Snel, goed en vakkundig geholpen

Ik had op korte termijn een vakman nodig. Van Wijngaarden was flexibel en heeft mij snel en vakkundig geholpen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Fantastisch!

Een zeer deskundige installateur om mee samen te werken. Deze professionals hebben mij al jaren geholpen met allerlei installatie werkzaamheden. Altijd netjes en deskundig. Ik kan iedereen deze installateur aanbevelen. Top!

• Kwaliteit
  • Nazorg en Garantie

Goede adviezen / montage

Bij het aanvragen is er een duidelijk en onderbouwd advies gegeven. De offerte is goed toegelicht. De monteurs waren deskundig, aardig en hebben netjes werk geleverd.

• Kwaliteit
  • Nazorg en Garantie