klopt van a tot z

alles wat we hebben afgesproken is gedaan super mensen over de vloer dus het klopt van A tot Z

• Nazorg en Garantie

Goede ervaring met deze firma, ga zo door.

Dik voor elkaar, lekker gewoon volk super.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

snelle service, goed advies, adequate reparatie

Onze cv installatie was op hol geslagen en bleef maar verwarmen. Na een telefoontje stond de monteur van de firma de Boer de volgende dag op de stoep. Kon op dat moment geen storing ontdekken. Veronderstelde dat het de thermostaat moest zijn, omdat de ketel in orde was. Enige dagen daarna sloeg de cv weer op hol. Diezelfde dag werd nog een nieuwe thermostaat geleverd en gemonteerd.

Aardige goede ervaren mensen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

snel, netjes, altijd een goede service

s 'ochtends gebeld dat ik radiator lekkage had maar dat het geen grote haast want ik had alles uit gezet en leeg laten lopen. twee uurtjes later was er iemand al aanwezig en alles was binnen een uur gerepareerd alsof er nooit iets aan de hand was. super, snel, netjes.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Terwijl er werd geschaatst buiten viel onze CV uit.

We werden direct geholpen. Er werd door de onderhoudsmonteur begrijpelijk uitgelegd wat er aan de hand was. Een week later zat er een nieuw onderdeel in en het werkt weer als een zonnetje. En passant is ook de gesprongen regenpijp gemaakt, die was gescheurd door het uitzettende ijs. Kortom, wij zijn blij.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Staan altijd voor ons klaar

Bij onderhoud van / een probleem met onze CV staat TIB de Boer altijd voor ons klaar. De monteurs zijn vriendelijk en kundig. De prijzen zijn eerlijk. Meermalen gedoe gehad met onze CV, onder garantie zonder discussie netjes opgelost.

• Nazorg en Garantie

Op die mensen kun je bouwen in alle opzichten !

Al vele jaren een vertrouwd bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Al jaren onze betrouwbare installateur

Vriendelijke mensen die weten wat ze doen.

Vriendelijk en betrouwbaar

Wij zijn klant geworden door mond-tot-mond-reclame. Dat zegt al wat. We worden altijd vriendelijk en correct te woord gestaan. Tib de Boer komt afspraken na. En als ze door een tegenvaller krap in de tijd komen krijg je bericht en doen ze er alles aan om je tegemoet te komen. Altijd vriendelijke en correcte monteurs.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Als altijd zeer goed en snel

We zijn al meer dan 25 jaar klant, dat zegt al genoeg. Altijd beschikbaar in geval van nood, zelfs in weekend. Ik ben blij dat ik zo’n goed bedrijf dicht in de buurt heb. Datzelfde geldt overigens ook voor zijn broer Hans, de aannemer!

Betrouwbaar

vlotte service

vakmensen

Superservice

Wij belden dit bedrijf i.v.m. een noodgeval. Lekkage achter de tegels van de badkamer. Het water liep regelrecht in de meterkast, waardoor kortsluiting ontstond en de stroom uit viel. Er ontstond een gevaarlijke situatie. Een ander bedrijf dat wij als eerste gebeld hadden, kon hier geen personeel voor vrijmaken , maar bij T.I.B. de Boer stonden ze direkt voor ons klaar. Dit ondanks het feit' dat ze geen nieuwe klanten meer mochten aannemen. Biinnen een half uur kwam iemand de schade opnemen , werden er , uit eigen beweging foto's gemaakt van de schade. Dit voor de verzekering. I.v.m. het weekend, werd eerst een noodvoorziening gemaakt , zodat wij niet in het weekend zonder stroom zouden zitten, en de maandag daarna kwamen 2 man de problemen oplossen. Vakmensen, harde werkers, en bovendien super vriendelijk. Werkelijk super geholpen. Bedakt allemaal.

Vakkundig en meedenkend

Goede service, goede communicatie, vakkundige wijze opgelost.

• Nazorg en Garantie

Deskundige èn vriendelijke medewerkers, zo prettig met hen samen te werken!

Zie eerdere opmerking!

• Nazorg en Garantie

Dienstverlening zoals het hoort!

Ruim 25 jaar ben ik al klant bij de boer gewoon altijd betrouwbaar en met groot vakmanschap. Vriendelijke medewerkers die netjes werken.

Betrouwbaar en vakkundig!

Klantvriendelijk en kwaliteitsgericht. Afspraken worden altijd nagekomen. Een prettig bedrijf om mee samen te werken.

Vakkundig en netjes

vakkundig, netjes, goed meegedacht over onze opdracht

• Nazorg en Garantie

Wij laten al jaren onze ketel onderhouden door TIB de Boer en hebben al diverse andere werkzaamheden door hen laten verrichten (dakgoot, stopcontacten etc). Altijd naar tevredenheid en als er een keer iets niet goed gaat wordt het netjes opgelost.

Perfect!

Zeer redelijk geprijsd en heel erg klantgericht.

• Nazorg en Garantie

Mooi werk, prijsafspraak meerwerk niet nagekomen

Zinken daklijst geplaatst. Mooi vakwerk geleverd! Bovenop offerte vooraf telefonisch prijsafspraken gemaakt over meerwerk. Achteraf geconfronteerd met kosten. Daar geen oplossing of middeling voor kunnen vinden in overleg. TIB de Boer staat op standpunt dat het veel meer/anders was dan afgesproken. In dat geval is dat meerwerk uitgevoerd zonder overleg. Les: geen telefonische afspraken maken over meerwerk.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

De situatie was anders dan ons vooraf was voorgespiegeld. We hebben naar eer en geweten de kosten van het meerwerk doorberekend, maar hier inderdaad niet duidelijk vooraf over gecommuniceerd.

Vertrouwde kwaliteitsservice!

Onderhoudsbeurt aan cv-ketel die aan het eind van zijn latijn bleek (had eerder schade opgelopen) en aan badgeiser. Zéér vriendelijke monteur, efficiënt en effectief werkend, nam de tijd om toe te lichten wat en hoe hij beoordeelde. CV-ketel moet worden vervangen: daardoor geen kosten in rekening gebracht voor onderhoud, alleen het onderhoud aan de badgeiser is gefactureerd!

Heldere, rustige en vriendelijke dienstverlening

Heldere, rustige en vriendelijke dienstverlening

Al 14 jaar topservice

Al 14 jaar goede ervaringen met de Boer. Recent CV installatie laten vervangen. Goed advies, en de klus werd door een vakman uitgevoerd. Zeer tevreden. TIB de Boer is vast niet de goedkoopste, wel de beste!

Rijndijk 3 2394 AA Hazerswoude-rijndijk

Over Techniek Nederland