netjes en professioneel

netjes en professioneel

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ben tevreden over de werkzaamheden

De monteur was was beleefd en werkte goed.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Elk jaar vindt er onderhoud plaats aan onze cv ketel. Prima vaklui. snel en doeltreffend.

Keurige en vakkundige medewerkers

Vlot geholpen aan de telefoon en op korte termijn afspraak kunnen maken, waarna werkzaamheden keurig, vlot en netjes zijn uitgevoerd

prima onderhoud

de jaarlijkse onderhoudsbeurt is goed uitgevoerd.

Goed bedrijf

Goeie service betrouwbaar . Al jaren mijn onderhoud aan de cv ketel. Doen ze netjes en professioneel.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke mensen aan de telefoon, Prima dat er een jaarherinnering gestuurd wordt Laten alles netjes achter I

Perfecte service.

Als ruim 50 jaar klant van Radiair. Professioneel en breed scala aan diensten.

• Nazorg en Garantie

Afspraak maken via e mail ging goed. Snelle reactie. Het bezoek aan huis was netjes

.Top

Hele goede service en altijd snelle reactie. Bedankt

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Al jaren komt Radiair voor onderhoud aan de ketel. Geen klachten!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel vriendelijk en makkelijk in de omgang

Robin is altijd vriendelijk en professioneel

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

De communicatie was niet goed

Tijdens de jaarcontrole werd verteld dat alles goed was. Maar de rekening vertelde anders. Jammer. Verder kregen we een aanmaning, maar hadden de eerste rekening nooit ontvangen. Op de vraag wanneer deze dan verstuurd was, kwam geen antwoord. Later is hier op teruggekomen en is het uitgepraat

• Nazorg en Garantie

Beste mevrouw Koppert, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat er een aanmaning is gekomen, terwijl u de rekening nog niet had ontvangen. Inmiddels is er contact opgenomen met u en zijn de onduidelijkheden opgelost. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Was niet tevreden maar Verbeteringen zijn belooft

1ste keer prima ervaring voor jaarlijks onderhoud en 2de keer was t een heel stuk minder..

• Nazorg en Garantie

Beste René, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Vervelend dat de monteur later was dan het afgesproken tijdblok door een spoedklus. Wij hebben teruggekoppeld aan de monteur dat in het vervolg contact opgenomen dient te worden met de klant dat het uitloopt. Naar aanleiding van onder andere uw terugkoppeling is er besloten om een aanvullende instructie op te stellen met betrekking tot vervangingen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

prima service

Afspraak nagekomen, CV onderhoud uitgevoerd. Over kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden kan ik niets zeggen. Dat moet komende tijd ons lever.

Goed en degelijk werk

Afspraken worden nagekomen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel kunnen schakelen bij onverwachte gang van zaken

Een paar dagen voor onze verhuizing hadden we een storing in onze cv ketel. Er waren meerdere mogelijke oorzaken. Maar we hadden de tijd niet meer om dag na dag al die mogelijke reparaties te laten doen. Toen wij de beslissing namen om een nieuwe ketel te laten plaatsen, werd door Radiair heel snel geschakeld. Snel een nieuwe ketel besteld, snel een plaatsingsmoment ingepland. Op de ochtend van de overdracht werd de nieuwe ketel geplaatst. Spannend voor ons maar mooi snel geschakeld door Radiair! Complimenten!

Hele afhandeling naar tevredenheid

Planning/afspraak: stipt nagekomen Reparatie: goed inzichtelijk gemaakt voor aanvang Contact; prima omgangsvormen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Adequaat en correcte werkzaamheden van de monteur.

Helaas is de e-mail waarin de afspraak stond vermeld niet in onze gangbare mailbox terechtgekomen, omdat u een “kleine” naamswijziging hebt doorgevoerd. Uw e-mail kwam daardoor in mijn spambox terecht en daar kijk ik nooit naar. Gelukkig waren we toevallig wel thuis toen de monteur langskwam. Als we niet thuis waren was de afspraak niet doorgegaan en moesten we een “boete” betalen……zeer ten onrechte.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

vriendelijke medwerker

vriendelijke medwerker

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Chaotisch en bizar slechte communicatie

Al meermaals gehad dat er ineens een paar monteurs op de stoep stonden zonder dat wij hier vooraf over geinformeerd waren. Laatst moesten zelfs ineens alle lampen uit een uur lang (!) in onze sportschool. Wij hebben betalende leden die het recht hebben om 24/7 te komen trainen. Wanneer dit dan ineens niet kan zonder het van te voren aan te kondigen omdat de lampen uit gaan is dit niet echt te verantwoorden vanuit onze kant. Er zijn tal van voorbeelden op te noemen waarbij we extreem teleurgesteld zijn geweest in Radiair. Vanaf het moment dat we begonnen met het bouwen van onze sportschool tot aan het onderhoudscontract.

• Nazorg en Garantie

Goedemiddag, Voor het werktuigbouwkundig onderhoud hebben wij netjes vooraf de aanmelding verzorgd. Echter is dit bij de elektrotechnische installatie niet juist gedaan. Het proces is zo ingericht dat dit extra aandacht heeft vanuit ons. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

enigszins teleurgesteld

gemaakte afspraken worden niet nagekomen. correspondentie hierover wordt niet beantwoord. te snelle conclusies over hetgeen niet in orde zou zijn. herstellen en vervolgens vaststellen dat het niet de juiste ingreep was.

• Nazorg en Garantie

Goedemorgen, Hartelijk dank voor het uw beoordeling. Inmiddels heeft u contact gehad met onze bedrijfsleider en zijn er goede afspraken gemaakt voor in het vervolg om op deze manier onenigheden te voorkomen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

zeer vakbekwaam bedrijf

Komen hun afspraken altijd na en leveren kwalitatief zeer goed werk. Wij zijn bezig met het realiseren van een nieuwbouw huis. Ze denken goed mee en geven ons de juiste adviezen.

Ambachtsweg 11 3411 MJ Lopik

Over Radiair Service B.V.

Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.

Over Techniek Nederland