Klantgericht

Schumacher Techniek is een prettige partij voor ons om mee samen te werken. Adequaat, snel zonder aan kwaliteit in te boeten.

• Nazorg en Garantie

Jammer dat het lang duurde voor dat we aan de beurt waren, maar daarna ging alles zoals gepland.

Goed en professioneel

Kundig en neemt de tijd om het uit te leggen

Goede ervaring, prettig contact

Vanuit mijn huidige werk (account manager assurantien) Schumacher ingeschakeld voor een controle/inspectie van een elektrische installatie. Snelle opvolging keurige inspectie voldoende advies. Fijn bureau om zaken mee te doen. Aanrader!

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Zeer professioneel

goed geregeld

prima geregeld

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne collega om mee samen te werken.

Voor een groot NEN 3140 Scios 8 inspectie project heeft Arnold Schumacher van Schumacher Techniek Inspectie en Beheer voor ons een groot aantal inspecties uitgevoerd. Dit is naar groot tevredenheid gedaan. De kennis en kwaliteit van Arnold sluit naadloos aan eisen die wij als DVTadvies B.V. stellen aan onze werkzaamheden. Kort om een zeer betrouwbare samenwerkingspartner. Michel van den Heuvel DVTadvies B.V.

Goede en reele controle

Goede en naar mijn mening deskundige controle zonder poespas of flauwekul.

priema gedaan

oke

goede vlotte beoordeling

gecontroleerd met kennis van zaken

• Nazorg en Garantie

Met Schumacher Techniek kan je goede afspraken maken en luistert uitsekend naar de klant.

Schumacher Techniek heeft voor ons een inspectie uitgevoerd in de installatie van onze yard in Moerdijk. Dit is zeer professioneel uitgevoerd en met een heel goed en duidelijk onderbouwd rapport opgeleverd. Je kan goede afspraken maken en er wordt geluisterd naar de wens van de klant. Er wordt genoeg tijd vrij gemaakt om te luisteren wat resulteert in een fijne communicatie en samenwerking.

Jan Steenlaan 3

4907 RE Oosterhout nb