Goed vakbekwaam bedrijf met uitstekende service!

Nette prijs aangeboden en op korte termijn hadden ze tijd. Zeer professioneel personeel die weten wat ze aan het doen zijn. Alles zeer vlot en netjes verlopen. Je kon merken dat ze al jaren in de zonnepanelen zitten. Ook bij vragen achteraf nemen ze de tijd voor je! Kan niet anders zeggen, aanrader.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service en snelle plaatsing

Zowel het voortraject als de installatie zijn goed en vlot verlopen. Vakkundige installateurs die flink doorwerken. Het duurde alleen 2 weken voordat de app goed werkte maar dat is niet zo belangrijk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima ervaring bij gehele procedures

Van af het allereerste contact prima begeleiding en snelle levering keurig afgewerkt door vriendelijk personeel. Zeer tevreden.

Uitermate tevreden

Gehele traject van offerte tot en met installatie is op zeer nette en professionele wijze uitgevoerd. Had van begin af aan een erg goed gevoel bij Return On Energy en dat bleek zeer terecht. Offerte begin juli ontvangen en installatie is begin oktober naar volle tevredenheid uitgevoerd. Vragen tijdens het offerte-traject en technische schouw zijn vriendelijk, helder en duidelijk beantwoord en installateurs hebben de installatie zeer professioneel, netjes en volledig uitgevoerd. Kortom, uitermate tevreden en kan Return On Energy zeker aanbevelen.

Goede service en communicatie

Vanaf het begin een fijne en duidelijke communicatie waarbij onze vragen goed zijn beantwoord. Ook fijn dat je elke keer dezelfde medewerker aan de telefoon hebt zodat deze geheel op de hoogte is van de situatie. De monteurs hebben erg netjes gewerkt en hebben meegedacht om de bekabeling zo netjes mogelijk weg te werken (ze zijn de gehele kruipruimte doorgekropen!). Ook hebben ze in de meterkast alles netjes aangesloten.

• Nazorg en Garantie

Heldere communicatie en prima prijs!

Zeer prettig contact gehad met dit bedrijf, alle afspraken zijn nagekomen!

heel tevreden

We zijn heel tevreden over onze aankoop. We ontvingen een duidelijke offerte en toelichting van Marijn Thijsse. Na offerte acceptatie volgde een professionele schouw waarin mogelijkheden en onmogelijkheden duidelijk werden aangegeven. De installatie en ingebruikname zijn exact op de afgesproken datum uitgevoerd. We zijn heel tevreden over het resultaat en de after sales service.

• Nazorg en Garantie

Heel blij met onze zonnepanelen. Goed advies gekregen . Was zo geregeld allemaal. Deskundig, vriendelijk en afspraak is afspraak. Installatie is ook goed gegaan en bij vragen na de installatie is geen probleem..

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf , goede service.

Klant vriendelijke mensen en prima voorlichting.Een leerbedrijf met vakbekwamen mensen.

Geweldig gegaan

We hadden 5 offertes opgevraagd bij diverse aanbieders. Return On Energy reageerde dezelfde middag nog. Rob had een goed verhaal en na alle vragen beantwoord te hebben gekregen, had ik dezelfde dag ook de offerte al in de mail. Van de overige 4 heb ik nooit meer iets gehoord. Na akkoord gegeven te hebben op de offerte, kwam ook al een schouwingsdatum en plaatsing van de panelen zou binnen twee maanden al gerealiseerd kunnen worden. De schouwing verliep prettig en vlot. No nonsens, lekker doorgaan. Op 28 oktober Zou dan de plaatsing zijn maar omdat er een gaatje was gevallen belde ze of ze eerder mochten komen. 10 oktober om 8:00 stonden ze voor de deur en om 12:15 waren ze klaar. Nette heren, netjes en veilig gewerkt (steiger en valbeveiliging), keurig afgewerkt en alles opgeruimd en netjes achtergelaten. TOPPERS BEDANKT.

heel tevreden

vriendelijk geholpen en alles netjes afgewerkt zeer tevreden

zeker tevreden!

ik heb veel tijd besteed aan het zoeken naar de meest geschikte aanbieder. Return On Energy, Rob, heeft echt geholpen met het vinden van de juiste oplossing. Ik heb voor Return On Energy gekozen omdat ze veel verschillende maten en systemen hebben en goede prijzen die het meest logisch waren - mixen en matchen is ook mogelijk. de inspectie verliep snel en zeer informatief. de installatie is zeer goed verlopen, ze hebben zelfs meerdere dakpannen vervangen die al beschadigd waren. de teams waren allemaal beleefd, vriendelijk en enthousiast om te helpen. Ik kan hun diensten aanbevelen.

Meer dan tevreden

Onze zonnepanelen liggen erop. Het team wat ze heeft geplaatst werkte netjes, was meedenkend en ontzettend aardig. Wij hebben jullie aan meerdere mensen aanbevolen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ze hebben mooi werk geleverd. Super tevreden!!

• Nazorg en Garantie

Alles volgens afspraak en zeer flexibel als er achteraf aanpassingen nodig zijn

Na eerste contact met de sales afdeling een offerte ontvangen. Zelf daarna nog aanpassingen doorgegeven en die werden gelijk aangepast in een nieuwe overeenkomst gezet, die een half uur later al in de mail zat. Niet van dat gaat niet of dat moet later, nee gewoon aanpassen en zelfs de planning voor installatie gelijk aanpassen. Je weet dus direkt waar je aan toe bent. Installatie is super verlopen zeer vakkundige nette mensen die alles in 1 dag installeren. We hadden wel wat problemen met de gegevens in de app , maar die zijn weer snel opgelost door de mensen op kantoor. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

Goede levering van zonnepanelen

Na het opvragen van offerte waren de zonnepanelen op korte termijn geplaatst. De monteurs hebben dit keurig gedaan, en hebben alles netjes achtergelaten. Alleen de nazorg liet wat te wensen over, niet zo snelle reactie op de mails als voor de plaatsing.

• Nazorg en Garantie

Installatie is prima verlopen zeer tevreden over de panelen

Netjes gewerkt de monteurs

• Nazorg en Garantie

Geleverd wat is beloofd, maximale opbrengst.

In oktober 2021 offerte aangevraagd, meerdere leveranciers aangeschreven, maar uiteindelijk voor return-on-energy gekozen. De reden was de overzichtelijke offerte met duidelijk overzicht. Na de schouw in december, zijn de panelen al half februari vakkundig geplaatst en aangesloten op de meter. Binnen een halve dag, geheel werkend, zonder problemen. Ons huis uit 1928 met franse kap is voorzien van 8 panelen met omvormer op de kruipzolder. De geschatte opbrengst per hoeveelheid zonne-uren is ruim behaald!

• Nazorg en Garantie

Kon niet beter. Zeer aan te raden

Een maand geleden zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Zeer tevreden over de werkzaamheden en de mannen die het hebben uitgevoerd. Prima mannen. Zeer netjes werk. Goede uitleg over wat er ging gebeuren. Niets was teveel. Ook vooraf regelmatig contact en informatie over wat en hoe alles ging gebeuren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Nette vakkundige goed op elkaar ingespeelde ploeg. Gemaakte afspraken worden goed nagekomen

• Nazorg en Garantie

Korte lijnen. Altijd direct antwoord en/of uitleg. Zeer vriendelijke VAKmensen.

Als een zonnetje.

Zeer tevreden met de installatie van onze zonnepanelen. Goede communicatie. Doen wat ze beloven. Zeer nette installatie.

Uitstekende service

Van A tot Z goed geregeld. Vriendelijk, servicegericht en vakmensen.

serviceverlening zoals het moet

Uitstekend contact met de backoffice (Marijn). Servicegericht, goede uitleg en meedenken met de klant. De installatie op de afgesproken dag, snel, vakkundig en netjes gewerkt en alles opgeruimd. Prima werk!

Positief

Van af het eerste contact met Koen van der Mark was een klik om voor uw bedrijf" Return on Energy "te kiezen. Zijn advies over de omvormers en de mogelijkheden van de plaatsing en het aantal zonnepanelen was doorslaggevend. De installatie was op de afgesproken datum en uur begonnen. Heel netjes gewerkt en vakkundig geïnstalleerd. Alles werkt prima, wij zijn heel tevreden.

Over Techniek Nederland