Komen hún afspraken goed na is een bedrijf waar je van op aan kunt

• Nazorg en Garantie

De techniekers zijn goed opgeleid en klantvriendelijk. Er wordt uitleg gegeven over de handeling. Het arbeidsmateriaal is keurig onderhouden en wordt goed gesorteerd en bijgehouden. De techniekers zijn keurig en beleefd. De facturatie is duidelijk. Geen lange wachttijden aan de telefoon. Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant. Met behandeling van een noodoproep heb ik geen ervaring. Prima bedrijf.

Vakkundig

Vakkundige en vriendelijke monteurs die open communiceren over bijvoorbeeld oplossingen bij vastgestelde gebreken en duidelijk aangeven wat de kosten zijn.

Waardeloze communicatie met de dhr. Van Oosten

Vanaf begin deze opdracht zijn de contacten van jullie uit zeer matig tot slecht geweest. Verkeerde onderdelen. Monteurs, die de honeywell niet beheersen. Enz. Enz. ENZ.

• Nazorg en Garantie

In het persoonlijke contact dat we met u hebben gehad hebben we geconcludeerd dat het te lang heeft geduurd voordat uw installatie naar wens functioneerde, waarvoor onze excuses. Onze prioriteit was om dit alsnog snel en goed voor u op te lossen en dat is gelukt. U gaf aan dat de installatie inmiddels goed werkt en alles nu naar uw tevredenheid is opgelost.

Positief

Vriendelijke en beleefde jongeman die vakkundig een nieuwe ketel heeft opgehangen. Tip: misschien een soort werkmat geven aan de monteurs om de werkplek wat meer te beschermen of ze laten vragen om beschermen de vloerbedekking.

• Nazorg en Garantie

onderhoud aan cv installatie naar tevredenheid uitgevoerd.

goede service

Planning kan beter,als ze 10,00 uur afspreken niet om 15,00 uur komen

Kundige monteur

Tevreden over de uitvoerende werkzaamheden

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service en vakmanschap.

Reeds jaren klant, altijd goed geholpen, zowel telefonisch als onderhoud, en goede uitleg bij installatie!!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Top service van de onderhoudsmonteur

Voor het onderhoud aan mijn cv ketel kwam monteur Addy. Onderhoud is perfect uitgevoerd en tijdens zijn werk nog advies gegeven betreft mijn lekkende douchekraan.

• Nazorg en Garantie

Correct, stipt en vakbekwaam.

Het onderhoud van cv en airco zijn vakkundig uitgevoerd. De afspraak werd stipt nageleefd.

goede service

hele vriendelijke monteur.

• Nazorg en Garantie

Er was een lek in de afvoerbuis. Het was in de kerstvakantie. Ik belde en binnen een kwartier stond Hans aan de deur om te helpen. Dat vind ik een goede service van Poppe.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer tevreden over de monteurs die de CV ketel hebben gemonteerd. Het was een lastig karwei, maar heel netjes en deskundig alles geïnstalleerd. Ook tevreden over de CV ketel .

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Onderhoud wordt naar volle tevredenheid uitgevoerd

Goede en snelle service

Snelle reparatie en vakkundig onderhoud aan cv-installatie.

Ik ben heel tevreden

Mijn onderhoud aan mijn ketel wordt altijd netjes en correct gedaan. En de monteurs zijn altijd vriendelijk en geven mij goede informatie.

Goede behandeling.

uitstekende service

Alles prima afgewikkeld, van afspraak tot facturatie

• Nazorg en Garantie

Er gaat de laatste tijd veel mis bij Poppe

Er wordt niet altijd van te voren gebeld terwijl dit wel is afgesproken, wij wonen niet op deze locatie. Verkeerde ketel opgehangen. Kabelboom kapot getrokken door monteur, wij kregen de rekening + betalingsherinnering, dit is nu wel opgelost. Ketel is nog steeds niet in orde. Verkeerde thermostaat en gateway geadviseerd en besteld, deze paste niet op ketel. Verwijzing voor garantie naar leverancier Gateway en Intergas. Leveranciers zeggen beide dat ik bij Poppe moet zijn voor garantie. Poppe geeft geen garantie en verwijst naar mogelijk ander probleem. Ik begrijp dat het erg druk is bij installatie bedrijven en waar mensen werken kunnen foutjes worden gemaakt, maar de laatste tijd gaat er wel erg veel mis. Jammer dat ik daar de dupe van moet worden. Ik ben al vele jaren klant bij Poppe. Monteurs doen echt hun best.

Prima bedrijf

Prima bedrijf en afspraken worden nagekomen

Goede kennis en service

Goede Service

• Kwaliteit N.v.t.

Goede uitleg , goede service

• Nazorg en Garantie

Prima aardige mensen zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden

Nieuwe ketel geplaatst duidelijke uitleg waarvoor dank

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Monteur was keurig op tijd en heeft het jaarlijkse onderhoud prima afgehandeld.

• Nazorg en Garantie

Over Poppe Installatietechniek B.V.

Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.

Over Techniek Nederland