberg. Je voelt je dan niet echt als ‘oude’ of vaste klant behandeld. Dan: cv ketel stuk, nieuwe nodig. De nieuwe directeur is alleen per mail bereikbaar. Als snel, op verzoek, een prijsopgave; dat is prima. Wel een geringe onderbouwing van zijn voorstel. En zeer geringe specificatie ontvangen op mijn verzoek hiertoe. Voorstel is naar mijn idee snel opgesteld ėn met een zeer hoge prijs. € 3.600,— terwijl ik via het consumentenbond collectief zo’n 1.500,- minder betaal. Mijn gevoel: snel een mooi prijsje gemaakt, de klant heeft een probleem dus die betaalt wel! Shame on you Zandberg!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste relatie, Bedankt voor uw feedback n.a.v. uw service melding. Wat vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Dat onze nieuwe directeuren alleen bereikbaar zijn per mail is vermoedelijk verkeerd doorgegeven aan u maar dan zullen ze net even buiten de deur zijn. Wij sturen vaak in dit soort service meldingen een korte maar summiere eerste raming voor een nieuwe cv ketel te vervangen aangezien wij vele aanvragen krijgen en zodat de klant een beetje weet waar hij of zij rekening mee kan houden. Collectief kunnen wij nooit voordeliger zijn als een alleenstaande firma zoals wij en voor die bedragen sluiten wij ons graag aan bij die consumentenbond. Wij hopen voor u dat u een geschikte partner via de consumentenbond heeft gevonden om uw cv ketel te vervangen zodat u er weer warmpjes bij zit. Met waterdichte groet, Team Zandberg.

Goede en snelle service

Snelle hulp geboden en betrouwbaar advies!

Goed!

Prettig geholpen en goed werk geleverd.

Takkebijsters 20 4817 BL Breda

Over Techniek Nederland