Goede service, top

Vakwerk

Goed.

Prima voorlichting en montage.

Zeer tevreden.

Van der Lee Centrale Verwarming heeft bij ons een nieuwe CV ketel geplaatst. Was m'n eerste ervaring met hun en ik moet zeggen dat het me prima is bevallen. De mannen hebben uitstekend werk geleverd. Ze hebben kennis van zaken en nemen ruim de tijd om alles goed uit te leggen. En alles was netjes opgeruimd toen ze klaar waren.

• Nazorg en Garantie

Vakmanschap & Vriendelijkheid & Passie voor het Vak... de ideale combinatie!

Wonend in de Caribbean maar met een huis in Hilvarenbeek moest ik voor mijn huurders snel handelen in verband met storing aan de CV installatie. Van Der Lee heeft mij perfect en snel geholpen en heeft mijn volste vertrouwen... Mensen met passie voor het vak moeten we koesteren.

• Nazorg en Garantie

Snel en vakkundig wordt er een oplossing gezocht.

TOP !!

Top bedrijf. Kennis van zaken en hele goede service van de mannen. Een echte aanrader als je t mij vraagt.

• Nazorg en Garantie

Goed advies, deskundig en meedenkend

Van der Lee Centrale Verwarming B.V. heeft me prima geadviseerd bij de wensen die ik had t.a.v. verbouwingen in mijn huis. Niet alleen op het gebied van hun eigen expertise, maar ook met ervaringen die ze vanuit andere projecten met zich meedragen. Heel waardevol!

• Nazorg en Garantie

Goed advies en goed werk geleverd. klantvriendelijk

gebeld tijdens onze verbouwing, situatie uitgelegd. Zelfde dag is monteur geweest voor advies en opmaken offerte. Volgende dag hadden we de offerte en dag erna werden de werkzaamheden al verricht! Super fijn dat er met de klant mee gedacht wordt en er zo snel bij ons gewerkt kon worden, TOP! Nogmaals Bedankt hiervoor.

• Nazorg en Garantie

Geweldige snelle En uitstekende service!! Aan te bevelen.

Lekkende verwarmingskosten! Binnen 10 minuten was de installateur er en werd het probleem verholpen! Klasse.

• Nazorg en Garantie

Perfecte verwerking van opdracht en nazorg!

Al jaren naar volle tevredenheid onderhoud aan de bestaande ketels uitgevoerd, maart j.l. zijn er twee nieuwe ketels- zowel voor de woning als voor het bijgebouw geleverd. Perfecte installatie en nazorg.

• Nazorg en Garantie

Als je belt, komen ze meteen

Heel fijn dat er meteen gehandeld wordt als je met cv-ketelproblemen zit. Er is 'n goede essentiële maner van communicatie, waarin de klant serieus genomen wordt. Ik ervaar Van der Lee Centrale Verwarming als 'n net en betrouwbaar bedrijf waar je van op aan kunt. Kwalitatief is er naadloos 'n nieuwe cv-ketel geleverd en geplaatst zonder enig tegenwerking en met 'n keurige afwerking.

Goed vakmanschap

Goed advies gegeven, vakmanschap dat duidelijk bleek in het meedenken, logisch beredeneren en nette afwerking in huis. Ook als er achteraf vragen zijn kun je zonder moeite bellen en komen ze langs om uitleg te geven over bijvoorbeeld de vloerverwarming.

Over Techniek Nederland