Alles netjes en prima verlopen

Mijn kontakt met iris was super makkelijk via watts app,snelle reacties,plaatsen en installeren ook super vlot en goed verlopen ,door zeer aardige nederlands sprekende jongens,die alles duidelijk hebben uitgelegd,kortom zeer tevreden!

Toppie.

Dinsdag 23 januari zijn ze gelegd de zonnepanelen vroeg men na afloop of ik een review wilde schrijven. Nou dat wilde ik wel, maar ik hou het wel kort het was in een woord toppie.

Uitstekend!

Via mijn schoonzus kwam ik bij jullie terecht! We hadden via whatsapp contact en ik was erg te spreken over de snelle reacties die ik ontving van Marijn! Na het akkoord geven van de offerte werden de panelen binnen 1,5 maand geplaatst! Tevens kregen zowel mijn schoonzus als ik een extra korting van 75€! Win/win! Ben heel tevreden over jullie klantenservice en de vakkundigheid van de installateurs! Ik beveel jullie dan ook zeker aan!

• Nazorg en Garantie

Supertevreden, niet verder zoeken!!!

Vanaf het eerste contact tot einde project ben ik zeer correct en erg netjes behandeld.Ik heb nog drie buren in hetzelfde blok meegekregen om ook in zee te gaan met Return on Energy. Daardoor een nog beter prijs... Vandaag worden bij de laatste buurman de panelen geïnstalleerd. ROE is niet de goedkoopste maar zeker ook niet te duur..Ik ging voor de beste keuze en het gevoel bij ROE was ook erg goed. Geen dwingende praktijken zoals bijvoorbeeld bij zonneplan.nl. Rob en Koen zijn toppers en het montageteam verdient ook mijn complimenten! Zij hebben geen showroom (daar betaalt u uiteindelijk meer voor) maar ik mocht komen kijken in de werkplaats waar ik de verschillende panelen en systemen heb mogen zien en alles werd netjes uitgelegd. Het montagesteun is erg vriendelijk en werkt netjes.Ik kan het weten want ik werk zelf aan hoog- en laagspanninginstallaties. Mensen, ga niet op zoek naar de goedkoopste (cowboys) maar kies dit bedrijf als u een mooi en veilig A-kwaliteit set op uw dak wilt hebben.Zij monteren ook maar op één adres per dag dus geen stress en gehaast om naar de volgende klus te moeten,zij nemen gewoon de tijd om het erg netjes te doen. GEWOON EEN AANRADER!!

Alles perfect geregeld

In december 2022 heb ik een ander zonnepanelen bedrijf opdracht gegeven om bij mij zonnepanelen te plaatsen. Nadat ze voor de vijfde keer niet zijn komen opdagen was ik er klaar mee. Ik had niks aanbetaald dus een aangetekende brief en mail gestuurd en inmiddels waren ze al failliet dat ik geen zaken met hun wilde doen. Mijn buurman vertelde mij dat hij goede ervaring had met Return Energie, Hij stuurde een appje naar Iris van de Kamp en nog geen half uur later had ik haar aan de lijn en voor de volgende dag een afspraak. Zij heeft het bekeken en een offerte gemaakt. Ik moest nog twee weken wachten hoe het zou lopen met het andere bedrijf maar dat was geen probleem. Iris belde na twee weken of ik al wat wist. Daarna de offerte aangepast en definitief opdracht gegeven voor het plaatsen van 8 zonnepanelen. 20 november om acht uur stonden de monteurs voor de deur, een keurige bedrijfsauto en nette monteurs die ook de veiligheid voorschriften aanhouden door een goede stelling neer te zetten. Na een aantal uren zaten de panelen op dak en werd mij alles netjes uitgelegd. Ik ben zeer tevreden over Return Energie en beveel dit bedrijf zeker aan als u op zoek bent naar zonnepanelen. Ik bedank hierbij de medewerkers van Return Energie voor het goede werk wat zij geleverd hebben van begin tot het eind.

• Nazorg en Garantie

Van begin tot eind van het traject hoge mate deskundigheid

De advisering over de aanschaf van zonnepanelen is professioneel en klantvriendelijk verlopen. De voorbereidende werkzaamheden en het installeren van de zonnepanelen is gedaan door 2 monteurs die zeer professioneel, deskundig en erg klantvriendelijk te werk zijn gegaan. Daarnaast was hun onderlinge samenwerking opvallend goed en lag het werktempo hoog. De uitleg over de werking van de enphase gateway was helder en begrijpelijk.

geheel conform afspraak

vanaf offerte tot oplevering heb ik met deskundige en vriendelijke mensen te maken gehad welke alles tot in de puntjes uitgevoerd hebben

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Deskundige en klantvriendelijke installatie.

Installatie zoals afgesproken. Deskundige en klantvriendelijke installateurs die zoveel mogelijk naar de wensen van de klant hebben gewerkt en voor de beste oplossingen van problemen hebben gezorgd.

zeer klantvriendelijk

komen afspraken na, laten de boel netjes achter, leveren vakwerk

Dikke 10 voor ReturnonEnergy

Prima installatie van onze 17 zonnepanelen. Super monteurs die zeer netjes en snel werken. Ondanks dat kabel onder het huis door moest was dit geen probleem. Het is altijd maar afwachten hoe het proces loopt van offerte tot installatie. Veel reviews gelezen van andere bedrijven waar je niet vrolijk van word. En de reviews van ReturnonEnergywaren stuk voor stuk goed. We zijn blij dat we een goede keuze gemaakt hebben. Ga zo door zou ik zeggen!! Werkelijk een top bedrijf.

Geen woorden maar daden

Na een aantal negatieve ervaringen met andere bedrijven die panelen aanbieden (veel geschreeuw en weinig wol) een openbaring om via Iris van de Kamp met Return on Energy te werken. Kreeg een professioneel advies inclusief de aanpassingen aan de meterkast. Door mijn enthousiasme was dit ook voor een aantal buren reden om met Return on Energy in zee te gaan. Kwamen op de dag van plaatsing exact op tijd en de panelen en nieuwe meterkast zijn volgens afspraak en vakkundig geplaatst. Alles digitaal gekoppeld, uitgelegd en werkt prima. After sales ook goed geregeld en na een aantal dagen ontving ik pas de factuur. Een nummer één aanrader voor mensen die van een goede communicatie, kwaliteit, vakmanschap en betrouwbaarheid verzekerd willen zijn.

• Nazorg en Garantie

Snel en vakkundig en prijswaardig.

Na veel zoeken kwam Return on Energy voor ons als beste uit de bus. Ook de kwaliteit van de panelen speelde een rol. Goede communicatie, en juiste voorbereiding heeft de geholpen een snelle plaatsing. Goede en gezellige monteurs. Werken netjes en veilig. En aanrader voor aanschaf van de zonnepanelen.

• Nazorg en Garantie

Op vrijdag 22 september hebben wij onze zonnepanelen geïnstalleerd gekregen van return to energie, bij de offerte opmaak en 2x wijzigen tussentijds superfijn en vriendelijke geholpen door koen van de mark. We moesten wel ff wachten zo druk was het op de planning, maar dat was voor ons geen probleem, ik denk dan maar als ze het heel druk hebben zal het een goed bedrijf zijn. Op vrijdagochtend kwamen de 2 mannen netjes op tijd, ze gingen gelijk aan de slag, ik had koffie gegeven maar die was al koud voor ze pauze namen, dus nieuwe gezet en gezegd zeggen jullie maar als je tijd hebt. Alles keurig in orde gemaakt op het dak, daarna vanaf zolder door onze slaapkamer keurig netjes de bedrading weggewerkt langs de verwarming buizen. Super netjes alles weer opgeruimd daarna. Als laatste nog samen met mij de app geïnstalleerd om de voortgang te kunnen volgen. Wij zijn super tevreden en zullen zeker als wij nog andere dingen gaan doen die zij aanbieden bij hun terug komen.

Prima bedrijf - Maken afspraken waar

Mijn hele rit van de eerste offertes tot aan de plaatsing is simpelweg positief te noemen. Contacten en uitleg over de offertes zijn helder en duidelijk. De schouw voorafgaand aan de plaatsing is heel prettig om aan de techneut nog vragen te stellen en te overleggen wat handig is om bepaalde zaken als het ware 'weg te werken' De monteurs waren kundig en werkten hard en zondermeer heel netjes. Had je vragen werd alles uitgelegd. Fijn bedrijf!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima klantgerichte en professionele aanpak

Onze opdracht was 16 panelen met stoppenkast. Die zijn naar alle tevredenheid probleemloos en vlot geïnstalleerd. Het contact met de verkopers en tijdens de schouw was heel prettig. Er was altijd plek voor wat extra uitleg. Ook het contact met de jongens van de installatie was prima, met een prettige oplevering. Ze hebben het werk zeker niet gehaast gedaan, maar gewoon goed. De wachttijd vanaf accepteren offerte tot installatie was wat lang (5 mnd), maar dat ligt ook aan de markt van tegenwoordig. Zeker aan te raden

Professioneel en betrouwbare ervaring

Het aanschaffen van zonnepanelen is in de voorbereiding lastig omdat communicatie in het begin op afstand verloopt. Bij Return On Energy merkte ik dat de medewerker wist waarover hij sprak en niet alleen voor de grootste omzet ging. Na lang wikken en wegen was het moment daar dat er een opdracht gegeven kon worden ROE was niet de goedkoopste maar had wel de juiste certificaten en kenmerken als lid van Techniek NL. Na opdracht is er ter plaatse iemand komen inmeten, waarna de installatie zelf (na een paar maanden) keurig op de geplande datum snel en vakkundig is aangebracht. De begeleiding en nazorg verdient ook een pluim. Denk hierbij aan de instructie m.b.t. melding teruglevering energie, de handleiding van de app en de "vriendenbonus" welke direct na uitvoering door ROE is opgepakt. Na een paar weken werd ik nog gebeld of er nog vragen zijn en alles goed is verlopen. Eindigend in het verzoek om een review te plaatsen. Geen moeite natuurlijk na zo'n positieve ervaring. :-)

Dik tevreden!

Meteen vanaf het begin fijn contact gehad met Rob. De installatie verliep soepel dankzij een goede voorbereiding en uiteraard door de vakkundige en zeer vriendelijke mannen die de panelen netjes op het dak hebben bevestigd. Bedankt team Return On Energy!

• Nazorg en Garantie

Uitstekend bedrijf en vakmensen.

Het offertetraject verliep al soepel en helder. Het advieswerk was ook uitstekend. Sinds half augustus 2023 zijn de zonnepanelen geplaatst. Werkelijk prima en aardige vakmensen hebben alles netjes in orde gemaakt. Alles werkt perfekt en geen gedoe over van alles en nogwat. Conclusie:. Een prima en betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen. Bedankt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Eerlijke informatie en vakkundige advies en vooral goed meedenken met de klant !

In eerste instantie zelf flink wat uitzoekwerk gedaan en daarna met diverse bedrijven contact gehad. Ik kreeg het beste gevoel (kennis van zaken en advies) bij ROE na enkele gesprekken met hun adviseur Koen van der Mark. Sommige aanbieders van zonnepaneelsystemen lieten op hun sites merken over veel kennis en vele mogelijkheden van leveren van systemen te beschikken, maar bij contact met hun adviseurs bleek dat meestal niet het geval en bleek het ‘verkopen’ belangrijker dan het meedenken om de klant een goed en degelijk systeem te leveren wat het beste bij zijn wensen past. Voor- en nadelen werden, indien nodig, eerlijk benoemd, zodat een goede keuze wat betreft (type, merk etc.) panelen en (micro)omvormers door mij gemaakt kon worden. Ik kreeg een scherpe offerte voor een systeem dat geheel aan mijn wensen voldeed. Op mijn (vele) vragen werd supersnel en uitgebreid antwoord gegeven. RoE werkt niet met aanbetalingen (zoals de meeste andere aanbieders), maar stuurt de volledige factuur pas na afloop van de met succes uitgevoerde werkzaamheden. Dat was voor mij eveneens een belangrijk criterium voor het geval zo'n bedrijf tussentijds mogelijk failliet zou gaan. Ruim 6 weken voor de geplande installatie werd ik gebeld dat er een ‘gaatje’ in hun planning was ontstaan, waardoor ze de installatie eerder konden uitvoeren. Ze (3 man) kwamen exact op de afgesproken tijd. Het zijn ontzettend goede en harde werkers. Ondanks het warme en zonnige weer waren ze maar heel moeilijk van het dak af te krijgen voor drinken en koeken. Alles werd keurig opgeruimd achtergelaten en al het afval werd door hen meegenomen. Het systeem met de micro-omvormers werkt uitstekend waardoor een optimale opbrengst wordt verkregen en de opvolging ervan (zeker in het begin natuurlijk) is haast verslavend (oppassen dus !!). Al met al ben ik uitermate tevreden over het hele traject van advies, offerte en installatie en kan ROE dus van harte aanbevelen. Nogmaals bedankt en met vriendelijke groet, Bert

Afspraken worden nagekomen

Ben door Rob goed geholpen. Zijn altijd goed bereikbaar en behulpzaam. Komen de afspraken na en als grote verassing is er een gaatje vrijgekomen. In plaats van oktober hebben we in augustus al de zonnepanelen op ons dak. Mooie producten en heel vakkundig geïnstalleerd. De heren neem echt hun tijd voor de installatie en raffelen niks af. Gaan pas weg als het goed is. Top gedaan en helemaal tevreden!

• Nazorg en Garantie

Zeer prettig, professioneel en betrouwbaar.

We hebben zonnepanelen laten installeren via Return on Energy. Erg prettig geholpen, van het begin af aan. Eerlijke informatie over de mogelijke configuraties, zonder pushy gedrag naar de duurdere oplossingen. Na een eerste gesprek over onze wensen de mogelijkheden gekregen en dan tijd om er even zelf rustig naar te kijken. Vlot en soepel contact over de installatiedatum en uiteindelijk zelfs met een mazzeltje wat eerder dan gepland de zonnepanelen geïnstalleerd gekregen. Ook de installateurs waren erg netjes en vriendelijk: op tijd, alles in goed overleg, niet met vieze schoenen naar binnen gelopen ofzo en zelfs netjes opgeruimd. In één woord chic! Inmiddels zijn we lekker aan het terugleveren aan onze energieleverancier. Uiteindelijk nog netjes een belletje gekregen als nazorg of we helemaal tevreden zijn: ja. Als kers op de taart hoorde ik ook nog van mijn buurman - degene die mij naar dit bedrijf verwezen had - dat hij de €75,- als vergoeding voor mond-tot-mond reclame direct ontvangen heeft, zonder dat hij hier ook maar iets voor heeft hoeven doen/ vragen. Dit is het soort bedrijf waar ik graag zaken mee doe: leveren kwaliteit, doen wat ze zeggen en dit alles in goede samenspraak. Kunnen vele anderen nog wat van leren!

• Nazorg en Garantie

ROE zorgt voor het zonnetje in…………uhh…………op het huis!

De offerte was maatwerk, snel en foutloos opgesteld en werd ook opgevolgd om vragen te beantwoorden. De schouw was professioneel en met mogelijkheid tot persoonlijke inbreng. De installatie werd vlekkeloos uitgevoerd en de heren namen alle tijd om uit te leggen waarom, hoe en wat! Alle afspraken werden van begin tot eind perfect nagekomen. Gezien deze stralende review denkt u misschien dat ik aandelen heb in ROE! Helaas…………………

Topbedrijf

Zeer scherpe offerte, waarin helder beschreven is wat de klant kan verwachten. Bedrijf werkt netjes (en schoon) en verzorgt hun levering zoals geoffreerd, zonder allerlei (verborgen) poespas en ruimt al het (extra verpakkings)materiaal keurig op.

Dat was goed geregeld.

Op de eerste mooie dag na een aantal regenachtige dagen was het zover. De bus van Return on Energy reed voor, de zonnepanelen werden geplaatst. Alsof het zo moest zijn, zelfs het weer werkte mee. Over het voortraject alleen maar lovende woorden, alles werd duidelijk en zonder nonsens uitgelegd en besproken. Ook over de uitvoering ben ik zeer tevreden, de mannen waren op de afgesproken dag en op tijd aanwezig en hebben de klus in record tijd geklaard. Aan alles zag je dat het een vakkundig en ingewerkt team was. Ook bij het installeren van de app was er hulp en uitleg. Kort samen gevat, alleen maar lof voor de mensen van Return on Energy. Als je zo je werk blijft doen, heb je geen reclame nodig. Dan komen de klanten vanzelf. En ik geniet nu nog meer als het mooi weer is .

• Nazorg en Garantie

Vakkundig en zeer professioneel.

Alles volgens afspraak. Zeer vakbekwame mensen die ook nog eens de rommel netjes opruimen Telefonisch goed bereikbaar, met vriendelijke, hulpvaardige mensen. Proces van verkoop/advisering tot plaatsing verloopt vlekkeloos.

Over Techniek Nederland