....al jarenlang tevreden

Na het bouwen van onze woning in contact gekomen met Technisch Bureau Visser...i.v.m. de installatie van de luchtverwarming. Nu na de verhuizing naar ons appartement is het contact nog steeds uitstekend....ca. de helft van de app. eigenaren hebben mijn voorbeeld gevolgd voor onderhoud en aanschaf.

zeer goed

correcte, beschaafde , behulpzame en vriendelijke installateurs

• Nazorg en Garantie

Houd zich aan de afspraken en zijn deskundig.

• Nazorg en Garantie

Snelle reactie, prima installatie en service

Wij hebben contact opgenomen i.v.m. problemen aan onze vorige HR ketel. Er werd gelijk een monteur ingepland en deze gaf een eerlijk advies. Wij hebben besloten om een nieuwe ketel aan te schaffen en deze is besteld en zeer netjes geïnstalleerd voor een prima prijs.

• Nazorg en Garantie

Ik was tot voor kort géén klant bij Visser. Acuut probleem met CV en Visser gebeld. Kwamen buiten reguliere uren, zonder morren en met absolute topservice.

Ze doen wat ze beloven

service en vakmanschap.

Top Service & zeer betrouwbaar

Visser B.V. heeft volledig gehoor gegeven aan de gewenste behoefte. Afspraken volledig nagekomen, bevestigde afspraken - right on time & de installatie monteurs hebben een top service geleverd!

Storing CV ketel verholpen

Storing E5 Remeha verholpen en onderhoud uitgevoerd.

Komen afspraken goed na

• Nazorg en Garantie

Goede service, prettig contact en deskundige installatie

Installatie cv-ketel op deskundige wijze uitgevoerd. Prettig bedrijf, goede service en degelijkheid. Correcte en vriendelijke houding installatiemonteur.

Snel hulp wanneer nodig

Door het niet nakomen van de periodieke controle door onze vaste installateur, is de afvoer van het condenswater uit de CV-installatie verstopt geraakt. Hierdoor is het opvangreservoir overgelopen en de nodige schade ontstaan door het lekkende water wat zijn weg van zolder naar kelder heeft gevonden tijdens onze vakantie. Toen het betreffende installatiebedrijf niet thuis gaf hebben we bij Technisch Bureau Visser geïnformeerd of men ons kon helpen. Binnen 24 uur is het probleem verholpen en meteen de kachel nagekeken. Wat ons betreft hebben we een nieuw en betrouwbaar installatiebedrijf gevonden. Dank voor de topservice.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede afstemming vooraf, tijdens en achteraf; offerte, vragen/onderhandelen, inhoud, planning, uitvoering en nazorg.

• Nazorg en Garantie

er is goede service verleend

de monteur kwam professioneel over en heeft prima werk verricht

• Nazorg en Garantie

Snel, vakkundig en naar volle tevredenheid geholpen!

Dit jaar zijn wij overgestapt naar Technisch Bureau Visser voor onze nieuwe Remeha CV-Combiketel. Wij zijn erg snel en vakkundig geholpen en kregen goed advies over welke ketel het meest geschikt was voor onze woonsituatie. Inmiddels heeft Visser ook deze CV-combiketel in de huizen van onze ouders geïnstalleerd. Ook hier naar volle tevredenheid!

• Nazorg en Garantie

Over Technisch Bureau Visser B.V.

Visser Installatietechniek is al 55 jaar uw totaalinstallateur voor comfortabel wonen en werken. Onze installatie- en elektromonteurs realiseren betrouwbare en energiezuinige oplossingen die het beste passen bij uw specifieke behoefte. Hoofdzakelijk zijn wij werkzaam in de omgeving van Tholen, West-Brabant en Zeeland.

Over Techniek Nederland