De vraag naar airco's is zo groot, dat is bijna niet bij te houden. Onze collega's doen er alles aan, maar zelfs in het winterseizoen komen de aanvragen in grote getalen binnen. Sterker nog, een groot deel van deze periode is al helemaal volgepland door de aanvragen van afgelopen zomer. Dat we binnen enkele dagen toch één gaatje vrij (gemaakt) hebben, klinkt voor u misschien niet zo klantvriendelijk. Excuses als dat zo overgekomen is, maar in de huidige markt is dat niet heel gek. Monteurs dienen een speciaal F-gassen certificaat te hebben om aan dergelijke installaties te mogen werken. Vandaar dat wij niet zo snel kunnen schakelen als voor andere werkzaamheden. We hopen dat u inmiddels een andere betrouwbare partij heeft gevonden en dat u deze zomer kunt genieten van de airco. Wel vinden we het jammer dat u alleen op basis hiervan een slechte review achterlaat. We verzoeken u dan ook deze aan te passen dan wel te verwijderen. Alvast hartelijk dank!
We hebben even de gegevens erbij gepakt. U heeft bij ons al jarenlang een PLUS contract dat enkel door de jaarlijkse landelijke indexatie kan worden verhoogd. Met dit contract bent u bij eventuele storingen gedekt tegen zowel de voorrijkosten als de arbeidskosten. Vandaar dat u een hoger jaarlijks tarief betaald. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen een ander contract te nemen, met lagere jaarlijkse kosten. U kunt dit allemaal teruglezen op onze website: https://www.vanrennes.nl/onderhoud/ Zonde dat dit misverstand deze review heeft opgeleverd!
We vinden het erg jammer dit zo te moeten lezen en om op deze manier uit elkaar te gaan. Zoals verzocht heeft onze monteur u tijdens het jaarlijkse onderhoud geadviseerd over de mogelijkheden om het systeem te vervangen daar u er niet tevreden over was. We hebben er zelfs een aparte werkbon voor aangemaakt, zodat u dit netjes kon terugzien. U zou ons weer inschakelen als u een keuze had gemaakt. Wij hebben u uitgelegd dat het in de tussentijd géén zin heeft om alle instellingen te resetten, zo net voor het weekend. Ondanks dat wilde u dat wij dit toch gingen uitvoeren en wel binnen enkele uren. Dat konden we jammer genoeg niet voor u regelen op zo'n korte termijn. Daarna heeft u helaas uw contract opgezegd. U krijgt van ons nog een geheel vrijblijvend 'verzoek tot aanpassing' voor deze review daar wij ons niet echt kunnen vinden in uw beoordeling. Tot slot wensen wij u veel succes met uw installatie en het zoeken naar een nieuw installatiebedrijf. Bedankt voor de jaren dat u klant van ons bent geweest!
Originele beoordeling
We vinden het erg jammer dit zo te moeten lezen en om op deze manier uit elkaar te gaan. Zoals verzocht heeft onze monteur u tijdens het jaarlijkse onderhoud geadviseerd over de mogelijkheden om het systeem te vervangen daar u er niet tevreden over was. We hebben er zelfs een aparte werkbon voor aangemaakt, zodat u dit netjes kon terugzien. U zou ons weer inschakelen als u een keuze had gemaakt. Wij hebben u uitgelegd dat het in de tussentijd géén zin heeft om alle instellingen te resetten, zo net voor het weekend. Ondanks dat wilde u dat wij dit toch gingen uitvoeren en wel binnen enkele uren. Dat konden we jammer genoeg niet voor u regelen op zo'n korte termijn. Daarna heeft u helaas uw contract opgezegd. U krijgt van ons nog een geheel vrijblijvend 'verzoek tot aanpassing' voor deze review daar wij ons niet echt kunnen vinden in uw beoordeling. Tot slot wensen wij u veel succes met uw installatie en het zoeken naar een nieuw installatiebedrijf. Bedankt voor de jaren dat u klant van ons bent geweest!
Dank voor uw review en excuses voor het ongemak. De factuur had er inderdaad niet uit gemogen. Mede door ons automatische facturingssysteem is dit helaas fout gegaan. We hebben de factuur direct op dispuut laten zetten. Tot het probleem is verholpen, hoeft u uiteraard niet te betalen. Daarnaast zullen we de tweede monteur aanspreken op het bezoek.
Originele beoordeling
Dank voor uw review en excuses voor het ongemak. De factuur had er inderdaad niet uit gemogen. Mede door ons automatische facturingssysteem is dit helaas fout gegaan. We hebben de factuur direct op dispuut laten zetten. Tot het probleem is verholpen, hoeft u uiteraard niet te betalen. Daarnaast zullen we de tweede monteur aanspreken op het bezoek.
Bijzonder spijtig dit zo te lezen, Michel.. Wij hebben inderdaad de onderhoudscontracten voor de CV-ketels overgenomen onder dezelfde voorwaarden. Hierbij zijn de voorrijkosten én arbeidskosten bij eventuele storingen aan de CV-ketel gedekt. In dit geval waren het echter géén werkzaamheden aan de CV-ketel. Dat valt dan natuurlijk buiten het contract. Daarom hebben wij onze standaardtarieven aan u doorberekend. Deze tarieven hebben wij op de jaarlijkse indexeringen na al jaren NIET verhoogd.
Dank voor uw uitgebreide review! U heeft bij ons onderhoudsabonnement ‘Comfort Hoeksche Waard’ voor uw verwarmingsketel. Dit abonnement hebben wij overgenomen van Vermaas. U betaalt hiervoor jaarlijks een vast abonnementstarief, waardoor u gedekt bent tegen zowel de voorrijkosten als de arbeidskosten bij eventuele storingen. Daarnaast voeren wij het onderhoud uit volgens de fabrikant voorschriften. De meeste fabrikanten schrijven voor dat er minimaal één keer per twee jaar onderhoud uitgevoerd dient te worden. Wij vinden het echter belangrijk om jaarlijks onderhoud uit te voeren. Hoe voeren wij onderhoud uit? De onderhouds- en inspectiewerkzaamheden worden aan de hand van een checklist uitgevoerd en bestaan onder andere uit: • Tweejaarlijks klein onderhoud (maximaal 30 minuten) o Visuele controle / inspectie. o Meten rookgassen. o Controleren en eventueel bijvullen systeemdruk. • Tweejaarlijks groot onderhoud (maximaal 1 uur) o Alle handelingen van klein onderhoud. o Controleren, meten en eventueel reinigen diverse onderdelen. o Eventueel gebruik van een onderhoud set (klein materiaal). o Controle expansievat. U betaalt dus in feite niet (alleen) voor het uitgevoerde onderhoud, maar het vaste jaarlijkse tarief. Doordat wij altijd ná het onderhoud factureren, kan dit misschien ietwat verwarrend zijn. Uw opmerking over de monteur is doorgezet naar zijn leidinggevende want dat is natuurlijk niet de bedoeling! Excuses hiervoor.
Originele beoordeling
Installatiebedrijf Van Rennes is met een betrokken team van ruim 100 professionals uitgegroeid tot dé betrouwbare installateur van de Hoeksche Waard. Sinds 1956 zijn we in Klaaswaal gevestigd, op een halfuurtje van Rotterdam. Wij zijn gericht op een totale ontzorging en regelen alles van A tot Z voor ieder installatieproject.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.