Redelijk

Bijlagen, gescand door Gmail zijn door mij niet te openen. Daarom zou ik u vriendelijk willen verzoeken dit soort bijlagen niet meer naar mij te sturen. Met vriendelijke groeten, Mevrouw I. Diepen

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Zeer goed en klantvriendelijk

Vandaag kreeg ik Francis Orth aan de lijn omdat er iets niet klopte in de facturering. Zij was heel hulpvaardig en helder. Ze loste het probleem meteen daadkrachtig op. Zeer prettig contact, geeft vertrouwen in het bedrijf.

Zeer goeie service

Niet alleen het maken van de offerte voor een nieuwe CV-ketel ging snel, maar ook de plaatsing. Een leuke en gezellige monteur die alles prima fikste!

Uitstekende dienstverlening

We wilden klant worden, onze oude ketel ging kapot en ondanks grote winterdrukte werd er binnen 1 week een nieuwe ketel geïnstalleerd. Thomas, de jongeman die hiervoor kwam, had nogal wat tegenslagen (verkeerde en ontbrekende spullen). Hij moest meerdere keren rijden om spullen aan te schaffen. Zijn vrijdag verliep nogal frustrerend. Maar hij bleef zeer vriendelijk, legde alles uit, werkte door totdat het helemaal in orde was en ruimde daarna ook alles heel netjes op. Zeer tevreden dus. Ook met de nieuwe ketel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Slechte service en slechte monteur

Teveel slechte ervaringen gehad, apart mails voor gestuurd. Wij stoppen als klant

• Nazorg en Garantie

Rustig en vakkundig onderhoud.

De monteur heeft onderhoud uitgevoerd op een rustige en vakkundige manier. Vragen beantwoord en alles schoon achtergelaten.

Is goed

Mijn ervaring is goed

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super slecht, en veel te duur.

Ik heb een jaarlijks onderhouds contract van 166.euro. controle van ongeveer een half uur. Al 10 jaar of langer. Maar nu er onderhoud gepleegd moet worden moet je voorrijkosten betalen plus de monteur. Onderdelen begrijp ik dat je die moet betalen. Ik ga er vanuit dat ik alleen de kamerthermometer hoef betalen. Anders heeft een onderhoudscontract geen enkele zin. Er is nog meer fou gegaan met afspreken. Graag antwoord hoe dit opgelost gaat worden

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Nette afwerking

Goede monteur,net en vlug àlles afgewerkt.

X

Ik heb 2 minpunten De afspraak was om 7.30 maar kwamen om 8.45 Na 5 dagen lekkage in de ketel toen ik bede naar de storingsdienst toen heb ik bijna een uur in de wacht gestaan Ook had ik afgesproken met Nick over een thermostaat maar heb ook deze niet gekregen zelfs nog gemaild Vriendelijke gr Patricia vernes

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoe een bedrijf moet werken

Na dat ik in 7 weken 5 maal storing had van mijn cv ketel, kwam de storingsdienst op de zelfde dag van de laatste melding en heel slim, had al de vermoedelijke onderdelen mee genomen. Nu heb ik weer warm water en warmte in mijn huis.

• Nazorg en Garantie

Alleen jammer dat de montuur niet heeft gezegd dat deze reparatie voor eigen kosten is dat het niet bij mijn contract zit

prima bedrijf

keurig op tijd en vakkundig gerepareerd.

• Nazorg en Garantie

Fijne Service en netjes geholpen.

Toen ik belde over de storing van de kachel van de luchtverwarming werd ik netjes te woord gestaan en later ook door de monteur die kwam kijken wat er aan de hand was. Hij moest dingen bestellen en kwam daarna alles netjes maken. Zelfs de boiler ging ook nog stuk en heeft hij netjes gemaakt. Hij heeft zelfs een staalkachel achter gelaten waar ik best blij mee was. Die staalkachel is hier blijven staan terwijl ik die wel klaar gezet had om weer mee te nemen. De monteur was wat langerder bezig om het klaar te krijgen en heeft er niet zo gauw meer aan gedacht en ik op dat moment ook niet. Ik heb nog wel een mail naar jullie gedaan over de staalkachel dat die was blijven staan. Ik bewaar die wel tot jullie weer een keer komen.

Professioneel

Monteur kundig en communicatief.

meedenkend

Ik kreeg de tip om de pomp temperatuur afhankelijk te laten werken, Draait dus niet de hele zomer meer door. Scheelt veel stroom!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De monteur was vriendelijk en beleefd. De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Hele goede vakmensen, minder goede communicatie

Wij hebben vandaag een nieuwe CV ketel geplaatst gekregen door Marcel en Sven. Ontzettend fijn om zo goed geholpen te zijn door deze echte vakmensen! Goede uitleg, werken netjes, beleefd, oude ketel meegenomen. Een 10 voor dit onderdeel. De communicatie verliep nogal stroef helaas, veel verschillende afdelingen die niet altijd met elkaar communiceren. Idem voor de vele verschillende medewerkers die wij aan de telefoon hebben gehad. En niet altijd nagekomen belofte dat we zouden worden teruggebeld of een schriftelijke bevestiging van iets zouden krijgen. Dat is best jammer voor zo’n mooi bedrijf! Als dit onderdeel ook verbetert krijgt Romijnders, waar wij al heel lang klant zijn, ook een 10!

onproffesionele dienstverlening

zeer slechte communicatie, lekkage niet structueel verholpen, geen reactie op onze belletjes en mailtjes, dienstverlening onder de maat, wel hoge factuur sturen.

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden over nette werkwijze monteur

Zeer ontevreden

Wij hebben een onderhouds contract Goud Hierin zijn jaar onderhoud en onderdelen inbegrepen. Waarom stuurt u ons een nota van ca € 47. Tijdens jaaronderhoud op 30-10-23 heeft de monteur de ophanging van de klep afgebroken en volgens de andere monteur warm water op standby gezet dus geen warm water. Op vrijdag 3-11-23 is er een 2e monteur nodig geweest die de goede instelling heeft gemaakt. Op 3-11-23 heb ik telefonisch contact gehad over defect gemaakte ophanging. hierover zou ik maandag 6-11-23 worden geinformeerd ook dit is tot heden 8-11-23 niet gebeurt. ik ga nu opnieuw bellen.

• Nazorg en Garantie

Werkelijk fantastisch gewerkt, topmonteur.

Was er ruim op tijd, en leverde keurig werk. De monteur ging pas weg toen alles perfect werkte.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service, vriendelijke en ervaren monteur. Tot de volgende keer.

Goede service, vriendelijke en ervaren monteur. Tot de volgende keer.

Goed geholpen.

We zijn zeer tevreden met de monteur die het onderhoud deed. Vragen werden goed beantwoord.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Op de afgesproken was er geen ketel

We hebben via de VVE de ketel besteld. Timing was belangrijk aangezien de afvoerkanalen aangepast moesten worden. De ketel moest geleverd en geplaatst worden op de dag vab aanpassing. Ketel was er niet. Het betekent dat we vier dagen zonder warm water en zonder verwarming hebben gezeten. Reactie van de heet Paymans was zeer lakoniek en weinig invoelend. Oh ja, nu zie ik het…de ketel us inderdaad besteld.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Romijnders Service B.V.

Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.

Over Techniek Nederland