Filters

2

slecht

In februari 2019, dus al meer dan 1,5 jaar geleden, op advies van vrienden , dus zonder andere leveranciers om een offerte te vragen, zonnepanelen laten installeren. De afspraak was, zoals gebruikelijk is, dat Vredenburg de afhandeling van de subsidie zou regelen. Ondanks herhaaldelijk heen en weer bellen en maileins dat niet gelukt. Nu, eind 2020 hebben we nog steeds geen subsidie gekregen. We hebben onze eigen accountant maar ingeschakeld . Een accountant werkt ook niet gratis...!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

in 1 woord goede service

Als er problemen zijn, worden ze altijd heel snel opgelost. Wij hebben de afgelopen 12 jaar maar 2 x een probleem gehad met onze cv ketel,\ 1 x was het expansievat lek en 1 x de ventilator. Beide problemen werden dezelfde dag nog opgelost. Ook andere werkzaamheden werden altijd conform afspraak uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Beste Anne, Hartelijk dank voor de complimenten. Met 99 jaar ervaring lukt het ons aardig om problemen snel en vakkundig op te lossen. Volgende keer gaan we voor de 10! Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

9

geweldig vlot gereageerd!

Om 10,45 uur een telefoontje naar Vredenburg, omdat de CV niet aan gaat. Dezelfde middag komen ze langs en verhelpen de storing door de thermostaat opnieuw in te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank je voor je positieve reactie. Dat vinden we altijd leuk om te ontvangen. Hartelijke groet, Team Service en Onderhoud

8

Prima!

Duidelijke uitleg tijdens het plaatsen en installeren van de zonnepanelen. Uitstekende service en uitermate netjes en correct gewerkt door de monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw Tolbert, Dat horen we graag! Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

9

snelle en nette afwerking van de klacht

op maandagmorgen heb ik mijn storing in de cv doorgegeven, op dinsdagmiddag kwam de monteur. Het probleem is snel en goed verholpen. Een minpunt vind ik wel het uurloon dat nogal hoog is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hallo Johan, Dank je wel voor je review. Met zo'n positief bericht gaan wij lekker het weekend in! Vriendelijke groet, Team Service en Onderhoud

6

De installateurs doen hun werk prima, organisatorisch is het minder goed geregeld

Wij hebben telefonisch contact gelegd met Vredenburg ivm de plaatsing van zonnepanelen. Na dit gesprek is er een offerte gekomen waarmee we akkoord gegaan zijn. De monteurs stonden een dag te vroeg voor de deur en hebben netjes gevraagd of ze een dag eerder welkom waren. We vonden het wel vervelend dat we hiervan niet even op de hoogte waren gesteld zodat we hier rekening mee konden houden. Mijn man had voor deze afspraak vrij genomen van zijn werk en moest nu een dag eerder plotseling naar huis. De monteurs hebben vervolgens de panelen geplaatst, nogmaals geen kwaad woord over deze heren! Toen de panelen eenmaal geplaatst waren konden ze niet aangesloten worden. Hiervoor had iets bij de Rendo aangevraagd moeten worden. Volgens de installateurs had degene met wie er telefonisch contact geweest is, dat direkt kunnen zien? Op mijn reactie dat er alleen telefonisch contact was geweest kreeg ik het antwoord dat het vreemd was dat er hier niemand was wezen kijken... Uiteindelijk hebben de panelen tijdens de meest zonnige periode van het jaar, een maand lang doelloos op het dak gelegen! Iets dat kennelijk niet nodig was geweest als er beter gecommuniceerd was en er iemand van Vredenburg bij ons was wezen kijken. Nogmaals, de monteurs treft geen blaam, organisatorisch kan er wel het één en ander verbeterd worden. Dit geldt ook voor de factuur. In de offerte stond dat de factuur binnen 14 dagen betaald moet worden. Op de factuur die al verzonden werd voordat de zonnepanelen werkten, staat dat er binnen 1 week betaald moet worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Hallo Esther, Wat jammer dat niet alles perfect is gegaan bij jullie. We hebben ondertussen de leermomenten besproken intern. Bedankt voor je beoordeling, we waarderen de genomen moeite. Zonnige groet, Team Zonnepanelen

10

Zeer tevreden

wij hebben zonnepanelen laten plaatsen door vredenburg.we hebben er even op moeten wachten.ivm de corona.ze zijn bij ons geweest de panelen zijn geplaatst. Later waren we niet helemaal tevreden omdat twee panelen van ons uit de zon lagen.wij hebben er over op gebeld.ze zijn keurig netjes gekomen.ze hebben de panelen verplaatst naar het zuiden waar door ze meer zon opwekken .leuke en aardige jongens waren het.dus zeer tevreden.ze komen de belofte na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Hallo Hester! Dank je wel voor je positieve beoordeling! We waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om je bevinden te delen. Super. Vriendelijke groet, Team Zonnepanelen

1

Ontevreden

Monteur wist na bekijken scheurtje in leiding dat ie dat onmogelijk kon repareren/solderen. Vertelde tussen neus en lippen door dat ie niet mocht sleutelen aan propaan installaties. Deed nog een poging op tablet om te kijken naar vervangend onderdeel, maar kreeg geen verbinding met server en eindigde met een marktplaats zoekopdracht "dan kan je er van twee 1 maken. Controleert toch niemand, want propaan...." Voor de duidelijkheid: bij aanvraag scheurtje in leiding aangegeven met de vraag of dat gesoldeerd kon worden en aangeven dat we op een camping staan (ergo propaan). Ondertussen begrepen van camping dat er een onderhouds historie was met Vredenburg en dat die niet goed is afgelopen. Jammer dat wij als klant als revanche gebruikt worden. Monteur is 15 minuten aanwezig geweest. Factuur 3 kwartier ex voorrijkosten. Aanvoerpijp is ondertussen door kleine conculega in Steenwijk keurig gesoldeerd voor 3 tientjes. De 80 die Vredenburg rekent zal ik maar als leergeld betalen. Olav Soute

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Soute, Als u telefonisch contact met ons had opgenomen hadden wij u een en ander kunnen toelichten. In uw opgave van de storing is niet gesproken dat het over propaan ging. Vanzelfsprekend gebruiken wij geen klanten als "revanche". Onze tarieven staan helder vermeld op onze website. Werkzaamheden rond propaan moeten door een erkend propaan installateur worden uitgevoerd, waarvan er slechts enkelen in Nederland zijn. Dit omdat er onveilige situaties kunnen ontstaan. Het is spijtig dat u het zo ervaren hebt. Wij nodigen u van harte uit om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij hopen dat u geniet van uw vakantie in de prachtige omgeving van Steenwijk.

2

Apparaat werkt niet

De afzuiging in de bijkeuken werkt niet, er wordt niet naar gekeken maar meteen een nieuwe ingezet die vervolgens ook niet werkt. Daarbij had de monteur niet alle benodigdheden bij zich. Hoe lossen we dit op?

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie
8

Professioneel

Materiaal conform afgesproken tijdstip door externe partij geleverd, kundige en vriendelijke monteurs, netjes gewerkt, veiligheid in acht genomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goed product geleverd met kennis van zaken.

Goed product geleverd en afspraken goed nagekomen. Mensen met verstand van het geleverde product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goed van het begin tot en met heden

Eind 2019 is ons nieuwe huis opgeleverd met een warmtepomp die geïnstalleerd is door Vredenburg. Tijdens de eerste contacten werd er duidelijk uitleg gegeven over de verschillende warmtepompen en ook over de capaciteit die voor onze woning nodig is. Alles is vakkundig geplaatst en aangesloten. Na de oplevering volgde er een duidelijke instructie over de instelling. Kortom wij zijn erg tevreden en zitten er comfortabel bij in ons nieuwe huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Echte vakmensen hoor

Ik kon er met al mijn technische vragen terecht, overal wisten ze een antwoord te geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

deskundig, meedenkend

altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Betrouwbaar

Aantal kleine startproblemen met de warmtepomp waren snel opgelost. Bedrijf komt de afspraken na en zijn er als je ze nodig bent. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Duidelijkheid, professionaliteit en welwillendheid

Heb op verschillende momenten contact gehad met Vredenburg. Soms puur voor informatie, soms om wat dingen uit te zoeken en zo nu en dan ook om een probleem op te lossen. Ze staan klaar om ons te helpen, schakelen snel en zijn altijd professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Vriendelijke monteurs, zeer nette afwerking

Je ziet aan de afwerking dat ze trots zijn op hun werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Vredenburg Steenwijk B.V.

Vredenburg Installatietechniek is een innovatieve installateur, die zich onderscheid door de hoge kwaliteit van de dienstverlening en haar team van vakbekwame professionals. Niet alleen bieden wij u een ruime keus in energiezuinige oplossingen aan particulieren en zakelijke klanten als warmtepompen, zonneboilers, zonnepanelen en LED verlichting. Ook op het gebied van datanetwerken, alarm-, brandmeld- en domotica-installaties zijn wij uw partner. De afdeling service en onderhoud vormt een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Bij storingen ontvangt u snel, vakkundig en adequaat ondersteuning. Wij gaan voor kwaliteit, want kwaliteit loont altijd.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd