vriendelijk klantgericht en vakkundig

24 panelen op mijn dak geplaatst, alles volgens afspraak en keurig afgewerkt en uitgelegd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed en perfect werk geleverd

Hele aardige mannen die vakwerk leveren. Netjes en perfect gewerkt.

Geheel volgens afspraak

Goed overlegd vooraf en een keurige uitvoering. Super!

net werk geleverd

Aardige jongens en ze hebben goed werk geleverd

netjes en goed

• Nazorg en Garantie

Echte professionals die het beste met de klant voor hebben!

De medewerkers van Varego hebben bij ons zonnepanelen gelegd. Erg vakkundig en het eindresultaat is erg mooi! Goed advies gehad over de panelen en ik werd goed geholpen met het aanmelden voor het terug leveren van energie en het installeren van een appje!

Goede voorlichting en levering

Goed gesprek vooraf. Door goede monteurs geplaatst

Goed bedrijf

Werken netjes en leveren goed werk af.

• Nazorg en Garantie

Vakmensen die voor je klaar staan

Wij hebben gekozen voor zonnepanelen via Varego omdat het een lokaal bedrijf is. Goed bereikbaar, denken met je mee, vakmensen. Zo kregen we een eerlijk advies (waardoor we met minder zonnepanelen toekonden dan we aanvankelijk dachten bijvoorbeeld) en ze hebben netjes werk afgeleverd. Betrouwbaar!

Goede vakmensen

Leuke ervaring. Vriendelijke mensen. Zoeken naar oplossing. Ik raad dit bedrijf echt aan

Snelle service en klantvriendelijk

Zeer tevreden over geleverde werkzaamheden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel, flexibel, betrouwbaar. Gewoon uitstekend.

Helemaal prima.

Zeer goede service

Alles is perfect volgens afspraak aangesloten en geleverd

Zeer tevren.

Deze week zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Vanaf de offerte tot en met de installatie is alles zeer goed verlopen. Bedrijf brengt goed gespecificeerde offerte uit en denkt goed mee met de wensen van de klant. Afspraken worden correct nagekomen. De monteurs hebben verstand van zaken en werken zeer netjes. Samenvattend; dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

snel geleverd en goede nazorg

Alle mogelijkheden zijn duidelijk doorgenomen en de plaatsing verliep vlot en de nazorg was prima.

• Nazorg en Garantie

Snelle en nette service zonnepanelen

De zonnepanelen nog sneller dan gedacht geïnstalleerd. Op woensdag een belletje ontvangen: We hebben morgen nog een gaatje vrij, kunnen we morgen ook komen. Helemaal goed. Bij de installatie geheel selfsupporting. Het vakmanschap is in de kleine dingen te merken, zoals even vanaf de straat kijken of de panelen recht liggen, vragen direct beantwoord totdat de klant een bevredigend antwoord heeft ontvangen. Op zolder de doorvoer zo kiezen dat er bijna geen draden in het zicht zijn. Na installatie rustig de tijd genomen om de app te installeren en de administratie af te werken. Een echte aanrader voor zonnepanelen te laten plaatsen.

Vakmensen aan het werk

Stroompunten en data verbinding naar buiten gelegd, door de kruipruimte. Was niet makkelijk om er door te komen, maar Thijs van Varego kreeg het voor elkaar. Binnen een paar uurtjes was alles klaar en aangesloten. Perfecte afwerking!

• Nazorg en Garantie

flexibel, netjes en volgens afspraak

het werk (elektra in de tuin) is netjes en professioneel uitgevoerd . er werd goed geluisterd naar onze wensen en flexibel met ons meegedacht.

Uitstekend!

Betrof een spoedopdracht welke binnen 2 werkdagen gerealiseerd was, erg fijn dat dit mogelijk was. Bovendien netjes gewerkt zonder hinder voor de rest van het bedrijf, en in goed overleg met andere aannemers. 'Gewoon' prima!

Helemaal Top, alles van A tot Z perfect geregeld

Ringlaan 5

6961 KJ Eerbeek

Over Varego Elektrotechniek

Varego Uw duurzame partner voor kwaliteitsoplossingen ‘De beschermers van de toekomst’. Bij Varego Elektrotechniek komen kennis van elektrotechniek en ervaring met duurzame installaties op unieke wijze samen. Geholpen door een jong en dynamisch team van gedreven specialisten, wordt de aanleg en het onderhoud van iedere elektrotechnische installatie even professioneel aangepakt. Daarbij houden wij rekening met de gewenste (leef)kwaliteit van nu, alsmede die van de toekomst.

Over Techniek Nederland