Werkelijk fantastisch gewerkt, topmonteur.

Was er ruim op tijd, en leverde keurig werk. De monteur ging pas weg toen alles perfect werkte.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service, vriendelijke en ervaren monteur. Tot de volgende keer.

Goede service, vriendelijke en ervaren monteur. Tot de volgende keer.

Goed geholpen.

We zijn zeer tevreden met de monteur die het onderhoud deed. Vragen werden goed beantwoord.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Op de afgesproken was er geen ketel

We hebben via de VVE de ketel besteld. Timing was belangrijk aangezien de afvoerkanalen aangepast moesten worden. De ketel moest geleverd en geplaatst worden op de dag vab aanpassing. Ketel was er niet. Het betekent dat we vier dagen zonder warm water en zonder verwarming hebben gezeten. Reactie van de heet Paymans was zeer lakoniek en weinig invoelend. Oh ja, nu zie ik het…de ketel us inderdaad besteld.

Ontbrekende deskundigheid

Wij wilden graag een verplaatsbare thermostaat aanschaffen en installeren Daarover hebben we vanaf het begin contact gehad met Romijnders. Helaas bleek dat ze hier totaal geen ervaring mee hadden en daardoor is het een buitengewoon moeizaam traject geworden, dat ruim 9 maanden heeft geduurd. De thermostaat functioneert nu, maar helaas zijn de meer geavanceerde functies niet beschikbaar. Had Romijnders maar meteen gezegd dat ze hier niets van weten...

• Nazorg en Garantie

Goede service en vakkundige medewerkers

Binnenkort verhuizen we naar buiten de regio Nijmegen en waar vind ik weer zo’n goed bedrijf? Romijnders Service doet zijn naam eer aan! Ik wil de medewerkers van Romijnders bedanken voor de deskundige service afgelopen jaren. Of het nu het onderhoudscontract van de cv-ketel betreft, de adviezen en uitvoering van de aanpassingen van de cvinstallatie in onze oude woning of reparatie van kapotte onderdelen, de medewerkers van de onderhoudsdienst, service Wonen of financiële administratie handelen professioneel, communiceren en werken met een hoog serviceniveau. Klasse! Van Charles tot Wesley tot Francis (en al die anderen achter de schermen) bedankt voor jullie goede service afgelopen jaren.

Lekkage knoppen cv-install. Geen offerte

Onderhoudsmonteur offerte gevraagd. Na 5 maanden telefoon dat een monteur beschikbaar is. Monteur zou materiaal bij zich hebben en klus zou 3 uren duren. Klopte niet. Duurde een uur om materiaal te halen. Dat uur staat gewoon op de rekening. Materiaalkosten niet inzichtelijk. Ik ben al jarenlang klant. Over uitvoering van dit werk niet tevreden.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Nieuwe CV ketel snel en vakkundig geïnstalleerd

Ondanks de de hoge temperatuur 10 juli heeft vrolijke monteur Laurens Rijsdam geheel volgens afspraak snel en vakkundig de CV-ketel geïnstalleerd.

Slecht gevoel onderhoudscontract

Een week na jaarlijkse onderhoudsbeurt in een keer geen warm water. Tijdens het oplossen daarvan de volgende constateringen: - waterdruk te laag - ontluchtingsventiel op ketel niet goed - pomp in ketel defect Dat zijn dus 3 verschillende items waarvan de eerste zo te zien is. Dat er iets over het hoofd wordt gezien bij een onderhoudsbeurt is niet goed maar nog een beetje te begrijpen maar het gaat hier om 3 verschillende zaken. Daarbij komt dat we weinig sporen van activiteit hebben gezien na de jaarlijkse onderhoudsbeurt (stof ligt er nog, alles droog). Dit is al de 2de keer dat het lijkt dat er erg weinig onderhoud is uitgevoerd tijdens de jaarlijkse onderhoudsbeurt. In dit geval levert het ons nog eens extra kosten op. Communicatie rond reparatie kon ook beter.

• Nazorg en Garantie

zeer slecht bij vraag via mail geen reactie

Ik heb gebeld voor een vraag kreeg niemand aan tel. Toen mail gestuurd na 4 dagen nog geen reactie

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Al jaren hebben we een prima contract, secure monteurs met verstand van zaken

• Nazorg en Garantie

Goede ervaring met servicemonteur.

Afspraak op tijd nagekomen, extra kosten voor (verplichte ?) APK was mij niet bekend, arbeidsloon per manuur EUR 78,20 excl. BTW valt niet mee.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De 4 sterren zeggen voldoende toch....

De 4 sterren zeggen voldoende

• Nazorg en Garantie N.v.t.

telefoniste akkoord met contractonderhoud. Toch dikke rekening spoedreparatie

Wij belden in paniek: knop gasfornuis afgebroken, gas staat aan! Ruim half uur in de wacht, telefoniste bevestigde "u hebt onderhoudscontract, dus komen we en dienst is gratis." Minder dan 10 min. werk, in rekening gebracht 45 minuten. Toch zeer hoge rekening (na 20.00 uur 50% extravoorijkosten!) Na telefonisch bezwaar 100 euro minder. Nog altijd 132 euro voor 10 seconden dicht draaien gasknop.

zeer goed onderhoud

deskundige onderhoudsmonteur

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

fantastische goede en flexibel service

Romijnders is het meest goede flexibel service bedrijf in deze tijd .

• Nazorg en Garantie

Bij Romijnders Service B.V. wordt de klant gezien!

Dat Romijnders Service B.V. goede onderhoudsservice biedt wisten we al. We hebben inmiddels ook ervaren dat men bij Romijnders Service B.V. de klant ziet en er bij vragen optimaal meegedacht wordt. Klanttevredenheid heeft men hoog in het vaandel!

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Zie hier onder

Prima service en montage alleen de facturering liet te wensen over

• Nazorg en Garantie

Geen Romijnders gezien bij mij thuis afgelopen jaren .

Moeilijk te beschijven : cv ketel doet het goed. Blijkbaar geen onderhoud nodig.

• Nazorg en Garantie

Beste Frans, U heeft gekozen voor een overeenkomst met 2-jaarlijks onderhoud. We zijn 4 oktober 2021 geweest en u staat in de planning voor september, hiervoor ontvangt u op korte termijn een schrijven. Wellicht had u beter eerst contact met ons op kunnen nemen i.p.v. direct een beoordeling te geven 😊.

Prima!

Onderhoudsbeurt voor de cv-ketel ging prima, keurig op tijd en netjes gewerkt. Na afloop zelfs nog advies van de monteur gekregen dat het verstandig is om de ketel op termijn te vervangen omdat onze ketel al op leeftijd is. Fijn om te weten zodat we hier al rekening mee kunnen houden.

• Nazorg en Garantie

Snel een afspraak, fijne monteur, eerlijk qua kosten !

Na eerste telefonisch contact snel een afspraak geregeld (ik had nog geen onderhoudscontract). Fijne monteur die ook op tijd kwam en alles in orde maakte voor een heel redelijk bedrag. Fijn om (weer) klant van Romijnders te zijn!

Waardeloos

Een offerte voor een nieuwe CV gevraagd, alle gevraagde informatie aangeleverd, en akkoord gegaan met hun offerte. Vervolgens hebben zij een afspraak gemaakt voor plaatsing op 3 juli. Daarna komen ze plotseling met allerlei aanvullende normen en eisen, terwijl het bedrijf sinds 2015 alle onderhoud uitvoert in dit appartementencomplex dus op de hoogte moet zijn met dit gebouw uit 2010. Deze informatie nooit met ons als Technische Commissie en met het bestuur Vve gedeeld. Kortom onbetrouwbare onderhoudspartner.

• Nazorg en Garantie

Beste John, wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze diensten. Onze collega die u hier mee kan helpen, neemt zo snel mogelijk contact met u op (hij is t/m 30 juni met vakantie). Excuses voor het ongemak, hopelijk dat we tot een goede oplossing kunnen komen. Met warme groet, Team Wonen

Goede inzet

Een aantal problemen met de cv ketel gehad vanaf begin maart tot half mei. Monteurs een keer of 7 geweest om uiteindelijk het probleem te vinden. Prima service.

• Nazorg en Garantie

CV ketel is heel netjes gemonteerd.

Er werd heel netjes en precies gewerkt. Uitleg gehad Kleine extra reparatie aan een radiator is opgemerkt in de CV ketel aanvraag en goed verholpen. Kleine correctie op verzoek uitgevoerd bij met aansluiten van de Thermostaat. We zijn er erg blij mee.

Waardeloos

In ben 45 jaar klant bij romijnders en heb een service contract Op 15 januari komt er een monteur thuis om een offerte uit te brengen voor een nieuwe cv ketel. 3 weken later niets gehoord en dus gebeld. Waar blijft mijn offerte? Antwoord = druk maar komt eraan. 2 weken later nog steeds geen offerte en dus mail gestuurd. Tot op de dag v vandaag: geen antwoord. 3 dagen later stort mijn cv ketel in. Helaas geen monteur beschikbaar zegt meneer Bloem ; ja ik moet 1 week wachten/ in de kou. Monteur die week later komt v de installatie is fantastisch. Via hem krijg ik een bos bloemen als troost. Had liever 1 week in de warmte gezeten.

Vijverlaan 9 6602 CX Wijchen

Over Romijnders Service B.V.

Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.

Over Techniek Nederland