Heel goed, alles keurig gedaan.

Sijm is zeer behulpzaam, zeer goed advies.

• Nazorg en Garantie

Vakkundige installatie, wederom prima tevreden.

Na onze verhuizing wederom ons door Sijm laten voorzien van panelen en een zonneboiler, alles vakkundig geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie

Duidelijk, goede service en snelle levering.

Als "nieuwkomers" in Hoorn hadden we nog geen ervaring met een installatiebedrijf hier. We hebben onze zonnepanelen en Heteluchtverwarming laten installeren door Sijm Technische Installatie, wat ons zeer goed is bevallen. Vanaf de voorlichting en offerte tot de installatie en de aftersale is alles prima verlopen. Prima voorgelicht en precies aan de afgesproken levertijd gehouden. We zijn blij met onze installatie en raden dit bedrijf zeker ook aan bij anderen.

• Nazorg en Garantie

Vlot prima en eerlijk geholpen.

Heldere uitleg en advies gekregen over het soort panelen, de installatie en de levervoorwaarden. Installatie ging vlot en prima binnen een dag werkte alles. Ook goede nazorg je kunt altijd bellen.

• Nazorg en Garantie

Goed praktisch ingesteld klein bedrijf - veel ervaring m.b.t. zonnepanelen

Eerst een offerte aangevraagd, die men degelijk heeft opgesteld met de prijzen van meerdere opties, waaruit gekozen kon worden. Installatie was binnen een halve dag gerealiseerd met interfaces naar de interne installatie en koppeling, opdat er via een App de opbrengsten gevolgd konden worden. Esthetisch vallen de panelen 'weg' in het dak - ziet er zeer fraai uit! Inmiddels draait de installatie alweer een half jaar tot volle tevredenheid.

Goed vakkundig vriendelijk prijzig

Wij hebben door Sijm Technische Installatie een hybride warmtepomp, CV en 8 zonnepanelen laten installeren. Ed Sijm is vriendelijk professioneel en weet waar ie het over heb. Hierdoor konden we nog wat aanpassen waar wij zelf nooit bij stil hadden gestaan. Hij is vooral bij de zonnepanelen iets duurder, maar dat is ook vanwege dat het stevigere panelen zijn.

Over Techniek Nederland