TB Top is een geweldige partij om mee samen te werken!

TB Top is een fijn bedrijf waarbij afspraak ook echt afspraak is. Erwin en zijn personeel zijn echte vakmensen en hebben kennis van zaken. Zijn erg betrokken bij het project! TB Top kan ik iedereen aanbevelen.

top

top :)

• Nazorg en Garantie

Een fijn bedrijf om over de vloer te hebben.

De offerte was helder en overzichtelijk. Het personeel vriendelijk en zeer vak bekwaam. Er is netjes gewerkt. Kortom een fijn vakkundig bedrijf dat ik iedereen kan aanraden.

Prettige contact, veel kennis en meedenkende monteurs

Prettige contact, veel kennis en meedenkende monteurs

• Nazorg en Garantie

Deskundig en snel geholpen.

Werd na melding terug gebeld en snel geholpen. Monteur is klantvriendelijk en deskundig.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Leveren mooi werk , goede service

Maken mooi werk en komen afspraken na die gemaakt worden . Nadat ik gebeld had dat er een storing was stond de monteur na 15 min al aan de deur om te komen kijken .

• Nazorg en Garantie

Goed meegedacht en goed kwaliteit.

Vakmanschap en klantvriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Zeer keurig bedrijf, vriendelijk en correct geholpen

Ze konden me snel helpen, zeer vriendelijke monteur. Het verslag zag er professioneel uit en de factuur was volgens afspraak!

Rijnstraat 4

5046 AN Tilburg