Professioneel en kundig.

Ik ben al ca. 30 jaar klant. Paul en Ivan zijn altijd vriendelijk en serieus met hun werk bezig. Ze zijn duidelijk in wat er moet gebeuren voor onderhoud. Geven uitleg over wat er moet gebeuren ( eventueel vervangen van onderdelen) en wat ze gedaan hebben. Houden wet- en regelgeving in de gaten en zorgen dan ook meteen dat de aanpassingen in overleg, worden toegepast. Zoals b.v. bij plaatsing koolmonoxide meter. Dat geeft een veilig gevoel.

ongekende service

Je belt Iwan voor een storing, hij neemt meteen telefoon op en komt en twee uur later hij heeft hij alles opgelost. Dit maak je bijna nergens meer mee.

• Nazorg en Garantie

meedenkend, service is uitmuntend!

Iwan is bij ons geweest om onderzoek te doen en de oorzaak van het probleem in onze woning te traceren. Niets is teveel, ze gaan voor kwaliteit en denken mee in oplossingen. De service is gewoon uitmuntend, heel fijn communiceren, afspraken worden nagekomen.

vernieuwen cv-ketel

Nadat mijn oude cv-ketel stuk was gegaan heeft de firma van der Lee centrale verwarming op zeer korte termijn een nieuwe ketel besteld en werd deze binnen een week geleverd. Nadat ik zelf de nodige leidingen om had gelegd op advies van v.d. Lee, omdat de ketel op een andere plaats komt te hangen is hij daarna direct aan de slag gegaan en heeft hij de ketel op zeer nette en vakkundige manier aangesloten en voor de keuring en certificering de ketel aangemeld. Zelfs met een door mij geplaatste perskoppeling die niet goed afsloot en waar hij geen gereedschap voor handen had werd snel een collega monteur opgeroepen die dit even snel oploste, wat een service en dit in deze drukke tijd toch binnen korte tijd voor elkaar gekregen. We zitten er weer lekker warmpjes bij nu. Dank je wel firma van der Lee. groetjes Bert 't Lam

Heel goede service

Heel goede service en kwaliteit. Personeel ook heel vriendelijk.

Prima werk

Xx

• Nazorg en Garantie

Super deskundige en snelle service

Helaas begaf onze ketel het terwijl het buiten vroor. Even een belletje en de andere dag hing er een nieuwe ketel en werkte alles weer perfect. De heren werken super netjes en leggen alles heel goed uit.

Top service!

Snelle en kundige installatie uitgevoerd. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen! Schakelen snel om je vooruit te helpen. In ons geval bij een onverwacht probleem. Bedankt Iwan en Paul!

• Nazorg en Garantie

Fantastische service en heel net werk

Echt een aanrader. Offerte gemaakt voor een nieuwe ketel, netjes alles toegelicht van hoe en wat het kan en wat het doet. En snelle levering en plaatsing.

• Nazorg en Garantie

Top service, alles snel een netjes geregeld

Dit bedrijf weet waren ze het over hebben. Ketel helemaal na wens geplaatst. Ook bij vragen of storingen zijn ze er snel bij! Ik zou van der Lee centrale verwarming zeker aanbevelen.

top bedrijf met vakwerk!

Ze hebben ons geweldig geholpen en alles vakkundig gerepareerd! Super blij met deze installateur

Snel en goed

Mijn ervaring is goed. Snelle reactie en levering alsook installatie Reeële prijs.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle service en betrouwbaar

Ze komen hun afspraken na en bij storingen komen ze zo snel mogelijk het oplossen. Fijn bedrijf en klantvriendelijk. Goede service. Zeer aan te bevelen!

Snel en betrouwbaar.

Goed bereikbaar. Komt heel snel, zelfs op zondag. Het probleem wordt altijd opgelost.

snelle vakbekwame montage

snelle en duidelijke offerte vakbekwame montage

Alles was goed geregeld

Prima gedaan

Supersnelle service!

Er kwamen druppeltjes water uit de thermostaat (hevige regen). Toch maar even gebeld met vd Lee. Zijn meteen komen kijken en had meteen de oorzaak te pakken. Heel fijn! Top service.

• Nazorg en Garantie

Van der Lee Centrale Verwarming BV heeft alles keurig geregeld. Snel een offerte. Na akkoord snelle levering. Alles keurig netjes geïnstalleerd en afgewerkt. Top

• Nazorg en Garantie

Goed voorgelicht,goede service, in een woord, een aanrader voor ieder

• Nazorg en Garantie

Erg tevreden, ben goed geholpen. Zowel bij de service beurt, als bij een lekkende kraan die ook gelijk gerepareerd is

Snelle en goede service

Top service en kunnen indien nodig snel schakelen. Nieuwe cv-ketel naar alle tevredenheid geplaatst. Al jaren tevreden klant, ook voor onderhoud.

• Nazorg en Garantie

Oude ketel spong geregeld op storing en Paul gebeld voor een oplossing. De ketel was inmiddels 21 jaar oud en het advies was eigenlijk vervangen van de oude ketel. Uiteindelijk nieuwe ketel geplaatst en erg blij mee. Het geeft een gerust gevoel dat alle nu weer up to date is en het onderhoud de komende jaren in goede handen.

• Nazorg en Garantie

Snelle en zeer goede service

Zeer tevreden over de snelle en hele goede service. Goed advies over nieuwe CV ketel en deze is naar volle tevredenheid in een ochtend aangesloten. Goede uitleg en zeer klantvriendelijk.

• Nazorg en Garantie

doen wat er wordt beloofd

Na het eerste contact was er wel een klik , en werden de afspraken gemaakt en nagekomen. We waren op zoek naar een bedrijf in de omgeving . Op vragen en opmerkingen wordt direct gereageerd, en mogelijke oplossingen gezocht. Ze werken netjes en gaan niet weg voor de installatie werkt. Ze zijn gecertificeerd, dat zegt misschien niet alles , maar voor ons als leek wel een goed gevoel

Super snelle service

Van morgen om 8 uur (24-10-2022) een mailtje gestuurd dat een radiatorkraan lekt. Vanmiddag om 14 uur word ik gebeld dat Paul even langs wil komen. Hij verhelpt het probleem in een hand omdraai. Helemaal top. En de kosten: service van de zaak.

Over Techniek Nederland