Hoorn is te ver

Vandaag heb ik Nic. Poen gebeld om een nieuwe hangtoilet inclusief frame te laten installeren. De persoon aan de telefoon meldde dat ze waarschijnlijk niet in Hoorn (17 km afstand) installeren. De man klonk ongeïnteresseerd en vreemd. Na het terugbellen om een klacht in te dienen, bleek de man geen kritiek te dulden en hing simpelweg op. Is dit wat men fatsoen en klantvriendelijkheid noemt? Jammer.

Prime geholpen

Het bedrijf heeft ons prima geholpen met de aanschaf van een nieuwe cv ketel. De informatie vooraf om voor welke cv ketel te kiezen was perfect.

• Nazorg en Garantie

De nieuwe ketel werd snel en vakkundig geïnstalleerd

vakkundig en goed advies

mijn factuur van PWN was zodanig hoog dat ik niet weet waaraan ik zoveel water aan heb verbruikt. Daarom heb ik vakkundig advies gevraagd

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service,meedenkende monteur

Goed advies van de monteur,top

• Nazorg en Garantie

Heel vriendelijk en vakbekwaam personeel

Mijn badkamer en toilet zijn supermooi geworden, kon tijdens het werk rustig weglopen, de mannen werkten snel en nauwkeurig en hadden er zelf plezier in om te zien hoe de 2 ruimtes opknapten.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bagijnestraat 2 1601 AE Enkhuizen

Over Nic. Poen Installatiebedrijf B.V.

l

Over Techniek Nederland