Hele fijne en deskundige samenwerking

Bruijn heeft bij ons de zonnepanelen en een hybride warmtepomp geïnstalleerd. Tijdens dit proces kwamen we nog wat niet verwachte zaken tegen maar ook die werden snel en vakkundig opgelost.

• Nazorg en Garantie

Vakmanschap en klantvriendelijk hoog in het vaandel

De installatie van de zonnepanelen was niet een standaardopdracht. De panelen zijn mooi en strak gelegd. Echt vakmanschap.

slechter dan slecht

Ik ben al sinds het begin (27 jaar!) klant bij Piet Bruijn, over het algemeen naar redelijke tevredenheid. Maar sinds december 2021 denk ik daar heel anders over. Een storing werd niet verholpen dus geprobeerd een nieuwe afspraak in te plannen. Dit werd onmogelijk gemaakt door een medewerker, deze beloofde terug te bellen maar dit gebeurde niet. Na een week iedere dag gebeld te hebben heb ik besloten over te stappen naar de plaatselijke concurrent. Daar werd ik op zeer korte termijn keurig netjes geholpen. En een nieuwe CV-ketel laten installeren.Jammer Piet Bruijn, na al die jaren. Jullie hebben het echt verprutst bij mij. Nooit meer!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Per ongeluk hebben wij eerder een slechte recensie geschreven over P. Bruijn Installatiebedrijf B.V. Onze slechte recensie ging over een ander bedrijf met dezelfde naam. Hiervoor hebben wij onze oprechte excuses aangeboden.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Deskundige service, alles volgens afspraak en een “alles kan opgelost worden” mentaliteit.

We hebben de firma Piet Bruijn op aanraden van iemand anders in de arm genomen. Alles is waargemaakt. Afspraken nagekomen, planning nagekomen, betrouwbare en vakkundige mensen en als laatste enthusiasts medewerkers waar alles mee kon worden besproken en waar er altijd een oplossing te vinden was. Dit ging om de aanleg van een airco installatie in een oud huis over 3 verdiepingen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle, kwalitieve en zorgvuldige service

Ik ben zeer tevreden over de service en vakmanschap van Bruijn installatiebedrijf. Er werd snel gereageerd op onze vraag, gekeken naar diverse mogelijkheden, advies gegeven en geschakeld naar onze wensen. De installatie werd gedaan door vriendelijke, vakbekwame personen en we zijn blij met het resultaat. Laat de zon nu maar schijnen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf, goede kwaliteit!

Zonnepanelen laten leggen. Ze liggen netjes op het dak en werden snel geïnstalleerd. Nette werkers die geen rommel of verpakkingen achterlaten. Top !

Slecht

Helaas slechte ervaring! Er wordt tot 2 keer aan toe meer arbeidsuren gerekend , Bij de tweede keer heb ik toch maar even gebeld , er werd mij verteld we bellen u terug , een week later wordt ik Pas terug gebeld , met de meden deling dat de uren kloppen ! Toch was ik er zeker van dat het te veel uren waren , niet een half uur maar ander half uur meer , dat vindt ik te gek , er was hier niet verder meer over te spreken aan de telefoon ! Wij zoeken voortaan een betrouwbaarder bedrijf

• Nazorg en Garantie

Beste Joël, Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u onze service als negatief heeft ervaren. Echter hebben wij u het verhaal vanuit ons perspectief toch proberen duidelijk te maken dat de uren die bij u zijn gemaakt, ook werkelijk zijn gemaakt. U kwam met de melding dat u lekkage had aan het toilet, waarbij we langs zijn gekomen om dit te herstellen. Tijdens dit eerste bezoek hebben we geconstateerd dat de lekkage niet aan het toilet was, maar verder zat, namelijk aan het riool. U was daarbij zelf al begonnen om het inbouwreservoir te vervangen, maar wilde door ons graag het deel onder de vloer laten oppakken. Hiervoor zijn twee collega’s van ons langs geweest welke, door de inmiddels erg vervuilde kruipruimte, niet onder de vloer aan de slag konden. Zij hebben vervolgens voor u van boven de vloer de riolering blootgelegd en voor u hersteld. We proberen altijd een passende oplossing te vinden binnen de zo kort mogelijke tijd. Echter soms hebben onze collega’s aan twee handen simpelweg te kort! Wij hebben dan ook onze gemaakte uren aan u verklaard, maar blijven hierin wel realistisch. Met vriendelijke groet, Niels van P. Bruijn Installatiebedrijf

buitengewoon

In het weekend lijkt onze huidige cvketel er mee op te houden. Na telefonisch contact met Piet Bruijn wordt direct aangeboden kachels te komen plaatsen. Daarbij is de offerte voor een nieuwe ketel binnen een half uur binnen. Voorwaarden een stuk beter en de prijs een stuk lager dan de stapel offertes die we al hadden liggen. Allerfijnste was nog dat de nieuwe cvketel direct maandag is geplaatst. SUPERservice!

Belabberd!

Onbetrouwbaar,bellen niet terug en komen niet op afspraken(diverse keren)

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, kwalitatief en vooral lekker warm

Super ervaring met dit bedrijf. Na veel administratief gezeur te hebben gehad met de 'grote bekende' installateur, hebben wij zorgvuldig gekeken naar een andere installateur voor onze nieuwe woning in Heerhugowaard. Aangezien onze 12 jaar oude direct gestookte luchtverwarmer het begaf, stond de directeur van het bedrijf direct voor de deur met een tijdelijke oplossing en nam direct de situatie op om ons te voorzien van een offerte voor een permanente oplossing. Omdat wij graag kijken naar duurzame oplossingen, heb ik Piet Bruijn gelijk gevraagd of het mogelijk was om dit te realiseren in onze woning. Al gauw kregen wij meerdere opties voorgeschoteld met de bijbehorende prijzen. Deze offerte werd ook hoogstpersoonlijk door Piet Bruijn op zondagavond gebracht. Wij hebben zelf gekozen voor een hybride warmtepomp in combinatie met onze eigen CV en een nieuwe luchtverwarmer. Deze hele installatie werd vervolgens in twee dagen tijd geinstalleerd (oude installatie verwijderd) door een onwijs vakkundige, gepassioneerde en energieke installateur. Aangezien ik zelf thuiswerk op dezelfde verdieping als waar de installatie plaatsvond, heb ik kunnen aanschouwen hoe de installatie ieder detail nauwkeurig gerealiseerd werd. Ik stond versteld hoe 1 persoon dit werk zo snel kon uitvoeren. Ik kan iedereen P. Bruijn aanbevelen. Kwaliteit staat bij hen op 1 en er wordt alles aan gedaan om de klant tevreden te stellen.

Vakmanschap

Diverse aansluitingen in huis door dit bedrijf laten uitvoeren. Vakmanschap en oog voor detail heeft gezorgd voor een keurig resultaat.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer goed en professioneel geholpen

Er was een accurate lekkageprobleem in mijn woning. Om 16.30 uur gebeld en de volgende ochtend 07.00 uur stond er al een Loodgieter op de stoep. Een goeie slimme kerel die snel en goed het probleem heeft verholpen. Hij was inventief en gewoon een goeie kerel.

• Nazorg en Garantie

Via vrienden bij P. Bruijn terecht gekomen. Was meteen goed, geen gedoe. Er werd snel, vriendelijk en duidelijk gecommuniceerd. De offerte was precies zo. De werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd. De monteurs en kantoor hebben ook snel geschakeld toen er een onderdeel besteld moest worden, en ook om te bellen of de service monteur voor de ketel meteen langs kon komen omdat er toevallig een klus uitviel. Is zeer goed bevallen en zou P. Bruijn zeker aanraden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle levering en prima nazorg

12 zonnepanelen besteld incl omvormers. Op zaterdag besteld en op woensdag werden ze geleverd. Na het aansluiten werd meteen een account aangemaakt en kon ik de panelen via de app uitlezen.

Goed maar duur.

Maak makkelijk een afspraak en komen op tijd. Helaas echter duur en niet helder over kosten en blijkbaar "standaard" reparaties.

Prima service!

Zeer vakkundig een nieuwe cv bij ons geïnstalleerd. Wij zijn er erg blij mee.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Denken mee in oplossingen en zijn servicegericht.

Zeer goede service

Binnen het appartementencompex was er in het weekend sprake van lekkage in een meterkast van een van de ondergelegen appartementen (stoppen vlogen eruit). Binnen een uur was Piet aanwezig en heeft in korte tijd het probleem gesignaleerd. De volgende dag werd alles gerepareerd en hersteld.

Flemingstraat 37 1704 SL Heerhugowaard

Over Techniek Nederland