Netjes gewerkt

Plaatsing van nieuwe groepenkast met bekabeling naar de keuken tbv. een quooker en elektrische kookplaat zijn keurig uitgevoerd.

Goede en snelle service

Vanochtend rond 11:30 uur gebeld had een storing in de afzuigventilator van de badkamer, ik werd vriendelijk te woord gestaan en tot mijn grote verbazing stond de monteur net na de middag al voor de deur. De monteur heeft in zeer korte tijd de storing verholpen daarvoor veel dank. dit bedrijf is zeker aan te bevelen ..

Oké

Correct, en vakkundig

• Nazorg en Garantie

Henk heeft alles weer keurig geïnstalleerd, aangesloten en inbedrijfgesteld, inclusief de aardfout-t

Zie boven

Tevreden

Op een maandag gebeld met een storing, direct iemand langsgekomen om te inventariseren en in korte tijd opgelost. erg tevreden hiermee.

efficiënte kwaliteit

Vandaag heeft Patrick ons geholpen om een elektrische storing bij ons thuis op te lossen. Met zijn praktische en heldere aanpak waren wij binnen een uur uit de problemen. Maar ook de telefonische communicatie voordat Patrick bij ons was , was duidelijk en efficiënt.

Goede communicatie, goede service

De aanbeveling die ik van derden heb gekregen over de kwaliteit van de dienstverlening is volkomen waargemaakt.

• Nazorg en Garantie

Prima kwaliteit, keurig gewerkt en prettig contact met de monteur. Top!

Fijn om gebruik te maken van lokale vaktechnische kennis. Meterkast erg netjes aangepast en op orde gebracht. Alle overbodige kabels verwijderd waardoor de kast er nu erg overzichtelijk uitziet. Op verzoek extra werkzaamheden door de monteur uitgevoerd, waarmee het prettig werken was.

Snel, keurig en deskundig

Na een spoedreparatie is er snel, deskundig en prettig alles weer operationeel opgeleverd met de nodige uitleg. Een aanrader!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf en alles perfect geregeld

Fijne mensen om mee te werken en alles klopt tot in de puntjes

Super snelle service

Na een melding dat we een storing hadden super snel opgepakt en verholpen!

Prima werk geleverd.

Netjes afgewerkt.

betrouwbaar bedrijf.

aanleg van een keukengroep ivm installatie inductiekookplaat (gat in vloer meterkast en in keukenkastjevloer nodig voor kabel) werd in een paar uur vlekkeloos uitgevoerd. compliment voor monteur.

Alles uitgevoerd conform afspraak

Werkzaamheden zijn deskundig uitgevoerd. Meegedacht voor de beste oplossing mbt de laadpaal. Komt afspraken na.

• Nazorg en Garantie

En bedrijf dat afspraken en kwaliteit nastreeft.

Het plaatsen van en nieuwe meterkast is netjes en vakkundig uitgevoerd, tevens kwam de monteur en storing tegen en heeft deze direct verholpen, bijna en sluiting tuinverlichting. (dit kwam na voren bij en eindmeting van de nieuwe meterkast) Verder was de monteur vriendelijk en zover ik kan beoordelen ook vakkundig. Al met al ben ik zeer tevreden van de uitvoering.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professionele montage en duidelijke communicatie

De communicatie via de mail of per telefoon ging vlot en was duidelijk. Er is goed mee gedacht. De monteur was erg vriendelijk en professioneel en was binnen de gestelde tijd klaar.

Werk keurig uitgevoerd .

Vakkundig personeel

super vlotte service

mijn ervaring met de firma v Wijngaarden is super morgens gebeld en middags al geleverd nou dat noem ik snel dus vandaar dank daar voor groet Thomas

Keurig werk

Nieuwe stoppenkast gemonteerd. Netjes geplaatst en netjes achtergelaten. Vriendelijke monteur

Goede service!

Bij mij is Van Wijngaarden langs geweest voor een nieuwe groepenkast te plaatsen en een extra groep te trekken voor mijn nieuwe inductieplaat. Zeer vriendelijk geholpen en hij heeft netjes en secuur gewerkt! Ziet er top uit en fijn dat alles weer veilig is. Kan iedereen dit bedrijf aanraden!

Prima service!

Netjes en vlot opgelost. Monteur was zelfs bereid om in goed overleg een extra klus, buiten de opdracht om, naar tevredenheid op te lossen.

Prima.

Monteur was op tijd en het werk is keurig uitgevoerd. Super tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed werk afgeleverd, maar het had meer vvvoetenin de aarde dan verwacht.

De vraag was simpel genoeg om een niet meer werkzame dimmer in de keuken te vervangen. De oorspronkelijke schakelaar was niet meer leverbaar, maar er werd een voortreffelijke vervanger bij de fa. Jung gevonden. Toen de medewerker voor de bevestiging van de schakelaar kwam bleken de onderdelen niet op elkaar te passen en moest hij de volgende dag opnieuw komen. Beetje zonde van de tijd en jammer dat ze bij Jung en Van Wijngaarden niet gecontroleerd hebben of de onderdelen wel bij elkaar hoorden.

Heel goed geholpen

Vriendelijk persoon, met kennis van zaken. Prima geholpen en goed advies gekregen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Alle gemaakte afspraken worden heel netjes nagekomen!

Fijn bedrijf om mee te werken.

Over Techniek Nederland