vriendelijke medwerker

vriendelijke medwerker

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Chaotisch en bizar slechte communicatie

Al meermaals gehad dat er ineens een paar monteurs op de stoep stonden zonder dat wij hier vooraf over geinformeerd waren. Laatst moesten zelfs ineens alle lampen uit een uur lang (!) in onze sportschool. Wij hebben betalende leden die het recht hebben om 24/7 te komen trainen. Wanneer dit dan ineens niet kan zonder het van te voren aan te kondigen omdat de lampen uit gaan is dit niet echt te verantwoorden vanuit onze kant. Er zijn tal van voorbeelden op te noemen waarbij we extreem teleurgesteld zijn geweest in Radiair. Vanaf het moment dat we begonnen met het bouwen van onze sportschool tot aan het onderhoudscontract.

• Nazorg en Garantie

Goedemiddag, Voor het werktuigbouwkundig onderhoud hebben wij netjes vooraf de aanmelding verzorgd. Echter is dit bij de elektrotechnische installatie niet juist gedaan. Het proces is zo ingericht dat dit extra aandacht heeft vanuit ons. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

enigszins teleurgesteld

gemaakte afspraken worden niet nagekomen. correspondentie hierover wordt niet beantwoord. te snelle conclusies over hetgeen niet in orde zou zijn. herstellen en vervolgens vaststellen dat het niet de juiste ingreep was.

• Nazorg en Garantie

Goedemorgen, Hartelijk dank voor het uw beoordeling. Inmiddels heeft u contact gehad met onze bedrijfsleider en zijn er goede afspraken gemaakt voor in het vervolg om op deze manier onenigheden te voorkomen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

zeer vakbekwaam bedrijf

Komen hun afspraken altijd na en leveren kwalitatief zeer goed werk. Wij zijn bezig met het realiseren van een nieuwbouw huis. Ze denken goed mee en geven ons de juiste adviezen.

• Nazorg en Garantie

Netjes gewerkt en duidelijk in advies

Prettige mensen om mee te werken.

• Nazorg en Garantie

Bellen niet terug, reageren niet op mail

Wij hadden hulp nodig voor een schakelaar en unto aansluiting, na een paar keer bellen eindelijk een monteur gekomen maar kon het niet oplossen daar moet iemand anders voor komen, 2 keer nog gebeld maar geen reactie , na 7 maanden wel een factuur voor een filter vervangen ?? Weer gemaild na een maand nog geen reactie ?

• Nazorg en Garantie

Goedemiddag, Wij hebben uw voicemail ingesproken om uw ervaring te bespreken. Hopelijk hebben wij snel contact met u. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Wij hebben goede ervaringen

zoals het hoort he

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Weten waar ze het over hebben

Fijne monteur rustig en beleefd

Traag, communicatief zwak, duur

Lekkage aan toevoer cv gemeld op 4 mei, gerepareerd op 25 mei, na initiatief klant. Monteur was er op 4 mei snel bij maar had het materiaal niet bij zich, moest uitgezocht of het in voorraad was of besteld moest worden. Op 10 mei per mail een "advies" ontvangen met een raming van de kosten, zonder de vermelding dat dit ter goedkeuring geretourneerd moest worden. Na contact hierover met Patricia Verdouw heb ik 16 mei per mail goedkeuring verleend. Na opnieuw een herinneringsmail van mijn kant is het uiteindelijk tot een afspraak gekomen. Op 25 mei heeft de monteur het euvel verholpen, materiaal: simpele koppeling, tijdsduur: 20 minuten. De rekening van 338,84 euro (die niet gespecificeerd is op arbeidsloon, materiaalkosten enz.) vind ik disproportioneel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goedemiddag, Voor de bouwvak hebben wij telefonisch contact gehad om uw ervaring te bespreken en hierin het een en ander afgestemd. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Teleurstellend

Eerste keer dat de monteur komt, kan hij niks vinden. Euvel niet verholpen. Tweede keer komt er een andere monteur die wel een versleten onderdeel constateert. Vervolgens vervangt hij het, waarmee het euvel weliswaar is verholpen. Maar de opgegeven arbeidsduur en daarmee de rekening staan in geen verhouding tot de feitelijke werkzaamheden. Vervolgens krijg ik pas na een half jaar een factuur.

Goed geregeld

Alles wordt altijd netjes geregeld je hoeft zelf nergens achter aan te gaan top

• Nazorg en Garantie

afspraken worden goed nagekomen en uitgevoerd.

afspraken worden goed nagekomen en uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Nette monteurs altijd keurig op tijd

Monteurs zijn altijd op tijd, werken netjes en hebben verstand van zaken.

Over hetalgemeen goed

Er is maar een minpunt: Als ik een afspraak maak moet die wel op het tijdstip uitgevoerd worden en niet vergeten worden of zo maar op de langebaan geschoven worden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor het invullen van de review en de positieve beoordeling. Wij hebben nagekeken wat hier de oorzaak van is, omdat dit niet gebruikelijk is. In 2021 is het onderhoud inderdaad niet uitgevoerd. Dit was tevens het coronajaar, waardoor er meer met onderhoud is geschoven i.v.m. regelgeving. Daarnaast komen onze monteurs op meerdere adressen per dag waardoor zij een groter risico vormden voor de verspreiding. De Service coördinator is van uw wens qua planning van uw onderhoud op de hoogte en zal dit, net als dit jaar, in de gaten houden. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Alle punten hieronder zijn prima. Afspraken zijn snel te maken via de altijd vriendelijke en servicegerichte telefoniste. De monteur is altijd op tijd en al even vriendelijk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

goed service bedrijf die onze klanten met installatie problemen helpt

betrouwbaar en goed service bedrijf die ook duidelijk aangeven als iets niet voldoet aan de wettelijke eisen en onze klanten terzijde staan met het zoeken naar de juiste oplossing voor hun installatie en situatie.

Goede vakman, vriendelijke service

Monteur heeft goed meegedacht over al dan niet verplaatsen warmwaterpaneel op het dak ivm plaatsen zonnepanelen, bovenop het onderhoud vd ketel

• Nazorg en Garantie

Kllantvriendelijk contact bij schademelding.

Goede telefonische bereikbaarheid, snelle afhandeling en vriendelijk personeel.

Ervaring goed

Ervaring goed

Snell

Klantvriendelijk en duidelijk

Alles was naar wens

• Nazorg en Garantie

Hulpvaardig en netjes. Ook beleefd en vriendelijk.

Ambachtsweg 11

3411 MJ Lopik

Over Radiair Service B.V.

Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.

Over Techniek Nederland