Goede vakman langs huis gekregen

Nadat de vloerverwarming weinig deed is binnen 24 uur een goede monteur langs geweest die precies wist hoe het systeem werkte en hoe de instelling te wijzigen, zodat het weer werkt.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zoals gewoonlijk weer helemaal perfect: snel, accuraat en betrouwbaar.

Op zondag plotselinge uitval van de CV-ketel, terwijl het ijzig koud is buiten. Maandagmiddag vóór 13 uur stond de ons inmiddels vertrouwde installateur voor de deur en twee uur later was alles gefikst. Hij heeft in die twee uur wel zo'n beetje het hele apparaat uit elkaar gehaald. Wij zijn erg blij.

• Nazorg en Garantie

Echt super werk afgeleverd echt een aanrader

Echt super werk afgeleverd. Echt een aanrader.

Altijd prettig samenwerken!

Komen afspraken altijd snel en goed na. Na diagnose CV ketel bleek er een "draadje " los te zitten. En...... een net/eerlijk factuur, want draadje wordt vast gezet en er worden geen "niet gebruikte onderdelen" berekend! (wat helaas elders nog wel eens voorkomt. Daar worden wij blij van!

vakkundig, betrouwbaar, redelijk geprijsd

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf. |Klantgericht, eerlijk advies en redelijke prijzen!

• Nazorg en Garantie

Geweldige goede service van Frans !!!

Frans is zeeer klantgericht. In mijn moeders huis Mevr Yap Leiderdorp heeft hij motor 3weg klep vervangen. Heb hem de sleutel van het huis gegeven en hij heeft de reparatie gedaan. Jullie zijn altijd heel service gericht en praktisch! Groetjes Koen Yap

snelle en accurate service

De CV-ketel liet het afweten op vrijdag laat in de middag. Hoewel het tegenviel dat er in het weekend en de maandag erna geen service kon worden geboden, waardoor wij het hele weekend en de daarop volgende dagen niet konden douchen en truien aan moesten doen om warm te kunnen blijven, was het leed binnen twee dagen geleden (en vergeten) toen de ervaren en vriendelijke monteur eenmaal was verschenen. Hulde voor die man.

Deskundig, vriendelijk en meedenkend

Wij wilden een extra groep voor de aansluiting van een extra kookplaat en een paar nieuwe stopcontacten. Michael begreep snel wat de bedoeling was en deed nog enkele suggesties. Het werk zelf ging vlot en zonder problemen. Na afloop hielp Michael de spullen weer op hun plaats te zetten. Wij zijn blij met de aanpassing en zijn zeer tevreden over het geleverde werk en de plezierige contacten.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf met super klantvriendelijke mensen in dienst.

Vriendelijke monteur die ook nog eens snel en goed zijn werk deed. Nota geheel conform offerte! Top!!

Snelle service super

goed vakmanschap

goede analyse van het probleem en goede oplossing

Goed en net bedrijf

Ivm verhuizing , onderhoud van vorige bewoner overgenomen en plots was er een storing die in eerste bezoek als goed werd beoordeelt maar na 4 dagen alsnog de 3 weg klep motor vervangen werd en zodoende de klacht opgelost is.

• Nazorg en Garantie

Volgens de afspraak, bekwaam, ter zake, op tijd en goedgemutst.

Volgens de afspraak, bekwaam, ter zake, op tijd en goedgemutst.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Betrouwbaar en vakkundig is de klus weer geklaard

Niet voor de eerste keer kwam de Boer Hazerswoude B.V. bij ons over de vloer. Na de verwarmingsketel en de centrale afzuiging, was nu de groepenkast aan de beurt. In 2 stappen is die opgewaardeerd naar 3x25A in verband met de laadpaal die we wilde plaatsen. Nadat achteraf de bel niet meer werkte, kwamen ze direct langs om het eenvoudige probleempje op te lossen. Ze zijn niet de goedkoopste maar behoren zeker wel tot de beste en meest betrouwbare in hun vak. Bedankt weer de Boer!

• Nazorg en Garantie

Op tijd en snel en schoon werk afgeleverd.

Het personeel was vriendelijk, op tijd wat de afgesproken tijd betreft. Beleefd en onderhoudend wanneer je hun iets vroeg. Ik ben tevreden over dit werk.

komen zeer snel te hulp

de monteur was zeer correct en deskundig

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne en vakkundige mensen tegen een nette prijs.

Precies toen het even niet uitkwam (koud buiten) gaf de CV een storing. Bij TIB de Boer dacht men mee en kon er snel een afspraak gemaakt worden. De vriendelijke monteur had het probleem snel opgelost en onderhoud kon ook meteen uitgevoerd worden. Na afloop kreeg ik een nette uitleg over wat er gedaan was. Het vervangen onderdeel werd nog even bewaard voor het geval deze toch niet stuk mocht zijn. Geen gekke verrassingen van een torenhoge rekening. De verwarming kan weer even mee maar mocht het nodig zijn dan bel ik TIB de Boer weer.

Ondanks de enorme drukte toch dezelfde dag een storing aan de CV opgelost

Ondanks de enorme drukte toch dezelfde dag een storing aan de CV opgelost

Snel en vakkundig

Na melding van een lekke toilet-afvoer kwam de fa de Boer al de tweede dag langs. Wij gaven aan dat we een tweede toilet hebben dus dat er geen gloeiende haast bij was. Zoals altijd was de monteur vriendelijk en het euvel werd goed verholpen. Ook in het telefonisch contact worden we altijd aardig en accuraat te woord gestaan. Top-bedrijf.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een vakkundig bedrijf met vriendelijke medewerkers

Prettig bedrijf dat altijd voor je klaar staat.

• Nazorg en Garantie

Prima dienstverlening door een vriendelijke monteur

De monteur was op tijd en deed z'n werk goed en grondig, voorzover ik kon zien. Eigenlijk kan ik 'Kwaliteit' en 'Vakmanschap' niet goed beoordelen. Maar alles doet het, dus ik ga ervan uit dat het in orde is.

Iuitstekend!!!

Vriendelijk en kundig

Keurige, uiterst vriendelijke monteur die bovendien zeer deskundig is en vlot werkt. Gewoon geweldig !

Prima Vakmensen

Ervaring met de Boer vanaf het eerste uur. Gegroeid door gedegen oplossingen van welk probleem dan ook.

Betrouwbaar en kundig

Fijn bedrijf. Van lekkage, tot kortsluiting, e”een lamp ophangen tot bekabelen internet; installatie sanitair, een extra kraantje of een extra stopcontact ze kunnen het allemaal !!

Rijndijk 3

2394 AA Hazerswoude-rijndijk