We zijn zeer tevreden .zowel bij het adviseren voor welke panelen het beste bij ons passen, als bij de plaatsing .erg netjes allemaal. Zeker aan te raden .

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed contact en antwoorden op vragen. Installatie op afgesproken datum moest vanwege wind en regen afgebroken worden. Helaas waren er daarna wat leveringsproblemen met de Growatt omvormer. Maar alles is binnen 2 weken na de afgesproken datum alsnog door vakkundige , vriendelijke monteurs netjes geïnstalleerd. Alles werkt perfect ! We bevelen dit bedrijf van harte aan.

Goed bedrijf

Snel reagerend, duidelijke offerte, diverse opties besproken en voorgelegd. Invm leveringsproblemen panelen werd er naar een alternatief gezocht binnen de afgesproken tijd. Uitvoering netjes, deskundig en veilig. Kan het bij iedereen aanraden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed advies snel en netjes geplaatst

Na een helder en duidelijk advies, werden de panelen vrij snel geplaatst. Dat is vandaag gebeurt. Keurige mensen die snel en netjes gewerkt hebben. Duidelijke uitleg. Kortom heeel tevreden

Top bedrijf

Vanaf het eerste contact met Return on Energie werd mijn vertrouwen in dit bedrijf bevestigd. Wat een vakmanschap en vriendelijkheid. De mannen die het werk verrichten waren op elkaar ingespeeld. Kon duidelijk zien dat ze plezier in het werk hadden. Geen rauwdouwers maar specialisten die bovendien alles schoon achter lieten. Ook werkte ze constant door zonder stress. Zeer aan te bevelen. Twee dagen daarna werd ik zelfs nog door het bedrijf gebeld met de vraag of alles nog naar wens was. Deels overmacht, kon eerder gemaakte leverings afspraak niet door gaan, daarom één sterretje minder in de beoordeling.

Afspraak is afspraak

Alles is volgens de afspraken gelopen. De panelen leveren volop energie. BTW teruggave is binnen. Al met al ben ik een tevreden klant.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima service, alles goed en snel geregeld

Vanaf het eerste contact alles prima Installateurs die netjes werkten

• Nazorg en Garantie

Hadden wat problemen met de bekabeling maar dat is netjes opgelost.

Prima service. Alles goed geregeld

Bedrijf is goed bereikbaar bij vragen. Duidelijke afspraken. Prima service. Ik ben erg tevreden

Perfect bedrijf,goede service

Heel goed geholpen door dit bedrijf. We kregen heel goed informatie van Marijn. Afspraken zijn netjes afgehandeld. Ons ervaring is zeer positief.

Zeer tevreden over Return on Energy

Hele traject van aanvraag tot plaatsing, duidelijke communicatie, afspraken nakomen en buitengewoon vriendelijk. Zeer zeker aan te bevelen!

Uitstekende Zonnepanelen-installatiebedrijf

Het zou fijn zijn als alle bedrijven zo klantvriendelijk zouden zijn als Return on Energy en zijn medewerkers. Afspraken werden altijd nagekomen, er werd op de juiste momenten nagebeld. We kregen alle tijd om een beslissing over de zonnepanelen te nemen en de installatie verliep snel en netjes. We zijn erg blij met de 8 zonnepanelen die op het platte dak liggen. De meterkast werd ook correct aangepast en de nazorg was heel goed.

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden over return on energy

Wij zijn perfect geholpen door Return on Energy. Vriendelijke mensen, van verkoop, planning tot installateurs. Goede prijs/kwaliteit (heb 5 verschillende offertes gehad). Prima nazorg, bellen keurig op of alles naar wens is verlopen en of er nog vragen zijn. Onze panelen draaien op volle toeren en dat kunnen we via een app op onze mobiel mooi bijhouden. Alleen afspraken nakomen niet de volle score gegeven. De installatie duurde uiteindelijk langer omdat de omvormer niet leverbaar was. Niet helemaal hun schuld, goed opgelost.

• Nazorg en Garantie

Zeer betrouwbaar bedrijf met aardige mensen

Duidelijke offerte Goede uitleg Bekwaam personeel Doen wat ze beloven. Kan ze iedereen aanbevelen

• Nazorg en Garantie

Goede ervaring van begin tot eind. Zeer tevreden. Kan ze van harte aanbevelen.

briljant

De allereerste keer dat de vertegenwoordiger bij in thuis kwam hadden wij gelijk een prettig gevoel. De offerte werd goed uitgelegd en naar onze wensen telkens aangepast. De monteurs waren ook erg vriendelijk, beleefd en werkten heel erg netjes.

Zeer betrouwbaar en correcte afhandeling

Meegedaan met collectieve inkoopactie zonnepanelen. Vanaf contact tot aan installatie perfecte afhandeling. Schouwing en installatie netjes afgewerkt door betrokken monteurs.

Zeer betrouwbaar en correcte afhandeling

• Nazorg en Garantie

Duidelijk, eerlijk, doen wat ze beloven

Vanaf het eerste contact een goed gevoel. Informatieniveau is prima. Installatie zou 2 mei gaan plaatsvinden maar kon vervroegd worden naar 24 maart. Zeer correcte, hardwerkende en vakbekwame installateurs. Alles werkend achtergelaten. Had verschillende offertes maar Return on Energy stak er echt boven uit. Nazorg fijn door even een belletje of alles goed was gegaan. Garantie nog niet aan de orde, werkt tot nu toe perfect.

• Nazorg en Garantie

Wat vooraf is aangegen/beloofd is volledig nagekomen

Het gehele project werd voortvarend en vakkundig in een halve dag uitgevoerd, nagenoeg perfect. Wat er voor mij uitsprong was hoe adequaat werd gereageerd op een klein foutje. Bij het boren voor een kabeldoorvoer werd de waterleiding naar de buitenkraan geraakt met als gevolg een kleine lekkage. Binnen de dag kwam een technicus langs die dit mankement perfect hersteld.

Alles pima geregeld

Zowel het advies, contact, plaatsing en nazorg van onze zonnepanelen prima geregeld. Snel geplaatst door vriendelijke vakmensen.

• Nazorg en Garantie

In zeer korte tijd alles naar wens geïnstalleerd

Lekker snel klaar, vriendelijke vakmensen.Aanrader!!!

• Nazorg en Garantie

Uitstekend, deskundig advies en uitvoering m.b.t. onze zonnepanelen

Voor zowel het advies, contact, uitvoering en nazorg m.b.t. onze zonnepanelen een uitstekende score voor dit bedrijf. Zeker aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie

Top team qua sales, voorschouw, installatie en aftersales!

Een zonnige ervaring als deze, verdient aanbeveling bij geïnteresseerden!

• Nazorg en Garantie

Prettige, snelle en goede service

Onze wensen werden snel omgezet in een plan en de nodige aanpassingen werden dezelfde dag om gezet in een nieuwe offerte. Een vakkundig en vriendelijk team heeft in ongeveer 4 uurtjes de installatie opgeleverd.

Over Techniek Nederland