Filters

10

Heel goede service

Zandberg is voor mij ingeschakeld via Bouwbedrijf Balemans b.v. in verband met problemen met een dakgoot. Zandberg heeft dit heel snel voor mij opgelost waardoor de problemen zijn verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed

Na mailen van mijn opdracht is er direct actie ondernomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Gewoon goed!

Professioneel, adequaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vakkundige en klantvriendelijke monteurs

Bedrijf werkt met vakkundige en klantvriendelijke monteurs, komt afspraken na en rekent eerlijke prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

uit de kunst!

Met Zandberg in zee voor de aanpassing van m'n nieuwe woning: wat een goede zet was dat! Er werd zorgvuldig en netjes gewerkt, werkmensen waren vriendelijk en deskundig, afspraken werden goed nagekomen. Speciaal een compliment voor de tegelzetter: zo mooi en netjes alles gezet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Super netjes en snel geholpen! Zeker ook Alex, bedankt.

Na de diagnose van een lekkage van de WC, is er snel gehandeld, wij zijn er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Netjes gewerkt maar niet goedkoop

Kraan verwisseld, half uur gewerkt, maar op rekening staat 0, 75 uur en dan nog eens voorrijkosten 37 euro, ex btw . Kraan is keurig verwisseld, vriendelijke man.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Echte vakmensen

Het hele proces van offerte tot en met uitvoering straalde professionalisme uit. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima

Jammer dat de factuur na 10 dagen komt, 4 dagen na dagtekening van de factuur en er daardoor na 3 werkdagen al een aanmaning komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

prima vakwerk en komen afspraken na .!!

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle en vakkundige service

Er werd heel snel gereageerd op mijn melding dat de geiser het niet meer deed. Naast de reparatie gaf de monteur ook nog een paar praktische tips. De uiteindelijke kosten waren wel flink hoger dan bij het overgenomen bedrijf, maar dat geldt voor meer zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Bekwaam snel en goed

De medewerkers hebben verstand van wat ze doen, weten het goed uit te leggen en lossen het altijd zo snel mogelijk op!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Heel goed resultaat!!

De aanloop naar de daadwerkelijke uitvoering vh vernieuwen van mijn dakgoot vond ik moeizaam, maar het resultaat is erg mooi en goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle en vakkundige service.

Het advies, de reparatie en de garantie waren allemaal goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Torenhoge rekening

Er is een werknemer van U 10 min bezig geweest en ik ontving van u een rekening van 174,41 . Zou graag uw uitleg ontvangen mvg Lian van Seeters

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Niet tevreden over zorgvuldigheid en facturering nazorg

In de onze keuken moesten de aansluitingen van water en afvoer verplaatst worden. Ook moest de afsluiter van de buitenkraan enigszins aangepast worden. De monteur is daar best wel lang mee bezig geweest (bijna 5 uur). Nadat de monteur weg bleek er een lekkage te zitten bij een nieuwe koppeling bij de afsluiter van de buitenkraan. Na bellen is een collega monteur langs geweest die heeft geprobeerd de lekkage te verhelpen maar helaas zat de koppeling niet recht op de koperen pijp omdat die in de bocht te ver was afgezaagd. Een week later is de oorspronkelijke monteur het probleem komen verhelpen, echter daarna lekten de originele koppelingen van de afsluiter ook en moest die ook vervangen worden. De redenen van mijn ontevredenheid zijn: - Je verwacht geen lekkages wanneer een loodgieter een aanpassing heeft gedaan. - De arbeid om de afsluiter te vervangen is ook in rekening gebracht; mijns inziens had de monteur dit ook al bij de eerste keer kunnen doen. - Op de factuur stonden meer onderdelen dan daadwerkelijk waren gebruikt; dit werd wel gecorrigeerd. - De klantvriendelijkheid bij contact liet te wensen over in de zin van dat er erg defensief werd gereageerd. Positief vond ik wel de snelheid van reageren en punctualiteit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Beste relatie, Bedankt voor uw duidelijke en eerlijke beoordeling! Het lijkt er hier op dat alles een beetje tegen zat vanuit onze kant en soms wint water het wel eens van onze vakmanschap aangezien het vaak op precisie aankomt! Wij zijn het wel helemaal eens met u dat het vervelend is als de werkzaamheden klaar zijn en dat er dan nog iets lekt in het leidingwerk van de keuken, hier zat het in het mechanisme van de afsluiter zelf vandaar zoals u zelf al schrijft hebben wij deze op korte termijn opnieuw vervangen. Wat betreft de klantvriendelijkheid m.b.t. de garantie zullen wij dit intern opnemen daar wij dit hoog in onze vaandel hebben staan. Wij zijn blij dat uiteindelijk alles accuraat is opgelost en dat u kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken! Hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd, Met waterdichte groet, ( nu echt! ) Team Zandberg

9

Top

Interne communicatie kan beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Beste relatie, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij begrijpen precies wat u zegt! Het was in die week de overdracht tussen de bouw/zomervakantie met collega's vandaar dat er verschillende collega's de honneurs waarneemden. Ik ben blij dat de werkzaamheden goed zijn afgerond dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste zodat u weer lekker kunt douchen. Met waterdiche groet, Team Zandberg

10

Proactief, meedenkend en doortastend

Proactief, meedenkend en doortastend

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Goede service

Na heel veel rond bellen had zandberg gelukkig wel ruimte in de bouwvak om de gaslek van mijn schoonouders op te lossen. Ze hebben de oude leiding afgesloten en in goed overleg een nieuwe leiding naar de cv ketel getrokken. Nadat ze waren vertrokken is de cv ketel toch in storing gevallen. Ze hebben een ander bedrijf geregeld om het op te lossen. Er was gruis in de ketel gekomen en er moest een onderdeel vervangen worden. We hebben de rekening nooit gezien dus goed opgelost. De leiding naar de keuken is snel en goed aangelegd. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Hulpvaardig en meedenkend

Nieuwe radiatoren zijn vakkundig en netjes geplaatst. Vriendelijke en meedenkende vaklui.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Meedenkers

Deze loodgieter snapte de situatie en probeerde zelfs nog een extra handigheidje in te bouwen, goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Snelle en goede service

Er komt altijd redelijk snel iemand als je belt. Ze hadden zelf niet genoeg personeel dus hadden ze snel een andere loodgieter voor mij geregeld. Personeel is ook altijd erg vriendelijk. Helaas schrik je ook altijd van de rekening die ze sturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Flexibel en denken mee

Zandberg via Zuyderleven aangeleverd gekregen bij een bedrijfsschade. Snel contact, ingepland en zeer flexibel opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Ondanks drukte in vakantieperiode vlot en vakkundig opgelost

We hadden een vervelende lekkage aan de dakgoot, het werk is ingepland, uiteindelijk vervroegd uitgevoerd ivm weersverwachting en vakkundig uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Prima vakwerk!

Met een aantal buurtbewoners besloten om gezamenlijk de dakgoten te vervangen. Uiteindelijk is het gehele project binnen 8 weken na het eerste contact volledig uitgevoerd en dat met een vertraging van 2 weken. Al met al natuurlijk heel snel, zeker gezien het gebrek aan personeel bij de concurrentie. Ook het meerwerk dat tijdens het project is ontstaan, is prima en snel uitgevoerd. De factuur klopte precies met hetgeen is geoffreerd. Ook de specificatie van het meerwerk was nauwkeurig. De volgende keer zal ik Zandberg zeker weer inschakelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.