Installatie is prima verlopen zeer tevreden over de panelen

Netjes gewerkt de monteurs

• Nazorg en Garantie

Geleverd wat is beloofd, maximale opbrengst.

In oktober 2021 offerte aangevraagd, meerdere leveranciers aangeschreven, maar uiteindelijk voor return-on-energy gekozen. De reden was de overzichtelijke offerte met duidelijk overzicht. Na de schouw in december, zijn de panelen al half februari vakkundig geplaatst en aangesloten op de meter. Binnen een halve dag, geheel werkend, zonder problemen. Ons huis uit 1928 met franse kap is voorzien van 8 panelen met omvormer op de kruipzolder. De geschatte opbrengst per hoeveelheid zonne-uren is ruim behaald!

• Nazorg en Garantie

Kon niet beter. Zeer aan te raden

Een maand geleden zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Zeer tevreden over de werkzaamheden en de mannen die het hebben uitgevoerd. Prima mannen. Zeer netjes werk. Goede uitleg over wat er ging gebeuren. Niets was teveel. Ook vooraf regelmatig contact en informatie over wat en hoe alles ging gebeuren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Nette vakkundige goed op elkaar ingespeelde ploeg. Gemaakte afspraken worden goed nagekomen

• Nazorg en Garantie

Korte lijnen. Altijd direct antwoord en/of uitleg. Zeer vriendelijke VAKmensen.

Als een zonnetje.

Zeer tevreden met de installatie van onze zonnepanelen. Goede communicatie. Doen wat ze beloven. Zeer nette installatie.

• Nazorg en Garantie

Van A tot Z goed geregeld. Vriendelijk, servicegericht en vakmensen.

serviceverlening zoals het moet

Uitstekend contact met de backoffice (Marijn). Servicegericht, goede uitleg en meedenken met de klant. De installatie op de afgesproken dag, snel, vakkundig en netjes gewerkt en alles opgeruimd. Prima werk!

Positief

Van af het eerste contact met Koen van der Mark was een klik om voor uw bedrijf" Return on Energy "te kiezen. Zijn advies over de omvormers en de mogelijkheden van de plaatsing en het aantal zonnepanelen was doorslaggevend. De installatie was op de afgesproken datum en uur begonnen. Heel netjes gewerkt en vakkundig geïnstalleerd. Alles werkt prima, wij zijn heel tevreden.

Vriendelijk, klantgericht en professioneel

Van het begin tot het einde in het proces enorm professioneel en klantgericht geholpen door Marijn van return in energy. Door een aparte opstelling op mijn schuur moest er even een creatieve oplossing worden bedacht en Marijn heeft goed meegedacht: super!

Mooie panelen, duidelijke communicatie

Na een zee aan offertes van veel zonnepanelen-leveranciers blijven plakken bij Return in energie; ruime keuze aan formaten en hoeveelheid vermogen, meer dan bij andere aanbieders. Altijd bereikbaar voor NOG een vraag, of nog 10 extra vragen en ze nemen ook echt de tijd voor je. We zijn erg gelukkig met onze panelen en vinden Return on Energie een leuk en fijn bedrijf om mee te werken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

We zijn zeer tevreden .zowel bij het adviseren voor welke panelen het beste bij ons passen, als bij de plaatsing .erg netjes allemaal. Zeker aan te raden .

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed contact en antwoorden op vragen. Installatie op afgesproken datum moest vanwege wind en regen afgebroken worden. Helaas waren er daarna wat leveringsproblemen met de Growatt omvormer. Maar alles is binnen 2 weken na de afgesproken datum alsnog door vakkundige , vriendelijke monteurs netjes geïnstalleerd. Alles werkt perfect ! We bevelen dit bedrijf van harte aan.

Goed bedrijf

Snel reagerend, duidelijke offerte, diverse opties besproken en voorgelegd. Invm leveringsproblemen panelen werd er naar een alternatief gezocht binnen de afgesproken tijd. Uitvoering netjes, deskundig en veilig. Kan het bij iedereen aanraden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed advies snel en netjes geplaatst

Na een helder en duidelijk advies, werden de panelen vrij snel geplaatst. Dat is vandaag gebeurt. Keurige mensen die snel en netjes gewerkt hebben. Duidelijke uitleg. Kortom heeel tevreden

Top bedrijf

Vanaf het eerste contact met Return on Energie werd mijn vertrouwen in dit bedrijf bevestigd. Wat een vakmanschap en vriendelijkheid. De mannen die het werk verrichten waren op elkaar ingespeeld. Kon duidelijk zien dat ze plezier in het werk hadden. Geen rauwdouwers maar specialisten die bovendien alles schoon achter lieten. Ook werkte ze constant door zonder stress. Zeer aan te bevelen. Twee dagen daarna werd ik zelfs nog door het bedrijf gebeld met de vraag of alles nog naar wens was. Deels overmacht, kon eerder gemaakte leverings afspraak niet door gaan, daarom één sterretje minder in de beoordeling.

Afspraak is afspraak

Alles is volgens de afspraken gelopen. De panelen leveren volop energie. BTW teruggave is binnen. Al met al ben ik een tevreden klant.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima service, alles goed en snel geregeld

Vanaf het eerste contact alles prima Installateurs die netjes werkten

• Nazorg en Garantie

Hadden wat problemen met de bekabeling maar dat is netjes opgelost.

Prima service. Alles goed geregeld

Bedrijf is goed bereikbaar bij vragen. Duidelijke afspraken. Prima service. Ik ben erg tevreden

Perfect bedrijf,goede service

Heel goed geholpen door dit bedrijf. We kregen heel goed informatie van Marijn. Afspraken zijn netjes afgehandeld. Ons ervaring is zeer positief.

Zeer tevreden over Return on Energy

Hele traject van aanvraag tot plaatsing, duidelijke communicatie, afspraken nakomen en buitengewoon vriendelijk. Zeer zeker aan te bevelen!

Uitstekende Zonnepanelen-installatiebedrijf

Het zou fijn zijn als alle bedrijven zo klantvriendelijk zouden zijn als Return on Energy en zijn medewerkers. Afspraken werden altijd nagekomen, er werd op de juiste momenten nagebeld. We kregen alle tijd om een beslissing over de zonnepanelen te nemen en de installatie verliep snel en netjes. We zijn erg blij met de 8 zonnepanelen die op het platte dak liggen. De meterkast werd ook correct aangepast en de nazorg was heel goed.

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden over return on energy

Wij zijn perfect geholpen door Return on Energy. Vriendelijke mensen, van verkoop, planning tot installateurs. Goede prijs/kwaliteit (heb 5 verschillende offertes gehad). Prima nazorg, bellen keurig op of alles naar wens is verlopen en of er nog vragen zijn. Onze panelen draaien op volle toeren en dat kunnen we via een app op onze mobiel mooi bijhouden. Alleen afspraken nakomen niet de volle score gegeven. De installatie duurde uiteindelijk langer omdat de omvormer niet leverbaar was. Niet helemaal hun schuld, goed opgelost.

• Nazorg en Garantie

Zeer betrouwbaar bedrijf met aardige mensen

Duidelijke offerte Goede uitleg Bekwaam personeel Doen wat ze beloven. Kan ze iedereen aanbevelen

Over Techniek Nederland