Tópervaring!

Buitengewoon vriendelijke mensen die hun werk met passie uitvoeren. Kortom: DIK tevreden

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer slechte service, absoluut niet mee in zee gaan

Medio december hebben wij Wouterse gebeld omdat onze cv een melding gaf dat de warmteregelaar stuk was. We hebben hen de exacte code gegeven. Eerst wilden ze niet eens komen, ze waren te druk. Maar hoe kan je nou mensen in de kou laten zitten? Uiteindelijkkwamen ze dag erna langs met alleen een nieuwe printplaat. Dat verbaasde ons nogal. Vervolgens bleef natuurlijk dezelfde code staan. Ze hebben de oude printplaat dusdanig terug gezet dat het hele display wegviel. De monteur zei ook nog: ik zou maar een nieuwe cv ketel kopen want nu valt het display ook nog uit. Kosten € 95,00!! voor niets. Andere monteur gebeld bleek slechts een zekering te zijn, heeft het ter plaatse verholpen voor alleen zijn uurtarief! Nog minder dan de € 95,00 van Wouterse. Vandaag gebeld om het bedrag van € 95,00 terug te krijgen voor de zeer slechte service. ze kunnen niet eens een printplaat goed bevestigen. Nul op request! Niet mee in zee gaan.

alles volgens afspraak

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijk en met je meedenkend

Werken netjes, zijn vriendelijk en denken met je mee. Geef ook goed advies. Heel fijn dat ze in Houten zitten.

• Nazorg en Garantie

Nog weinig ervaring, deze was goed

Mijn ervaring bestaat nu nog alleen uit aankoop en plaatsing van een CVketel en een radiator. Deze ervaringen waren goed.

Komen afspraken na!

Komen afspraken na!

• Nazorg en Garantie

de monteur had een prettige uitstraling en was vriendelijk.

zie de tekst hierboven

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

keurig netjes in doen en presentatie.

zie boven

• Nazorg en Garantie

Er kwam tijdens onderhoud een probleem naar voren die snel en adequaat werd verholpen.

Probleem ontdekt en verholpen. Geen duidelijkheid over her hoe en waarom! Goede service van monteur

• Nazorg en Garantie

Uitstekende klantegerichte en vakkundige dienstverlening

Van harte aanbevolen!

Snel en netjes

Wouterse levert goede kwaliteit en laten de werkplek netjes achter. De medewerker(s) geven duidelijke informatie over de werkzaamheden, ruimen na afloop alles op en zijn ook nog eens gezellig als ze er zijn. Na het plaatsen bleek er toch nog iets mis te zijn met de nieuwe ventilatieunit, maar dit werd heel snel geregeld en gemaakt.

• Nazorg en Garantie

Onze aangeboden hup vindt men prettig

Werkzaamheden worden in het algemeen netjes uitgevoerd

uitmuntend

perfect

Helemaal goed geholpen

De monteur lichtte toe wat hij allemaal heeft gedaan. Fijn om deze terugkoppeling te krijgen. Ook heeft hij uitgelegd waarom er nog een vervolgafspraak gemaakt moest worden. Maakt het allemaal duidelijk!

Betrouwbaar bedrijf

Aangezien ik een onderhoudscontract heb afgesloten zijn er geen negatieve zaken te melden

Uitstekende technici

Prima onderhoud en deskundige technici die bereid zijn om uitleg en advie te geven

Tip top, zonder fratsen

Keurig en deskundig geholpen, duidelijke uitleg, vriendelijke monteur en goed contact via kantoor. Top, ga zo door!

Klantvriendelijk

Klantcontact zowel telefonisch als de monteur bij ons op locatie heb ik als zeer prettig ervaren.

• Nazorg en Garantie

Wouterse installatie het beste voor Houten!

Persoonlijke aandacht, meedenken en kwaliteit. Alles wat je graag ziet en ervaart.

Zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijke monteur die alles duidelijk uitlegde en zeer netjes werkte.

is goed

mijn ervaring is goed

• Nazorg en Garantie

Controle en onderhoud vakkundig gedaan

Afspraak op tijd nagekomen en de cv-ketel vakkundig gecontroleerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik had een brief ontvangen voor een onderhoudsbeurt van mijn CV ketel. Helaas kon ik niet op betreffende datum/tijd. Ik heb via de mail contact opgenomen om de afspraak te verzetten. Ik kreeg snel reactie. Ik heb toen telefonisch de afspraak bevestigd. Helaas was hierin iets niet goed gegaan en kreeg ik een week later een mail dat ik nog een afspraak moest maken. Ik heb toen meteen terug gemaild en daarop kreeg ik meteen reactie dat het een foutje was en de originele afspraak kon blijven staan. Monteur kwam op tijd, was vriendelijk en was snel klaar.

Snel en netjes gemaakt.

Monteurs die na werkzaamheden om een stofzuiger vragen, krijgen van mij een tien.

• Nazorg en Garantie

Ik ben tevreden , staan je altijd vriendelijk te woord, ook wanneer je ze bij een probleem nodig hebt

Over Techniek Nederland