Originele beoordeling
Dank voor uw reactie. Eén van onze medewerkers heeft hierover al met u gesproken. Uw klacht betreft reparaties van Motorola Atex portofoons die naar Motorola zelf worden opgestuurd ter reparatie. Een Atex portofoon is geseald en verzegeld waardoor reparatie, met behoud van Atex certificering, alleen bij Motorola mogelijk is en niet op onze eigen technische dienst. Wij hebben over de lange reparatietijd contact gehad met onze importeur die op zijn beurt weer contact heeft gehad met de verantwoordelijke bij Motorola. Motorola erkent het probleem. Op dit moment zijn er wijzigingen gaande in het reparatieproces bij Motorola. Men werkt aan een oplossing van het probleem, maar kan nog niet aangeven wanneer het opgelost is.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.