Plezierig, keurig en vakkundig

Zeer kundig en zorgvuldig

Wat een prettig bedrijf en fijne zorgvuldige en kundige medewerkers. Zowel de installateurs als de project manager nemen de tijd, bekijken de verschillende mogelijkheden en denken mee. Met als resultaat dat de installatie van mijn hybryde warmtepomp om een nog betere manier is gedaan dan van te voren gedacht. Ik ben een zeer tevreden klant!

Duurzaam tevreden

Onze warmtepomp liep mee in een grote verbouwing en werd geplaatst in een nieuwe technische ruimte. De door WoonDuurzaam verstrekte informatie vooraf kan in deze setting uitgebreider en vooral concreter, zodat duidelijker is hoe de ruimte moet worden opgeleverd. Er bleven daardoor onzekerheden tot het moment van plaatsen, doordat andere betrokken installateurs de ontbrekende informatie zelf moesten invullen. Uiteindelijk verliep de installatie voorspoedig en netjes. Nog een aanvullende tip: maak voor bij de oplevering een samenvattend document of mail met de belangrijkste punten en eventueel foto's van je eigen installatie waar je als gebruiker mee te maken zult hebben (water bijvullen, thermostaten en zones instellen, gebruik van apps). Je krijgt letterlijk een doos met handleidingen mee waarvan de helft geschreven lijkt voor toepassing door de installateur zelf.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Totaal chaotisch en onprofessioneel bedrijf

Zeer slechte communicatie, in eerste instantie is er een heleboel verkeerd gemonteerd. Ze zijn niet zuinig met je huis, denken niet mee. Na veelvuldig proberen te communiceren krijg je steeds iemand anders toegewezen. Nu hebben we een storing in de pomp en hebben we geen warm water, we proberen de 24/7 nood service te bereiken maar komen niet voorbij de receptioniste die van niks weet. Enorm veel spijt dat we bij woon duurzaam alles hebben laten doen.

• Nazorg en Garantie

Kwaliteit goed, communicatie kan beter

Duidelijke offerte traject en advies. Organisatie rondom installatie was wel wat rommelig en heb meerdere keren moeten uitleggen hoe ik het wou hebben. Installatie verliep heel goed en volledig naar wens. Na een half jaar kreeg ik een probleem met mijn warmtepomp mbt het koelen en het duurde een lange tijd om een afspraak te kunnen maken voor garantie. Later bleek dit door de vakantieperiode te komen en werd het weer netjes verholpen. Prima klantvriendelijk bedrijf, maar qua communicatie kan het wel duidelijker

• Nazorg en Garantie

Goede begeleiding in voortraject en voortreffelijke installateur

Ik ben vooraf goed geadviseerd, jullie waren goed bereikbaar voor vragen. De lange levertijden was buiten jullie schuld en julli hielden bij mij de moed erin. De installatie door Van Vliet verliep vlot en zonder veel hinder in huis.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Erg blij met de communicatie, installatie en het resultaat

Begin deze week is onze warmtepomp van ATAG geïnstalleerd en we zijn zeer tevreden over de installatie en het resultaat. Het huis is direct lekker warm en het verbruik is zoveel lager dan op het gas.

Prima ontzorgt

Zeer klantvriendelijk, deskundig advies. Volledig ontzorgt bij aanschaf warmtepomp en bijbehorende vloerverwarming. Verschillende werkzaamheden en uitvoerders goed op elkaar afgestemd qua planning. Zeer vriendelijke, deskundige monteur die meedenkt. Een topper

• Nazorg en Garantie

Vanaf begin tot het eind en de service daarna alleen maar positief. Het team heeft hard gewerkt om het hele systeem binnen het afgesproken termijn te laten werken wn dat is gelukt, chapeau.

Wat een dienstverlening!

De eerste grote stap van ons energieplan is uitgevoerd: de 18 nieuwe zonnepanelen zijn geplaatst. Wat een opbrengst! ☀️☀️ Van het maken van het eerste energieplan tot het uitvoeren van de eerste werkzaamheden: goed advies, uitstekend meedenken over mogelijkheden en volledig ontzorgen. Prima afstemming met de uitvoerende partijen. Op naar de volgende stap: het plaatsen van de bodemwarmtepomp en dan van het gas af!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

All electric WP, kan het morgen?

Na lang overwegen de stap genomen om all electric warmtepomp te laten installeren. Vanaf dat moment ging het heel snel. Was ook zelf bereid om eigen werk (tuin klaar maken, elektra bij trekken evt.) te versnellen. Al met al binnen 1 maand na akkoord op offerte stond alles geïnstalleerd. Alles netjes opgeruimd opgeleverd. Rest puntje ook vlot afgehandeld. Nog een puntje voor de fijne afstelling waar we nog mee bezig zijn. Ondertussen draait de WP als het nodig is en kijk ik uit naar komend stook seizoen.

• Nazorg en Garantie

Voorloper met kennis van zaken

Bij aanvraag voor vervanging cv ketel en boiler (2003) voor een energiezuinige installatie met all electric of hybride opstelling, is een grondige studie verricht met een energiebalans. Eigenlijk de enige leverancier die zo de diepte ingaat om met een duidelijk voorstel te komen. Hieruit kwam een hybride Vaillant installatie uit als voorstel. Voldoende om ons huis te verwarmen 300 m2 met een 7.4kW warmtepomp en een buffervat van 100 liter om de vloerverwarming en radiatoren boven te verwarmen. Voor warmwater een aparte CV ketel (die ook samenwerkt met de warmtepomp om op koude dagen bij te springen). Installatie liet even op zich wachten omdat nieuwste Vaillant model was gepland. Uiteindelijk is een prima functionerende installatie met draadloze zone thermostaten geïnstalleerd. Ook zijn alle radiatoren en vloerverwarming waterzijdig ingeregeld. De eerste winter achter de rug en we hebben het niet koud gehad. Huis is voldoende warm, ook de radiatoren op de eerste verdieping. Energieverbruik is flink omlaag gegaan. De zogenaamde terugverdientijd is ongeveer 7 jaar. Goede service en communicatie. Kleine hobbels zijn netjes opgelost.

• Nazorg en Garantie

Prima 'one stop shop' voor ons verduurzaamde huis

We hebben een oud dijkhuis helemaal gestript en opnieuw op- en uitgebouwd, gasloos en label A+++. WoonDuurzaam kwam met een heldere analyse, rapportage en advies, dat we nog 3 keer samen hebben getweakt tot de beste betaalbare oplossing. Ik doe nu nog 3 nieuwbouwhuizen op hetzelfde erf met WoonDuurzaam.

Heel lakse organisatie

Ze zeggen toe een offerte uit te brengen. Dat doen ze niet. Ze nemen ook niet de moeite om uit te leggen waarom. Ook niet als ze hier aan herinnert.

Mooie warmtepomp installatie geplaatst

Levering werd vervroegd, waar wij blij mee waren. door de huidige tekorten van installatie materiaal verliep de montage niet altijd even efficiënt, installatie is hierdoor 1 dag later opgeleverd wat in de huidige markt aanvaardbaar is. In overleg met de monteur is de installatie zo praktisch mogelijk in de ruimte geplaats.

Goede nazorg

We wonen in een goed na-geisoleerde jaren '70 woning. Toen de CV ketel aan vervanging toe was zijn we naar mogelijkheden gaan kijken voor een hybride warmtepomp. Wel flink gas besparen, redelijke terugverdientijd dankzij de subsidie, niet het halve huis hoeven te verbouwen. Woon Duurzaam was tijdens het hele proces benaderbaar, hield ons op de hoogte, kwam kijken en nog eens kijken met iemand van de installateur erbij om het echt zeker te weten, want het was behoorlijk passen en meten op onze zolder. Na installatie waren er wat opstartproblemen, waar direct op geacteerd werd, was snel opgelost en lag aan de installateur, niet aan Woon Duurzaam. Er kwam zelfs nog iemand van de leverancier van de warmtepomp langs voor controle. Ook maanden later is het geen enkel probleem wanneer je nog eens belt met een vraag. Wij zijn tevreden.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke, ervaren en serieuze technici en monteurs

Reeds bij het aanvragen van een energievraagonderzoek van mijn huis had ik een duidelijke EN positieve indruk van woonduurzaam, bij het presenteren van de offerte na het uitgebreide bezoek van de schouwmeester bleek dat nog meer, te meer daar het plaatsen van de warmtepompeenheden redelijk lastig was. bij het uiteindelijke plaatsen van de gehele installatie vielen vooral de netheid en de vakbekwaamheid van de monteur EN de projectleider sterk op, Mourat en Jasper maakten er een technisch sieraad in mijn aanbouw van, ook bij de aanloopactiviteiten die nou eenmaal met kleine gebeurtenissen gepaard gaan , werd ik deskundig met mijn installatie op weg geholpen, mijn indruk is duidelijk zeer positief, net werkende mensen, een aanrader!

Goede advisering en nazorg bij het volledig renoveren van ons jaren 30 huis

Erg fijn hoe we vanaf het begin tot het eind van onze verbouwing geadviseerd zijn en geholpen zijn wanneer dit in de verbouw planning nodig was obv afhankelijkheden van onze aannemer en onder aannemers. We zijn erg blij met het advies wat Woonduurzaam heeft gegeven over welke duurzame maatregelen (kosten)efficiënt zijn in onze jaren 30 woning. Klein verbeterpunt hierbij is dat ik het mooi zou vinden als Woonduurzaam ook onderaannemers heeft die milieuvriendelijke isolatie materialen aanbieden, bv. het ecologisch isolatieschuim Icynene aanbieden. Dit hebben we zelf laten uitvoeren omdat we milieu vriendelijk isolatie materiaal zochten. Het aanleggen van de airco leidingen is met dank aan Woonduurzaam uiteindelijk goed en en tijd opgelost, de airco onderaannemer had hier wel even wat sturing van Woonduurzaam nodig want dat in eerste instantie waren de leidingen niet diep genoeg in de muren gefreesd.

Onbegrijpelijk

Een heel vlot en prettig offertetraject gehad, maar dan!!!! Al twee maanden niets meer vernomen, tweemaal in een mail gevraagd wat er nu gaat gebeuren en geen duidelijk antwoord ontvangen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Tot en met installatie zeer goed. Nazorg zeer slechtt.

De voorbereidingen, advies en installatie waren zeer goed. Nazorg, beantwoorden van vragen en eventueel onderhoudscontract laat erg te wensen over.

• Nazorg en Garantie

Zeer betrouwbaar en informatief.

Alle voor en nadelen worden duidelijk besproken en je krijgt het juiste advies. Het plan voor "Woon Duurzaam" wordt op maat gemaakt.

Installatie werkt volgens verwachting

Technisch perfect, aanbrengen volgens opgave (op foto’s ingetekend) vereiste nog wel wat controlerende handelingen.

Professionele begeleiding

Vanaf het begin met Nico West een goed contact. Vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Deskundige organisatie die meedenkt en flexibel is

Goed meedenken met de juiste oplossing en wensen die er waren. Snel geschakeld om een tijdelijke CV ketel op te hangen waarna tijd genoeg was om het juiste systeem samen te stellen en te installeren.

• Nazorg en Garantie

Alles tot in de puntjes geregeld.!

Van begin tot eind prima geregeld. Goede contacten, prima begeleiding, en uiteindelijk super goede installatie. Een aanrader!

Over Woon Duurzaam B.V.

Kom van dat gas af. De komende dertig jaar moeten alle Nederlandse woningen van het aardgas af. Een flinke opgave, maar het levert ons uiteindelijk een schoner milieu en vollere portemonnee op. Woon Duurzaam geeft in deze energietransitie wat gas bij. Of beter gezegd: we nemen wat gas terug. Woon Duurzaam begeleidt en ontzorgt je bij de overstap van grijs naar groen. Van een woningscan tot de aanleg van zonnepanelen, samen maken we je woning volledig energieneutraal.

Over Techniek Nederland