Prima aardige mensen zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden

Nieuwe ketel geplaatst duidelijke uitleg waarvoor dank

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Monteur was keurig op tijd en heeft het jaarlijkse onderhoud prima afgehandeld.

Vlotte en vakkundige reparatie

Defect aan de cv-installatie. Poppe gebeld en dezelfde dag een vakkundige monteur van Poppe aan de deur. Euvel verholpen en lekkage geconstateerd, waarvoor onderdelen nodig waren. Deze werden binnen een paar dagen gemonteerd. Vanwege een storing werd een nieuwe printplaat in de cv-installatie geplaatst. Hierna sloeg de zekering in de elektriciteitskast uit en hoewel het weekend was, kwamen er twee vakkundige monteurs en brachten alles piekfijn in orde.

Altijd prima service

Prima vakmanschap en prima service

• Nazorg en Garantie

Zeer vakkundige monteur die keurig werkt !

De monteur was stipt op tijd. Ik had een aantal vragen en die werden allemaal correct en duidelijk beantwoord. Er werd zeer netjes gewerkt. Een professioneel bedrijf dat ik iedereen kan aanraden!

• Nazorg en Garantie

Altijd uitstekende service en zeer vriendelijke monteurs en personeel

Nooit problemen en steeds met alles even vriendelijk en uitstekende service.

servicegerichte technici

Poppe heeft bij mij een airco geïnstalleerd. Na 2 jaar kreeg ik een storing. Garantie op het onderdeel was verlopen, maar door Poppe onder gedeeltelijke coulance verholpen. Verder zijn het mensen die weten waar ze het over hebben, prima!

• Nazorg en Garantie

Het werk werd goed en correct uitgevoerd. Na het afronden van de werkzaamheden alles proper achtergelaten.

Dat was prima hoor

Hield zich aan de tijd en afspraak

Tevreden

Tevreden, erg aardige en vriendelijke monteur.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijk personeel en afspraken worden goed nagekomen. en ook wordt je verteld of er iets is vervangen aan de ketel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ongehoord ! Een en al onwetendheid, geknoei en niet afwerken !

Een heel negatieve ervaring bij het installeren van een hybride warmtepomp. Aangezien ik niet thuis was , lieten zij mijn huis achter, goed wetende dat ik geen warmte zou hebben. Bij de dispatch weinig bekwaamheid. Na 3 dagen in de kou, kwam er iemand die niks kon verhelpen. Kwaad geworden op maandag iemand van de verantwoordelijken aan de lijn kunnen spreken. Die liet de vertegenwoordiger komen. Met alle respect voor Chris, die heeft er voor gezorgd dat wij alvast warmte hadden via het gas. Na het installeren van een extra kabel hadden we eindelijk een werkende warmtepomp. In de gastenbadkamer echter geen warm water. Is ondertussen opgelost. Wachten nu nog op de juiste lekbak want de huidige is te klein en het water spat eruit.

Prima en vlotte service

Prima service en had snel een afspraak. Zoals altijd ook duidelijk antwoord op mijn vragen.

Cv onderhoud

Onderhoud CV ketel was goed uitgevoerd. Alleen mis ik het systeem ontluchten. Nu moest ik dit zelf doen.

goede service verleend

• Nazorg en Garantie

Advies om geen olie van de Action bij te vullen wegens slechte kwalitijd

Probleem met warm water

De monteur kwam kijken en kon het probleem niet vinden. Hij zei dat het expansievat hoogstwaarschijnlijk moest vervangen worden. Dit zouden ze komen vervangen maar wegens personeelstekort kon dit pas na 2 weken. Ondertussen hadden we nog steeds geen warm water en zag ik wel een collega bij de buurman staan. Ik heb een andere firma laten komen en het probleem zat hem in de terugslagklep. Als leek zou ik dus onnodig op kosten worden gejaagd. Ik vroeg een aanpassing van de factuur wat betreft 'opsporing en herstelling van de werken' maar na 2 keer bellen werd daar geen gehoor aan gegeven. Netjes factuur in zijn geheel betaald en bedankt voor de bewezen diensten de afgelopen 20 jaar!

zeer slecht

op een gegeven moment geen warm water meer. Dus gebeld en de monteur was er zo. Hij had het onderdeel al bij zich en was maar even werk zei hij. Hij opende de cv en dan zei hij nee dat kan ik niet maken daar moeten ze morgen voor terug komen. Hij was nog geen tien minuten binnen en was weer weg. Volgens hem zou er om 8.15 uur een monteur voor de deur staan. Maar geen monteur nog even gewacht en toch maar gebeld. Daar hadden ze geen weet van dat er een monteur zou komen dus doorverbonden naar een ander die had er ook geen weet van maar die zou zorgen voor een monteur. En dat was inderdaad ook zo en zoals het bij Poppe gaat alles in overleg. Hij had ongevraagd een assistent bij hem waarom weet ik niet. Maar goed het onderdeel werd geplaats een kwartiertje wek en we hadden weer warm water. Dus goed dat was opgelost. Toen kwam de rekening met een totaal bedrag van € 527,85. voor 25 minuten arbeid. Maar op de rekening staat voor de eerste monteur wel 2 uur arbeid en gebruik meetapparatuur ik denk voor een schroevendraaier en combinatietang. voor de tweede monteur stond 1 1/2 uur op de rekening en voor de assistent ook 1 1/2 uur en ook weer kosten meetapparatuur. Ik had beter een nieuwe cv gekocht maar ja het gebeurt allemaal in overleg bij bij Poppe zeggen ze. Ik zou eigenlijk wel een eerlijke rekening willen krijgen.

goede ervaring qua reactivieit

Heb beroep gedaan op jullie voor een radiator die losgekomen is van de muur. Blijkbaar is het volgens een technieker van bij jullie fout om radiators direct op gyprocwanden vast te maken met kleine vijsjes. De radiator had volgens hem om een houten paneel vastgemaakt moeten worden voor meer stevigheid. Ik ga er dus van uit dat dit probleem zich in de toekomst nog gaat voordoen met alle gevolgen van dien, waterschade omdat de buizen ook kapot gaan... Ik had graag een reactie gekregen van jullie omdat jullie de installatie toen gedaan hebben, zie mail antwoordend op de factuur, maar heb geen reactie gekregen.

goede monteur.

De monteur heeft keurig mijn cv-ketel nagezien maar niet onze nieuwe Daikin Airco zoals met U afgesproken vorig jaar. Dus wil ik volgend jaar onderhoud voor de cv en voor de airco. M.vr.gr. : Jacob Kroon

• Nazorg en Garantie

Dankuwel voor de beoordeling. De airco wordt 1x per 2 jaar dus deze wordt volgend jaar weer nagezien. Mijn collega zal even contact met u opnemen om dit af te stemmen.

Vakmensen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dankuwel voor de beoordeling!

Perfecte service

Zeer positief, Mark is een echte vakman!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dankjewel voor de beoordeling, we hebben het aan Marc doorgegeven!

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor de beoordeling, fijn dat u tevreden bent over onze service.

Gewerkt volgens afspraak

• Nazorg en Garantie

Dankuwel voor de beoordeling!

goede ervaring

zeker aan te bevelen . wij zijn tevreden

• Nazorg en Garantie

Fijn dat u ons zult aanbevelen, dankuwel voor de beoordeling!

Hulsterweg 75

4587 LG Kloosterzande

Over Poppe Installatietechniek B.V.

Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.

Over Techniek Nederland