Vakkundig en zeer professioneel.

Alles volgens afspraak. Zeer vakbekwame mensen die ook nog eens de rommel netjes opruimen Telefonisch goed bereikbaar, met vriendelijke, hulpvaardige mensen. Proces van verkoop/advisering tot plaatsing verloopt vlekkeloos.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geweldig alles voldoet aan mijn wensen.

Vanaf het eerste contact met Marijn, tot het opleveren van de installatie is alles is alles naar wens verlopen. De technische schouw volgde al zeer snel, door vakbekwame personen. Bij vragen direct antwoord via mail en whatsApp. De installatie dag was zelfs nog 3 weken eerder als gepland. De installatie is door vakbekwame personen gemonteerd en afgeleverd. Het weer zit even tegen, maar ook met deze dagen leveren ze panelen nog behoorlijk wat op.

Uitmuntend

Installatie overtrof mijn stoutste verwachtingen vanwege mijn kwetsbare holle oud Hollandse dakpannen van mijn Rijksmonument. Had van te voren circa 650 soortgelijke dakpannen op Marktplaats gekocht. Ze hebben 6 dakpannen vervangen. Mijn dak was absoluut niet strak maar de 34 dakpannen liggen kaarsrecht. Kon niet beter. Daarnaast verloopt alles precies zoals van te voren is afgesproken. Super hardwerkende monteurs. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen als je zonnepanelen wenst. Hoop dat de installatie het 25 jaar technische gezien volhoudt. We gaan het zien.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professioneel van begin tot eind.

We hebben allemaal wel eens verhalen gehoord van kennissen over cowboy zonnepanelen bedrijfjes welke een paar tientjes goedkoper zijn met veel ellende. Mijn ervaring met Return On Energy is als volgt: Professioneel van begin tot eind. -Voortraject: Begin 2022 contact gehad met Marijn, welke rustig de tijd neemt voor al u vragen en het simpel houdt zonder al die verkooppraatjes. -Installatie: April 2022, binnen paar uur geplaatst. Mannen gingen vakkundig en veilig te werk. App op mijn telefoon laten installeren en weg waren ze. -Gebruiksfase: Na anderhalf jaar 0 problemen. Momenteel zijn we aan het verhuizen en dacht brutaal 'even' Marijn op te bellen voor zonnepanelen, tot mijn verbazing wist hij nog precies wie ik was. Je bent hier geen nummertje. Je betaald een tientje meer, maar daar krijg je kwaliteit voor terug! Mvg Rick.

Perfect en snel uitgevoerd

Vandaag zijn mijn zonnepanelen geïnstalleerd. Ik ben heel tevreden over de professionele, snelle, vakkundige en vriendelijke werkwijze. Alle tijd werd genomen om alle vragen te beantwoorden. De installatie verliep snel en adequaat en na 4,5 uur werd de eerste stroom opgewekt. Bedankt!

ik ben super tevreden.

Na een gesprek met de vertegenwoordiger ( vriendelijk en met kennis van zaken) hebben wij besloten zonnepanelen te laten plaatsen door Return on Energy. De plaatsing werd gedaan door 3 uiterst vriendelijke en vakbekwame monteurs die heel netjes werkten. na de plaatsing werd e.e.a. uitgelegd wat heel fijn was. Ook moet gezegd dat de klantenservice welke goed te bereiken is mij zeer behulpzaam is geweest bij diverse vragen. kortom zeer tevreden en een aanrader voor wie nog zoekend is naar een goed installatiebedrijf van zonnepanelen.

• Nazorg en Garantie

Fijne samenwerken, alle afspraken nagekomen!

Van advies tot offerte, schouw en installatie, een prima ervaring met Return on Energy. Warm aanbevolen!

• Nazorg en Garantie

Probleemloos zonnepanelen op mijn dak.

Dit bedrijf werd geadviseerd door de WoonWijzerWinkel in Rotterdam. Na aanvraag offerte werd snel contact opgenomen en volgde een duidelijke uitleg over de diverse mogelijkheden. Hierna volgde een duidelijke offerte. Na opdracht werd alles volgens de afgesproken planning afgehandeld. De montage werd netjes en in goed overleg uitgevoerd. Inmiddels werken de panelen een maand en voldoen volledig aan de verwachting.

Zeer prettige vakmensen bij Return on Energy

Al bij t eerste telefonische gesprek met Marijn een goede indruk gekregen Daarna was t wel even wachten tot de zonnepanelen geplaatst werden maar het was druk zei Marijn De monteurs hebben de aanleg prima en naar onze wensen uitgevoerd Ook prettig contact met Jeroen van de servicedesk over een ons account Top!!

Professioneel en snel geïnstalleerd

Return On Energy aanbevolen door vrienden die zelf al goede ervaringen had met dit bedrijf. Onze ervaring was eveneens dat het bedrijf zeer professioneel te werk gaat, goede communicatie vooraf en installatie van 13 panelen op 3 verschillende locaties rond mijn huis uitgevoerd in 6 uur waarbij 2 man de installatie zelf deden en een derde zich bezig hield met kabel management en aansluiten in de meterkast. Vlak voor de installatie gratis nog een upgrade gekregen met 5 kW per paneel en upgrade van de micro omvormers. Na installatie een goede uitleg over de werking gekregen. Inmiddels liggen de panelen sinds 2 mei en hier al lekker van kunnen profiteren. Kortom zou ik zeker ook Return On Energy bij anderen aanbevelen.

Vaklui

Werken zeer netjes en komen afspraken na. Heel erg blij met het resultaat.

• Nazorg en Garantie

Komen alle afspraken, van Offerte & Advies t/m de facturatie na.

Na een paar bedrijven gesproken te hebben, was de keuze voor RoE snel gemaakt. Onze adviseur, Koen van der Mark, luistert goed en komt met goede adviezen m.b.t. de wensen. Na het eerste gesprek volgt een duidelijke offerte waarin alle afspraken zijn vastgelegd en wat de vervolgstappen zijn nadat je akkoord bent met de offerte, zoals de technische schouw, installatie en nazorg. Bij tussentijdse vragen, wordt er snel gereageerd en wordt eventueel de offerte aangepast, ook als Koen een keer niet op de zaak is. Alle afspraken worden bij RoE goed vastgelegd en collega's kunnen het daardoor direct overnemen en eventueel de gegevens bijwerken. De installatie is verricht door een stel zeer vriendelijke, kundige en hardwerkende monteurs, die ze nooit uit dienst moeten laten gaan. Na de installatie werkte het systeem direct en daarna volgde pas de factuur. RoE werkt niet met aanbetalingen, maar stuurt de volledige factuur pas na afloop van de met succes uitgevoerde werkzaamheden. Er zijn bedrijven die een aanbetaling willen en dat is voor ons direct een knock-out criterium voor het geval zo'n bedrijf tussentijds failliet gaat. Kortom, het hele traject met RoE is ons uitstekend bevallen en ik kan ze van harte aanbevelen. Koen, Eric en Marijn, nogmaals bedankt!

Zonnig!

Ik ben absoluut verbluft door de fantastische service en resultaten bij de installatie van onze zonnepanelen door Return on Energy. Het team was professioneel, efficiënt en vriendelijk. Allereerst was het advies dat we kregen van Marijn ongeëvenaard. Hij nam de tijd om ons volledig te informeren over de voordelen van zonne-energie, de verschillende panelen en omvormers die beschikbaar waren en hoe ons systeem zou worden aangepast aan onze specifieke energiebehoeften. Hij beantwoordde geduldig al onze vragen en zorgde ervoor dat we alle nodige informatie hadden om een weloverwogen beslissing te nemen. De panelen zijn perfect geplaatst en we hebben inmiddels aanzienlijke besparingen op onze energierekening opgemerkt. De klantenservice was uitstekend, met voortdurende ondersteuning en snelle antwoorden op onze vragen. Naast de professionele installatie zijn we ook onder de indruk van de real-time inzage in ons energieverbruik en de opwekking via hun handige app. Het is fascinerend om te zien hoeveel groene energie onze panelen genereren en hoe we ons eigen verbruik kunnen optimaliseren. Ik beveel Return on Energy ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar zonnepanelen. Ze hebben onze verwachtingen overtroffen en we zijn erg tevreden met hun diensten.

• Nazorg en Garantie

Het complete plaatje wat je eigenlijk zou moeten verwachten

Na veel contact te hebben gehad met meerdere partijen al snel een heel goed gevoel overgehouden aan het contact met Return On Energy. Dan nog... kun je tegenwoordig in deze markt alsnog slecht geholpen worden. Echter gebeurde dit totaal niet, het contact met Marijn verliep heel soepel, constant meedenken, betere panelen aangeboden krijgen, meerdere opties ontvangen met daarbij een hele duidelijke uitleg welke opties er waren. Ook bij de technische schouw en de montage waren het vakmensen, klantvriendelijk en gewoon een hele goede ervaring bij deze partij!

• Nazorg en Garantie

Heel prettig in communicatie, denken mee en goede prijs- kwaliteit verhouding.

Tussen aanschaf en plaatsing zaten een aantal maanden. In die tussenliggende periode goed bereikbaar voor vragen. Op de dag van plaatsen werd er door de monteurs goed met ons meegedacht en alles werd overlegd. Omdat onze kruipkelder vol ligt met isolatieparels, is er een creatieve oplossing bedacht om de bedrading netjes via de buitenkant van de gevel te laten lopen. Men nam de tijd en werkte zorgvuldig. Zeer bekwaam bedrijf met een hoge klantvriendelijkheid. We zijn blij met de panelen, een echte aanrader dus!

Helemaal tevreden

De installatie is volgens plan verlopen. De monteurs hebben zeer zorgvuldig en netjes gewerkt, zowel op het dak als binnen. De kabel van de omvormer op zolder (2e verdieping) naar de meterkast (begane grond) is keurig onzichtbaar door kasten en plafonds getrokken.

Helemaal goed

Uitgebreid en helder advies, transparante communicatie, snel reagerend, a-kwaliteit, terzakekundig, vriendelijke en vakbekwame medewerkers, uitstekende service en ga zo maar door. Wij zijn heel tevreden met onze zonnepanelen. Kortom: top!

• Nazorg en Garantie

Deskundig, goede kwaliteit en uitstekende service.

Na onze aanvraag een hele overzichtelijk en deskundige offerte ontvangen. Er wordt meegedacht over de mogelijkheden en de wensen als klant. Na het akkoord komt er een monteur langs voor een 1ste schouw. Daar kan je ook wensen overleggen. De installatie is keurig netjes verlopen. Helemaal volgens afspraak tijdens de schouw. Het nazorg wordt ook goed afgehandeld, BTW teruggave en het monitoren van de panelen. Deze mensen zijn echt specialisten in zonnepanelen. En kwaliteit heeft nou eenmaal zijn prijs. Bij ons functioneren de panelen eigenlijk zonder enig omkijken. We krijgen een mooi maand overzicht via de mail en via de app kunnen we alles goed in de gaten houden. Een echte aanrader. Ga zo door Return On Energy.

• Nazorg en Garantie

Vanaf het 1e kontakt zeer tevreden over het verloop van offerte t/m plaatsing.

Via de Woonwijzerwinkel/R'dam-RDM in contact met R-O-E. Snelle 1e reactie en prettig 1e contact (Marijn Thijsse). Na uitwisseling locatiegegevens en locatiewensen volgde per omgaande het advies met bijbehorende offerte. Na accoord offerte werd de levering op datum gepland (december 2022). Op de geplande datum is de levering uitgevoerd, incl. de vervanging van de meterkast. Tussentijds contact met R-O-E verliep vlot en via korte lijnen. Ook de montageploeg (3 man) werkte alles probleemloos en naar tevredenheid af. Kortom: de hele operatie liep van A-Z op rolletjes en is een aanbeveling waard. Op nazorg en garantie is tot op heden nog geen beroep gedaan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super klantvriendelijk en bekwame mensen

Van offerte tot instalatie was in een woord super. Martijn is de man die je moet hebben. Altijd benaderbaar bij vragen wn meedenkend. Hewft zelf geattendeerd op subsidie vanuit de gemeente. En de installatiedag.. perfect.. klantvriendelijk en aardige jongens ( al heb ik ze gepaaid met pizza en croissantjes) aan het einde van de dag netjes alle rommel opgeruimd en gecontroleerd of alles goed functioneerde. Dikke pluim voor Return on Energy

• Nazorg en Garantie

Return On Energy maakt haar naam waar!

Samen met tientallen buren heb ik zonnepanelen aangeschaft bij Return on Energy. Door het Buurkracht team zijn diverse leveranciers gevraagd een offerte uit te brengen, deze zijn met elkaar vergeleken en als beste kwam Return on Energy uit onze eigen woonplaats uit de bus: snelle, open communicatie, goede prijs, zelfs korting, goede communicatie ook richting de kopers en ze kwamen hun afspraken na. Door schaarste duurde het wel maanden voordat de panelen geplaatst konden worden. Op de dag van levering verliep alles soepel. In een ochtend waren de panelen op het platte dak gelegd, aangesloten met een speciaal kastje op een al bestaande aparte groep, groep verzwaard in de meterkast, app gedownload, het zonnetje ging ook schijnen en alles werkt perfect. Bedankt Return on Energy medewerkers. Nu nog wat meer zonnige dagen, voor de zonnepanelen maar vooral voor ons zelf!!

Prima gedaan.

Zowel telefonisch en de monteurs is alles prima verlopen.. Op alle vragen kregen we duidelijke antwoorden. De monteurs waren vriendelijk en hebben netjes gewerkt en geen rommel achter gelaten. Wij zijn zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Goed advies en perfecte uitvoeren

Goed en duidelijk advies vanaf eerste contact. Uitvoering geheel volgens afspraak en snel geplaatst. Ben er zeer tevreden over.

Betrokken en professioneel

Wij hadden eigenlijk geen kennis van zonnepanelen en kwamen niet veel verder dan zwarte vlakken op het dak, met of zonder strepen, wij zochten dus een bedrijf dat A. daadwerkelijk van informatie voorziet en B. je ook blijft volgen en ondersteunen in je keuzes. Wij troffen een wirwar aan bedrijven, die allemaal gouden zonnige bergen energie beloofden, maar die het al vrij snel af lieten weten wanneer het op daadwerkelijk contact en ondersteuning aan kwam. Behalve dan bij Return on energy. Bij iedere vraag via de mail gesteld, werden wij vrijwel direct teruggebeld. Ongekend eigenlijk, of misschien gewoon wel ‘normaal’. Wat ook bijzonder prettig was, was dat wij 1 contactpersoon hadden, die werkelijk alle moeite heeft genomen. Het installeren van de zonnepanelen vonden wij ook een spannend gebeuren. Hoe gaat dat, wat is nodig, kan dat zomaar op je dak, waait ‘t er niet af en hoe gaat het met de aansluitingen op je energienetwerk. Allemaal vragen die we konden stellen. Gelukkig kregen we akkoord en werd er vol vertrouwen gestart met het leggen van de panelen. Ook dat was even spannend. 3 keurige mannen hadden in mum van tijd een steiger neergezet en vlogen dak op en dak af, trokken draden door de kruipzolder, installeerden een kastje op de zolder en in de meterkast en binnen 1 ochtend konden wij gelukzalig :-) constateren dat de meter (nog een oude) terugliep. We hebben ook een app. Daarop kunnen wij precies bijhouden hoeveel energie wij zelf opwekken. Het maakt een beetje trots als je ziet wat je binnenhaalt. Wel verslavend overigens zo’n app, want zowel echtgenoot als ik kijken erg regelmatig naar onze zonnepaneel productie. We hebben zelfs ‘nazorg’ gekregen. Niet voor die app verslaving, maar om te vragen of alles naar wens is gegaan. Door dezelfde contactpersoon. Ik kon alleen maar vertellen dat we zeer tevreden zijn. En oh ja, of we nog meer panelen zouden kunnen leggen. Dat kon en dat doen we dan zeker weer bij Return on energy!

Vlotte snelle service

Monteurs waren op tijd alles verliep soepel. Alles werkt naar behoren.

Fennaweg 29

2991 ZA Barendrecht