Altijd goed!

Nooit problemen, ga zo door!

• Nazorg en Garantie

Altijd correct en snel geholpen

Welke monteur er ook aanbelt ze zijn beleefd en vakkundig. Van grote waarde waar het gaat om vertrouwen te hebben en te houden in het verwarmingstoestel en niet te vergeten in het bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Ruim voldoende , qua kennis en correct optreden

monteur, kennis voldoen, correct optreden

Vriendelijke en deskundig

Fijn deskundige personeel Ook vragen die we hadden prettig en deskundig beantwoord En ook niet te vergeten de telefoon dames Altijd vriendelijk en behulpzaam Helemaal top!

NVT

NVT.

Prima vakwerk geleverd

Prima vakwerk geleverd

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Onderhoudsbeurt ketel goed advies waardeloos en duur!!

Mijn gevraagt advies over mijn oude zonneboiler stelde weinig voor . De monteur wist er niet veel van en verwees mij door naar een site...dit had ik zelf ook kunnen bedenken. Dit was een heel duur kopje koffie . Grt Jan Kaaks. Na telefonisch contact is mijn klacht netjes opgelost en ben ik tevreden.

Prima bedrijf

Servicegericht!

Rijksstraatweg 1

3286 LS Klaaswaal

Over Van Rennes Elektro- & Installatietechniek B.V.

Installatiebedrijf Van Rennes is met een betrokken team van ruim 100 professionals uitgegroeid tot dé betrouwbare installateur van de Hoeksche Waard. Sinds 1956 zijn we in Klaaswaal gevestigd, op een halfuurtje van Rotterdam. Wij zijn gericht op een totale ontzorging en regelen alles van A tot Z voor ieder installatieproject.

Over Techniek Nederland