Goed advies, keurige afwerking, goede afspraken.

Persoonlijk en vriendelijk advies, de monteurs zijn beleefd en hebben verstand van zaken, ik ben heel tevreden! Ook de navraag of alles naar wens was, vond ik verrassend!

• Nazorg en Garantie

Top bedrijf we zijn heel goed geholpen heel net en vakkundig personeel

Voor de tweede keer een airco gekocht bij van Berkum en net als de eerste keer heel tevreden

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, geduldig en bestaafd personeel

Uitermate tevreden over de wijze waarop iedereen gewerkt heeft. De buiten-unit is nauwelijks te horen. Niet eerder dan wanneer het echt warm gaat worden, kan ik de werking pas echt beoordelen, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

• Nazorg en Garantie

keurige installatie, alles precies volgens afspraak

de monteur was zeer klantvriendelijk en heeft de airco keurig geinstalleerd. En nog wat extra gedaan door een oude schade op het dak even te repareren.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Net bedrijf met bekwaam en vakkundig personeel

Na 2 dagen hard werken is onze woning voorzien van 3 airco's binnen en 1 buitendeel. Alles is netjes aangebracht, helaas kwamen wij na enkele dagen erachter dat er iets niet helemaal goed functioneerde, na een telefoontje was er al heel snel een monteur welke het "probleempje " in 5 minuten opgelost had. Nu hebben we heerlijke koele vertrekken, wij zijn er erg blij mee!

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden over airco's en zonnepanelen

Al 2x een split unit airco laten plaatsen, heel erg tevreden. Ook over de zonnepanelen zijn we erg tevreden. Betrouwbaar en werken zeer netjes!

Uitstekende voorgesprek, deskundig geïnstalleerd

Wij hebben de importeur van Toshiba om advies gevraagd wat betreft een installateur en zijn zo bij dit bedrijf terecht gekomen. We kregen advies van de directeur die persoonlijk langskwam en alles goed heeft bekeken. De airconditioning is aangelegd door drie deskundige medewerkers, die hiermee een dag in de weer zijn geweest. Dank voor dit alles.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland