Uitstekend werk geleverd met installatie EVO Home system

Contact was zeer aangenaam. Er wordt ook adequaat gereageerd op de offerte aanvraag en de aanvullende vragen. Na goedkeuring van de offerte werd er tijdig een een planning gestuurd wanneer de werkzaamheden verricht zouden worden. Dat vind ik zelf erg prettig. De uitvoering van het werk was professioneel en ook het kleine extra werk wordt gewoon uitgevoerd zonder extra kosten. Pluspunt is zeker dat Doornhein ambassadeur is van Honeywell

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

sehr gut

gute Kwaliteit, gute Klantenvriendelijlheid

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Topbedrijf met de geweldige service

Technisch installatieburo Doornhein heeft voor ons de complete aanleg van het toilet en de casco badkamer verzorgd in ons (nieuwbouw)huis. Ook de aanleg en wijzigingen in de elektra voor de keuken, plaatsing buitenkraan en het verzorgen van de verlichting in het hele huis is door hun uitgevoerd. Alles keurig netjes zoals wij in gedachte hadden en top achtergelaten. Ook als er nog puntjes zijn kunnen we altijd bij ze aankloppen! Een aanrader met verstand van zaken!

Snelle levering, goede service

Ons nieuwe kantoorpand bleek in de recente zomerweken wel erg warm. We hebben geïnformeerd of ze bij Doornhein een airco konden plaatsen. Na uitleg van de situatie is er een interessant voorstel gedaan voor een airco unit incl. buitenunit op het dak. Binnen korte tijd (installatietijd minder dag een dag) hadden we een perfect werkende airco unit in ons kantoor. Compleet met afstandsbediening en uitleg. Complimenten voor de snelle levering, installatie en de service voor- en achteraf. Super!

Perfecte installatie van ZonnePanelen + Airconditioning

Met de steeds hogere temperaturen en het rijden van een electrische auto, uiteindelijk tot aanschaf van zonnepanelen en airconditioning overgegaan. Telefonisch contact opgenomen met H.C. Doorhein, binnen enkele dagen is Jan langsgeweest en hebben we alles doorgenomen m.b.t. de airconditioning en de zonnepanelen. Vorige week zijn de zonnepanelen keurig op het dak gemonteerd en zijn de omvormer + schakelkast netjes geplaatst/gelabeld in de garage, de bekabeling is professioneel weggewerkt in de diverse leidingen en schakelkasten. Daarnaast is er in de woon, werk en slaapkamer een airco binnenunit gemonteerd en zijn zowel binnen als buiten alle slangen/bekabeling keurig in goten weggewerkt, de buitenunit is netjes op de garage geplaatst. Een groot compliment aan Jan en Jaap, hoe zij samen deze klus geklaard hebben, ik ben erg veeleisend als het op montage aankomt en als het daarom 100% naar wens is, mag dat ook gezegd worden.

Zeer tevreden...

Na het installeren van een airco werd zelfs de vloer in de woonkamer netjes gestofzuigd. Men werkt erg netjes en schoon.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig en een goede service!

Snelle levering en vakkundige plaatsing van de airco. Prima service.

Sehr gut

Sehr netter Kontakt. Konnten online für unseren Starcaravan die Gasprüfung bestellen. Wurde alles sehr schnell erledigt . Sehr zu empfehlen.

Keurig werk geleverd.

Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd en alles keurig netjes afgewerkt en opgeleverd.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk en ter zake kundig zeer aan te bevelen !!

Werken netjes , het is een goed team !!

Prima werk geleverd

Een bedrijf met prima medewerkers en komen de gemaakte afspraken goed na. Alles tegen een redelijke prijs.

Geweldige snelle topservice

In 1 dag de zonnepanelen op het dak en alle troep eraf keurig meegenomen. Deskundige vakmensen

Vakkundig en klantgericht

Na de koop van ons nieuwe huis werden we geconfronteerd met hoge energielasten. Energieleverancier stuurde ons van het kastje naar de muur. Doornhein nam de moeite om alles door te meten en te onderzoeken wat de oorzaak was van het hoge verbruik. We zijn goed geadviseerd over eventuele aanpassingen en dit hebben we ook laten uitvoeren. Daarnaast ook meteen een offerte van zonnepanelen laten opmaken, alles heel duidelijk en snel. Wij zijn zeer tevreden en raden iedereen firma Doornhein aan.

Toppie

Goede en vriendelijke vakmensen Top werk en goede service

• Nazorg en Garantie

Vandaag airco laten plaatsen door deze vakmensen,

Vakkundige vakmensen die uiterst hun best doen om goede kwaliteit af te leveren ! Echt top !

• Nazorg en Garantie

Zonnepanelen deskundig en netjes geplaatst.

Prima werk geleverd zowel op het dak als de afwerking binnen.

• Nazorg en Garantie

goede ervaringen met technisch installatiebureau Doornhein, snelle service en goed werk

diverse probleempjes met CV ketel en kranen snel en netjes opgelost, een nieuwe CV-ketel vlot geleverd en geïnstalleerd, vakwerk

• Nazorg en Garantie

Prima geregeld en netjes gewerkt

Doornhein is een prima installatiebedrijf, ze denken mee, werken netjes en konden de zonnepanelen snel plaatsen.

• Nazorg en Garantie

Heel veel kennis en een geweldige service!!!

Gewoon een geweldige ervaring dat er zoveel kwaliteit wordt geleverd door deze onderneming!!

• Nazorg en Garantie

Vakkundig en zeer goede communicatie

Wij zochten een installateur voor onze badkamer en verwarming in ons vakantiehuis, en werden doorverwezen naar deze firma. In het eerste gesprek merkten wij al dat deze mensen goed konden luisteren naar onze wensen, bovendien hadden zij ook eigen voorstellen die ons hebben geholpen de juiste keuzes te maken. Voor de werkzaamheden buiten hun pakket (aanleg tegelvloer bijvoorbeeld) hebben zij andere partners ingeschakeld en daardoor konden alle werkzaamheden in eén keer samen, binnen de afgesproken tijd, worden afgerond. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Nazorg en Garantie

Zeer kundig personeel, bedrijf no-nonsense mentaliteit.

Doornhein heeft bij mij zonnepanelen geïnstalleerd, maar dat is slechts een kleine greep uit de werkzaamheden. Tijdens de offerteronde is er een bezoek geweest om de situatie te bekijken en een advies te geven over de installatie. Dit kenmerkte zich door een transparant advies, waarbij er werd gekeken wat er echt nodig is, en geen poespas zoals onnodig dure componenten toe te voegen. Een advies op maat dus, met keuze uit wat opties. Ik ben zelf technisch opgeleid, dus ik vond het prettig om te overleggen tussen verschillende opties, en zo een soort van eigen pakket samen te stellen. Na de opdracht is er nogmaals een bezoek op locatie geweest om zo goed voorbereid te zijn voor de installatie. We hebben toen besloten om op mijn verzoek een nog zwaarder paneel te installeren. Dit was geen probleem nadat ook even was bekeken of de inverter hiervoor geschikt was. Tijdens de installatiedag kan ik niet anders zeggen dat er zeer netjes en vlot is gewerkt, mede door de goede voorbereiding. Er is goed overleg over de plaatsing en aansluitingen. De panelen zijn uiteindelijk nog iets zwaarder geworden, omdat de eerdere keuze niet voorradig was. Mij hoor je niet klagen ;) De inverter is klein maar krachtig, en zeer modern. Alle informatie die je wenst (op display en via app) is beschikbaar. Daarnaast is de installatie zeer compleet en professioneel opgeleverd, denk hierbij aan: Aarding op de rails van de panelen (hoeft niet maar is wel gedaan), aardlekautomaat in de groepenkast, werkschakelaar op de grid-zijde, ja zelfs de bedrading vanaf de panelen loopt netjes geordend naar de inverter! Binnen een dag lag alles er op en werkte meteen. Helaas is er 1 paneel gesneuveld tijdens installatie, kan gebeuren. Maar ik heb geen zorgen over de nazorg!

• Nazorg en Garantie

Vorige week zijn bij ons de zonnepanelen gemonteerd. Deze zijn snel en nauwkeurig gemonteerd en ook binnen is de afwerking zeer netjes. Een prima levering en service van Doornhein!

Over Techniek Nederland