Filters

7

Netjes geholpen, verwarrende factuur.

De factuur was verwarrend. Hij is gemaakt op 30-03-2020. De monteur was 15-04-2020. De factuur moest betaald worden voor 13-04-2020 en ik ontving de factuur op 23-04-2020.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review en goed om te lezen dat u netjes geholpen bent! Excuses wat betreft de verwarrende factuur. Er is vorige week helaas een foutje gemaakt bij de facturering, waardoor er inderdaad wat data verkeerd stonden bij een aantal facturen.

6

de prima service komt gemiddeld wat lager uit door een verkeerd personeelslid, helaas!

nadat de eerste servicemonteur een zootje had gemaakt van zijn werk, hebben beide collega's, die de boel moesten herstellen, keurig werk geleverd, zoals we van van Rennes gewend zijn. correcte en prettige mensen, die goed informatie gaven en ook goed naar ons luisterden. we begrijpen ook, dat de firma niet blij was met deze "miskleun" en nemen jullie dan ook niets kwalijk. volgende keer verwachten we ook het complete aantal sterren te kunnen toekennen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Al jaren goede ervaring met Van Rennes

Al jarenlang naar tevredenheid klant bij van Rennes voor onderhoud cv ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Aanschaf en plaatsen nieuwe CV-ketel

Goede installatie , offerte kan wat sneller

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
3

klantonvriendelijk

Monteur netjes op tijd. Gestart. Schoongemaakt onderhoud. Verder niets gezegd. Bon niet getekend. En vervolgens na afloop zien we dat de bon door monteur is getekend en dat er een onderdeel wordt doorberekend. Dit is niet aangegeven tijdens onderhoud. Bij navraag reactie van het is zo als het is. Dus geen service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw reactie. Zoals aangegeven heeft de monteur zelf de bon even afgetekend door een storing van de tablet. Gelukkig was dit regulier onderhoud, waardoor de arbeidstijdsregistratie niet uit maakt. U betaalt immers een vast tarief. De gloeiplug en ionisatiepen zijn slijtage onderdelen en worden volgens fabrikantsvoorschriften bij het onderhoud gecheckt. Indien blijkt dat vervanging noodzakelijk is, voert de monteur dit direct uit. Nogmaals excuses dat de monteur dit niet ter plekke (duidelijk genoeg) heeft vermeld.

1

De ervaring(en) met het bedrijf zijn ronduit slecht.

Nu de derde factuur ontvangen die wel goed lijkt te zijn. Echter nog niet 1 keer een excuus ontvangen voor de overlast. Zeer klantonvriendelijk!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw reactie. Zoals aangegeven, zijn er twee klanten op hetzelfde adres in ons systeem, waardoor het helaas fout is gegaan in onze administratie. Nogmaals excuses voor het ongemak!

8

goede installatie, administratieve verwerking zou beter kunnen

tussen orderplaatsing en levering een aantal weken, zou enige dagen voor plaatsing nog een herinneringsmailtje willen ontvangen. Om faktuur moeten vragen na 1 week van plaatsing, zou de andere dag al op de mat moeten liggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Eindelijk een monteur die weet hoe de installatie en het bedieningspaneel werkt.!!

De vorige twee bezoeken om storingen op te lossen waren bedroevend slecht. Geen kennis van het bedieningspaneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

goed

Goed. Vriendelijk , correct, en geeft uitleg waar nodig. cijfer 8.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Een geweldige ervaring punt uit.

Vakkennis Correct afhandelen van de opdracht/service. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Jammer dat het gebrek niet bij de controle is geconstateerd

Een maand geleden was de jaarlijkse controle van de ketel. Toen was alles okee. Jullie medewerker was snel klaar. vorig jaar hebben we ook al problemen met die radiator gehad. Ik kan het mijzelf verwijten dat ik er niet aan gedacht had. Maar misschien ook jullie reparateur omdat het toch in ons dossier moet zijn vermeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zeer klantvriendelijk

Fijn geholpen, klantvriendelijk, meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Uiteindelijk toch een goede ervaring

Eerste ervaring had in eerste instantie helaas wat problemen, dit is echter alsnog netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Uiteindelijk is duidleijk geworden dat een nieuwe ketel noodzakelijk is na 3 bezoeken en 3 rekeninge

Men is 3 keer langsgekomen voor hetzelfde knelpunt met 3 keer een nieuwe rekening (!). Bijzonder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

perfecte service

zeer goed geholpen erg bedankt en ook snel gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Adequate reactie bij storing

Snel en goed verhelpen cv storing

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

goede service

Ik kon snel een afspraak maken. De servicemonteur was vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed .

Prima en vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Vriendelijke monteur kwam op afgesproken tijd

Onderhoud aan CV ketel uitgevoerd. Maar............ de verwarming bleek het niet te doen. Was natuurlijk wel de bedoeling. Storing gemeld en monteur kwam weer en daarna rarara deed de verwarming het. Ik kreeg hier wel een extra rekening voor en ik zou willen dat u daar nog eens opnieuw naar wil kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

prima

x

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zoals al jaren lang vriendelijk en deskundig

Al jaren een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Betrouwbaar, prettig contact, deskundig werk

Van begin tot einde, telefoon tot betaling, positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
3

Zeer klantonvriendelijk en onnodig geld aftroggelen

Op 11 november ontving ik een gecorrigeerde nota inzake een kwestie, waar ik het zoals ik eerder schriftelijk meldde geheel niet mee eens ben. Nogmaals ik stelde per mail de vraag, waar ik de gegevens kon vinden om de Nefit Easy app op mij smartphone te herstellen. Dit omdat bij de installatie van een nieuwe ketel de bewuste sticker met deze gegevens en een instructieboekje door Van Rennes NIET waren meegeleverd. Het antwoord hierop bleef uit, waarop ik de zelfde vraag telefonisch heb gesteld. Vreemd genoeg kon de dame geen antwoord geven, maar werd er voor gekozen om een monteur langs te sturen. Er was geen noodzaak zulks te doen, er was n.l. geen storing. Ik heb ook niet om een monteur gevraagd. De kwestie had eenvoudig mondeling/per mail afgedaan kunnen worden, met voor mij GEEN kosten. Nu Van Rennes koos voor de andere oplossing, mag van mij niet gevraagd worden om hiervoor kosten te betalen. Dat van Rennes het in feite met mij eens is, blijkt m.i. uit de aanpassing van nota VF 195307 naar een bedrag van € 20,73 Ik deed al eerder een beroep op onze jarenlange relatie, en het bestaan van een onderhoudscontract. Maar belangrijkste m.i. valt e.e.a. geheel onder de noemer van service en goed ondernemerschap. Daarom ben ik van mening dat mij in deze geen kosten in rekening kunnen worden gebracht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Spijtig dat (nogmaals) te horen. Onze monteur heeft de koppeling met de Easy thermostaat voor u opnieuw ingesteld en proef gestookt ter controle. Hiervoor hebben wij kosten in rekening gebracht volgens uw (inmiddels opgezegde) onderhoudscontract. Naar aanleiding van uw melding over de factuur hebben wij onder coulance de voorrijkosten op ons genomen. Hierdoor is de factuur ong. 75%(!) gereduceerd en naar onze mening beter in verhouding met de werkzaamheden. Jammer dat het zo gelopen is en bedankt voor de jaren dat uw klant van ons bent geweest!

10

Altijd goed!

Nooit problemen, ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Altijd correct en snel geholpen

Welke monteur er ook aanbelt ze zijn beleefd en vakkundig. Van grote waarde waar het gaat om vertrouwen te hebben en te houden in het verwarmingstoestel en niet te vergeten in het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Van Rennes Elektro- & Installatietechniek B.V.

Installatiebedrijf Van Rennes is met een betrokken team van ruim 100 professionals uitgegroeid tot dé betrouwbare installateur van de Hoeksche Waard. Sinds 1956 zijn we in Klaaswaal gevestigd, op een halfuurtje van Rotterdam. Wij zijn gericht op een totale ontzorging en regelen alles van A tot Z voor ieder installatieproject.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd