Vakkundig en betrouwbaar

Na verkoop woning een kortsluiting in (na wat bleek) de Perilex aansluiting, die ooit (door de leverancier notabene) verkeerd aangesloten bleek te zijn. Paniek dus bij mij, want zeer vervelend om hier na verkoop mee geconfronteerd te worden. Na een telefoontje met van Antwerpen konden zij snel (binnen een week, en dat is zeer snel in deze tijd) ter plaatse komen om de storing te verhelpen. Gelukkig bleek de storing mee te vallen en relatief eenvoudig op te lossen. Het was dus geen rampscenario waar ik zo bang voor was en slapeloze nachten van had. Ook meteen een algehele controle uitgevoerd en 2 andere kabels afgekoppeld, zodat alles 100% veilig was. In deze tijd betrouwbare vakmensen vinden is helaas niet zo eenvoudig (ik spreek uit ervaring), maar van Antwerpen is naast snel beschikbaar, ook nog eens zeek vakkundig en professioneel. Daarnaast was de monteur zeer begripvol en meedenkend. Ook het telefonisch contact met het bedrijf was iedere keer top; zeer vriendelijk en behulpzaam. Niets dan lof voor dit bedrijf!

• Nazorg en Garantie

Het plaatsen van een Comelit monitor verliep met veel problemen.

Helaas hebben wij slechte ervaringen met deze firma. Het plaatsen van een Comelit monitor verliep met de nodige problemen. Slecht beeld en geluid.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Gaillard, Recent hebben wij in het complex waar u woont 67 intercoms vervangen in opdracht van de VVE. De bewoners hadden hierbij de mogelijkheid om voor een Wifi-toestel te kiezen wat u derhalve ook heeft gedaan. Toen bleek dat u dit toestel na een tijdje toch niet wilde hebben, hebben wij met u afgesproken om een ander toestel te plaatsen. Om u tegemoet te komen hebben wij u korting gegeven en de kosten van het nieuw te plaatse toestel vooraf doorgegeven waarop u ons schriftelijk akkoord heeft gegeven. Na plaatsing van een ander toestel heeft u ons daarna diverse malen verzocht om de doos van het Wifi toestel. Echter deze doos is bij het vervangen van de 67 intercoms door onze medewerkers conform afspraak met de VVE afgevoerd. Hierop volgde een ellelange mailwisseling en telefonisch contact waarop u duidelijk te kennen gaf niet te willen betalen als u geen doos van ons zou krijgen. Vandaag hebben wij dan toch de betaling mogen ontvangen waarvoor onze dank en deze bijzondere review,

Super fijne, persoonlijke, professionele en betrouwbare vaklui!

Wij hebben twee jaar terug de aanleg van de elektrische installatie van ons bedrijf door Van Antwerpen laten uitvoeren en dat als super prettig ervaren. Het was een flinke klus, maar ze hebben dat met veel plezier in de aangegeven tijd kunnen realiseren voor de afgesproken (zeer nette) prijs. Sindsdien bij iedere storing of uitbreiding in onze werkplaats zonder twijfel de jongens en meiden van Van Antwerpen ingeschakeld en steeds super snel geholpen! Wij waarderen, naast de professionaliteit en kennis, vooral het persoonlijke contact dat we met Van Antwerpen hebben. Een echte aanrader voor ieder bedrijf óf particulier!

• Nazorg en Garantie

Beste Maurice, Dank u wel voor deze geweldige reactie. Hier worden wij blij van!!! Wij hopen dan ook nog vele jaren voor jullie en al onze klanten klaar te kunnen staan met onze kennis, ervaring, persoonlijk contact. Nogmaals dank, De jongens & meiden van Van Antwerpen Elektrotechniek

Zeer goede service

Ze hebben ons zeer goed en adequaat geholpen toen wij problemen hadden met onze elektriciteit. Komen de afspraken na! Echt top service.

Beste Anja, Dank u wel voor uw reactie. Team Van Antwerpen

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Het contact met Van Antwerpen was goed. Duidelijke advisering over de aanpassingen van de elektrotechnische installatie en zonnepanelen. Afspraken worden goed nagekomen en de medewerkers zijn klantvriendelijk.

Dank u wel!!

Geweldige firma

Is perfect mee af te spreken en leveren de installatie werkend af.

• Nazorg en Garantie

Beste Henk, Dank u wel!!!

Volgens afspraak goed werk geleverd

Zie boven

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Lastig probleem adequaat opgelost. Goede service

Beste Ted, Dank u wel voor uw reactie. Team Van Antwerpen

Goed werk geleverd. Maar is weet niet waar de stopcontact is

• Nazorg en Garantie

Afspraken worden nagekomen en de kwaliteit van het werk is prima

Vertrouwen in van Antwerpen is verantwoord

Geweldige service

Open, eerlijk, betrouwbaar en afspraak is ook afspraak!!

Mooie producten

Fijne mooie producten

• Nazorg en Garantie

Dank u wel dat wij u mochten adviseren bij de keuze van uw schakelmateriaal. Blij dat u tevreden bent.

top werk afgeleverd

Snel, vakkundig en vriendelijk. Zeer tevreden over resultaat.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Ik zal deze delen met mijn collega's.

Valt mij heel erg tegen. Voor storing in het weekend niet het juiste adres!

Storingen, s' avonds en in het weekend worden niet door van Antwerpen zelf afgehandeld maar door een externe partij uit Dordrecht welke weer een externe monteur inschakelt. Je weet dus nooit wie je binnen haalt en er is geen mogelijkheid tot rechtstreeks contact met de monteur. Voor een lokale partij moet je daar in het weekend en s'avonds dus niet zijn. Een storingsmelding welke was opgelost voordat de monteur er was en meteen werd afgemeld kostte mij €179,- Een handtekening werd voor het gemak zelf ingevuld en er werd een half uur op de bon geschreven terwijl de monteur niet eens had aangebeld. het feit dat van Antwerpen niet eens de tijd neemt en niet het fatsoen heeft vragen hierover te beantwoorden heeft mij doen besluiten deze review te plaatsen.

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Geachte heer, Ondanks diverse mailcontacten en het een en te te verifiëren bij de monteur zijn wij er samen niet uitgekomen. Het klopt dat wij een extern bedrijf hebben die voor ons de storingen behartigd. Door ons nummer na werktijd te bellen heeft u een keuzemogelijkheid om hier wel of juist geen gebruik van te maken. De kosten worden vooraf altijd netjes vermeld door ons maar ook de telefoondienst welke u te woord staat vermeld dit nogmaals. Na het melden van de storing wordt u door de betreffende monteur vooraf gebeld of u een storing heeft gemeld en rijdt hij daarna pas naar u toe. Echter lost u in tussentijd zelf de storing op en gaat wederom bellen om de afspraak te cancelen. Echter is de monteur in die tussentijd al ter plaatse gekomen en worden de kosten derhalve hiervan in rekening gebracht. Met vriendelijk groet, Team Van Antwerpen Elektrotechniek

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Van Antwerpen Electrotechniek

De zwakke Wifi ontvangst in ons huis is effectief verbeterd.

Zeer positief

Er werd op mijn verzoek snel een afspraak gemaakt. De uitvoerende meneer was op tijd, vriendelijk en vakkundig.

Super tevreden

• Nazorg en Garantie

Deskundig , vaardig, duidelijk en betrouwbaar.

Ik heb voor mijn tuinverlichting en mijn verlichting aan gevel rondom mijn huis te maken gehad met Ad, Claudia etc. Het contact was meteen goed, professioneel en er was snel actie. Ik ben erg blij dat ik via via contact met jullie bedrijf kreeg.

• Nazorg en Garantie

Goede service, vriendelijk en kundig personeel

We zijn erg goed geholpen door het team van van Antwerpen. Vakkundig personeel, wordt goed meegedacht.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Gemakkelijk benaderbaar, bekwame en vriendelijke mensen. komen afspraken correct na.

Is goed.

Goede en snelle service

Wij werken dagelijks samen met Van Antwerpen in het onderhoud van het woningbestand van een grote woningbouwvereniging. Service en onderhoud worden altijd netjes en op de afgesproken tijden uitgevoerd, tegen heel redelijke prijzen. Absoluut een aanrader.

• Nazorg en Garantie

Goede service, klantvriendelijk en deskundig personeel

Firma Van Antwerpen heeft werkzaamheden bij ons uitgevoerd, wij zijn zeer tevreden over dat wat ze bij ons hebben uitgevoerd

• Nazorg en Garantie

Fijn bedrijf om mee samen te werken

👍

goede service

goede oplossing voor complexe electrische aansluitingen flexibel in planning indien urgent nodig

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima e installatie bedrijf.

Rhijnkant 12

5056 JH Berkel-enschot