Goede ervaring.

Alles netjes geïnstalleerd en ook alle vooraf afgesproken zaken goed geregeld.

Blije klant

Return on Energy heeft ons prima geholpen. Alles is keurig volgens afspraak geleverd en ook de mannen die de panelen hebben geplaatst hebben prima werk afgeleverd.

• Nazorg en Garantie

Alle prima en keurig geregeld.

Tevreden met het aanleggen van de zonnepanelen door Return on Energy, prettige samenwerking, in mijn ogen vakkundig personeel, want een andere ondernemer stond op maandagmorgen voor de deur met alle onderdelen en zij zagen het niet zitten, hier te ingewikkeld. Bij Return on Energy geen problemen, keurig verzorgd en ik ben dubbel blij als de zon schijnt.

Super service

Zeer tevreden ! Super geholpen met advies. Alles netjes en snel geplaatst Zeker een aanrader !

In 1 dag prima geregeld

De zonnepanelen werden in 1 dag gelegd door aardige monteurs.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer goede communicatie, en vakkundige installatie

Zeer tevreden over installatie en informatie over de zonnepanelen.

Totaal alles goed verlopen

Prima service en installatie

Afspraak over prijs wordt nagekomen zonder verrassingen achteraf. BTW teruggave wordt ook keurig verzorgd zonder extra kosten. En de installatie is netjes gedaan. Het was bij mij moeilijk om met een kabel van zolder naar de meterkast te gaan maar is keurig opgelost door de installateurs.

• Nazorg en Garantie

Prima service en snelle reactie op vragen

Prima ervaring en snelle service. Zeer snelle reactie bij het aanvragen en bewerken van een offerte door zeer deskundige mensen. Op de dag van plaatsing waren de heren op de afgesproken tijd ter plaatse en hebben ze vlot en zeer netjes gewerkt. Goede uitleg en een werkende installatie achter gelaten.

• Nazorg en Garantie

Alles snel en vakkundig geregeld

Vriendelijk personeel, aandacht voor veiligheid. Alles goed uitgelegd. In 1 woord Top. Ik kan ze dan ook zeker aan bevelen.

Toppers !!

Prima service, vanaf telefonisch contact tot monteren van de zonnepanelen, vriendelijk personeel, snelle montage

Bereikbaar, flexibel, betaalbaar

Om te beginnen kan je elk moment van de dag iemand bereiken met de telefoon om eea te kunnnen overleggen. ze hebben alle afspraken stips nagekomen en zijn ook nog eens altijd vriendelijk. ( Ze zijn ook nog eens de goedkoopste uit 5 offertes)

• Nazorg en Garantie

Wat ze beloven komen ze na

Top werk geleverd Administratief super geregeld. Top bedrijf.

Doen wat ze beloven !

Vele aanbieders beoordeeld en vergeleken in het onbekende van zonnepanelen. Doorslag heeft gegeven dat Return on Energy doen wat ze beloven en komen hun afspraak na. Eerlijk advies !

• Nazorg en Garantie

Nette en vriendelijke mensen. Vanaf het eerste contact tot aan de installatie een goede service. Alle vragen en twijfels werden beantwoord.

• Nazorg en Garantie

Twijfels weggenomen in wirwar van aanbieders

Reeds enige tijd was ik bezig om mij te verdiepen in aanschaf van zonnepanelen op ons nieuwbouwhuis met warmtepomp omdat dit wel bij elkaar hoort. Via Ver. Eigen Huis een aanbieding gehad dat het niet echt was, te standaard zonder visie. Na vele offertes (bijna allen gelijkend) kreeg ik een eerste offerte van Return on Energy die een persoonlijke toon had en een duidelijke offerte. Deze partij uitgenodigd en Marijn kwam de schouw doen, goed gesprek gehad en uitgelegd wat de wensen zijn. Hierna nog wel twee offertes bij Marijn gevraagd om verschillende opstellingen, panelen en omvormer te vergelijken voor mijn situatie waarbij onze keuze steeds duidelijker werd. Vorige week geplaatst in 1 dag door een goede ploeg monteurs, ook dat klopte gewoon, vriendelijk, deskundig en goede taakverdeling. Ik heb nu een opstelling op het dak liggen die past, ruimte voor Velux ramen, voldoende opbrengst en klaar voor de toekomst. Afgelopen dagen de eerste KwH gedownload uit de zon en het werkt gewoon goed, nu hopen op vele zonnige dagen!

• Nazorg en Garantie

Bereikbaarheid gaat verbeterd worden.

Ik heb problemen met de warmtepomp die ik bij return on Energy heb gekocht. Op dinsdag 23 november gebeld en krijg daar een medewerker aan de lijn die mij niet kan helpen, maar er wordt belooft dat ik terug gebeld wordt. Na enkele dagen is een monteur lang geweest om de problemen op te lossen

tevreden

op tijd volgens afspraak ,aardige werklui. snel aan het werk bij na geen tijd voor de koffie, goede uit leg hoe het werkt alles meegenomen van de verpakking netjes top lui aan te bevelen

• Nazorg en Garantie

Dit bedrijf denkt mee over oplossingen

In het begin was er een probleem met het systeem, maar dat hebben ze keurig opgepakt en snel opgelost. Ze hielden ons systeem zelf in de gaten en namen zelf contact met ons op.

perfect !

Uitstekende voorlichting over het gebruik van zonnepanelen; zeer professioneel; vakkundige montage door vriendelijk personeel. Samengevat : DOEN

• Nazorg en Garantie

Van begin tot eind uitstekend!!!

1e gesprek met Marijn voor de aanschaf van zonnepanelen was erg fijn. Het contact met dit bedrijf gaf voor ons de doorslag. Wordt goed meegedacht en verdere communicatie verloopt heel goed. Goede prijs/ kwaliteit. Installatie netjes en vakkundig. Kortom zeker een aanrader!

UITERMATE TEVREDEN .

zeer vakbekwame monteurs die goed ,snel en zeer netjes werken . instalatie op dak en zolder om door een ringetje te halen . uitleg over werking omvormer op zolder perfect . oplevering werkplek 100% schoon . geen kabel door het huis maar via buitenzijde op aanraden monteur zodat je er zowel binnen als buiten niets van ziet ,uitstekend . monteurs allemaal zeer vriendelijk en hulpvaardig .

Professioneel

Goede en prettige communicatie met een professionele club die hun afspraken na komen.

Kort gezegd; Fantastisch!

Vanaf het begin, tot aan het plaatsen van de panelen zijn we super geholpen. We zijn naar tevredenheid geholpen

Experienced team

Het installatie ging zonder problemen en vlot

Over Techniek Nederland